2011-04-12, 21:24
Medlem
En kväll/natt på krogen så raggade jag upp en riktigt fin brud. Allt gick skitbra, vi strulade och hade det skitmysigt i soffan på krogen och jag kände att det var läge att dra den gamla vanliga "Jag bor precis här borta, blablabla" osv. Då säger hon "Näe tyvärr, ska sova hos pojkvännen ikväll." Och så drar hon bara sådär! Jag blev otroligt förvirrad och ganska upprörd
Citera
2011-04-13, 16:44
Medlem
Absolut värsta jag nånsin fått var några år sen vid 15-16 år åldern. Då en tjej jag var på G med fråga mig en natt om jag vill komma över, hon bad mig ta med några kondomer. Jag hoppade av lyckade och gick till henne som tog mig ungefär 25-30 minuter har jag för mig. När jag kommer till hennes trapp uppgång frågar hon om jag har kondomerna så visade jag henne dem. Hon tog kondomerna, sa tack och stängde dörren. På vägen hem spö regnade det och jag var förkyld i en vecka. Var nästan självmordsbenägen

EDIT: trodde jag var på G med ^^
Citera
2011-04-13, 17:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FforFucked
Absolut värsta jag nånsin fått var några år sen vid 15-16 år åldern. Då en tjej jag var på G med fråga mig en natt om jag vill komma över, hon bad mig ta med några kondomer. Jag hoppade av lyckade och gick till henne som tog mig ungefär 25-30 minuter har jag för mig. När jag kommer till hennes trapp uppgång frågar hon om jag har kondomerna så visade jag henne dem. Hon tog kondomerna, sa tack och stängde dörren. På vägen hem spö regnade det och jag var förkyld i en vecka. Var nästan självmordsbenägen

Ärligt talat - du borde ha plantera en claymore vid dörröppningen
Citera
2011-04-13, 17:25
Medlem
Kvartens avatar
Citat:

Om jag hade varit i dina skor hade jag planerat en hämndaktion utan guds nåde. Fast min diplomatiska sida säger mig att hon aldrig fattade att du var intresserad och bara tog dig för en kompis.
Citera
2011-04-13, 18:10
Medlem
kolits avatar
Citat:

Och kvinnor undrar varför dagens män är bittra.
Citera
2011-04-14, 23:34
Medlem
Tallfels avatar
Citat:
... På vägen hem spö regnade det och jag var förkyld i en vecka.

Det var nog det sorgligaste jag har hört på länge
Men kanske aningen komiskt lite sådär i efterhand.
Citera
2011-04-15, 01:31
Medlem
Bonnatorps avatar
Sist jag var på fylla så tänkte jag "Nu kan jag lika gärna göra något riktigt idiotiskt eftersom jag inte bryr mig just nu".
Sagt och gjort så sätter jag mig bredvid närmsta tjej (som jag för övrigt kände någolunda), lägger armen runt henne, "försöker" titta charmigt på henne och säger ordagrannt "Ska vi hångla? Jag kommer ändå inte ihåg nåt imorron".
Hon titta vääääldigt konstigt på mig en bra stund men jag upptäckte inte att hon gjorde det förrns dagen efter då jag blickade tillbaka på mitt bildminne.
Synd bara att jag, och alla andra, faktiskt kom ihåg det dagen efter.
Ingen aning hur jag tänkte då
Citera
2011-04-15, 12:01
Medlem
Ratads avatar
Men för helvete.

Igår träffade jag en heting som jag inte träffat på länge. Jag hamnar bakom henne i kön i affären och när hon vänder sig om så blir jag jätteglad och hejar glatt. Men vad i helvete... först hejar hon tillbaka och sen ser hon rädd ut och ställer sig i vid andra kassan trots att det var hennes tur. Kanske hon var tvungen att köpa sig tamponger eller något och tyckte det var pinsamt att träffa en bekant kille, men hon är ju vuxna damen. Det har faktiskt hänt en gång förr att hon sett skiträdd ut när vi sprungit på varandra, oftast är hon väldigt trevlig och pratglad.

Sen kommer jag till jobbet och tjejen där ger mig exakt samma procedur. Ett jävla stirrande i två sekunder och sen duckar hon bakom datorn.

Det kändes absolut som sociala dissar. Jag var inte fulare än vanligt och kläderna satt på kroppen. Jag kan inte ge folk Thomas Quick-blicken och jag börjar inte konversationer med att ta upp min använda kondomsamling (som jag inte har). Det här var ju ingen rolig historia (som en morsa på stan brukade säga).
Citera
2011-04-15, 14:53
Medlem
Skidresa till Åre för x antal år sedan. Vi satt på krogen och svepte för fulla muggar. Efter ca. 10 shots har relativt fula tjejer en tendens att se helt okej ut, så var fallet. Jag och min vän gick fram till två stycken damer, som var ca. 40+ och började ragga. Kan tillägga att åldersskillnaden då var mer än 20 år...

De blev smickrade och allt gick relativt bra, dock noterade vi inte deras vigselringar. Två män, som uppenbarligen är deras makar kommer instampandes på krogen... Resten är historia.

Kanske inte mycket till diss, jag vet inte.
Citera
2011-04-15, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Men för helvete.

Igår träffade jag en heting som jag inte träffat på länge. Jag hamnar bakom henne i kön i affären och när hon vänder sig om så blir jag jätteglad och hejar glatt. Men vad i helvete... först hejar hon tillbaka och sen ser hon rädd ut och ställer sig i vid andra kassan trots att det var hennes tur. Kanske hon var tvungen att köpa sig tamponger eller något och tyckte det var pinsamt att träffa en bekant kille, men hon är ju vuxna damen. Det har faktiskt hänt en gång förr att hon sett skiträdd ut när vi sprungit på varandra, oftast är hon väldigt trevlig och pratglad.

Sen kommer jag till jobbet och tjejen där ger mig exakt samma procedur. Ett jävla stirrande i två sekunder och sen duckar hon bakom datorn.

Det kändes absolut som sociala dissar. Jag var inte fulare än vanligt och kläderna satt på kroppen. Jag kan inte ge folk Thomas Quick-blicken och jag börjar inte konversationer med att ta upp min använda kondomsamling (som jag inte har). Det här var ju ingen rolig historia (som en morsa på stan brukade säga).

släng upp en bild så hjälper vi dig
Citera
2011-04-15, 16:58
Medlem
Träffade en tjej på nätet och vi fick skitbra kontakt! Eftersom vi bodde lite väl långt ifrån varandra så träffades vi typ.. 3 gånger irl men chattade typ varje dag. Jag var väldigt kär i henne då vi delade samma intressen och allt. Sedan helt plötsligt så skaffade hon en asful kille. Den kändes i hjärtat kan jag säga
Citera
2011-04-16, 00:44
Medlem
paperfaces avatar
Blev dissad av en tjej som jag inte ens ragga på på krogen. Det sved ngt så otroligt.

Jag och en polare hade varit på en studentfest och hade haft det jävligt roligt, mkt fina brudar förövrigt.

När vi kommer till krogen så sitter vi och snackar och dricker öl, har det allmänt trevligt som man brukar säga. Jag har en tendens att alltid snacka om The Big Lebowski på fyllan(världens bästa film förövrigt) och den här tjejjen är också dyng inne på den filmen. Vi sitter och skriker massa citat ifrån filmen och skrattar som fan.

Helt plötsligt slutar hon skratta och säger "Bara så du vet så kommer jag verkligen inte ligga med dig ikväll" och sen gick hon därifrån.

Det sved ngt otroligt, att bli nerskjuten fast man inte ens raggar svider alltså
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in