2011-05-22, 14:21
Medlem
endres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hondendar
För att svara på frågan:
Så jag tog helt enkelt ögonkontakt och släppte inte taget. Han höll kvar den en stund men sen tittade han undan.

Redan här skulle du gått av, för att en kille som inte är intresserad av en tjej ser dem inte ens.
Citera
2011-05-22, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endre
Redan här skulle du gått av, för att en kille som inte är intresserad av en tjej ser dem inte ens.

Nej kanske inte. Men man kan inte tolka in i ALLT en kille gör heller. Han kanske bara hade ögonen åt det hållet en liten stund och råkade möta min blick .
Citera
2011-05-22, 21:27
Medlem
Jag ser en snygg tjej kommer mot mig på krogen (Jävligt söt) och hon sätter sig brevid mig och säger "Ofta du är 18?" och då svarar jag nej jag är 23 (Vilket jag var då) och hon sa att jag såg ut som 16.

Sen efter några sekunder senare gick jag iväg.
Senast redigerad av Swepir 2011-05-22 kl. 21:37.
Citera
2011-05-22, 23:26
Medlem
Var med om en sjuk sak i lördags, var på fest hos min betydligt äldre bror med några av hans kompisar. Ett förfestspel spelas, och de flesta börjar bli mer eller mindre packade. jag får utföra 2 uppdrag på en 4 år äldre brud, det ena gick ut på att hon skulle äta något äckligt som jag valde ur kylskåpet, och det andra gick ut på att kolla henne djupt i ögonen i en minut.
Nåväl, det hela slutade iallafall att jag stod med henne inne på toaletten och för nån diskussion om diverse saker och ting. Rätt som det är sätter hon sig ner och kissar! Hon drar alltså bara ner trosorna och sätter sig där, och vi fortsätter prata. Dörren låste hon efter sig.
När hon var klar kan jag inte hålla mig längre och börjar hångla med henne i duschen. Sen står vi där en stund innan nån annan vill in på toan, och vi går in i sovrummet och fortsätter där. Vi strular från och till hela kvällen, dock så pratar hon mycket med en annan kille där, och får även nått uppdrag i spelet att hångla med honom vilket hon gör. Efter det hånglar vi dock i köket, men hela tiden puttar hon bort mig och säger att jag Är för ung för att sedan fortsätta hångla med mig, och hon höll dessutom på att pilla på mig och höll mig i handen och liknande när vi fortsatte spela det där förfestspelet. Att tilläggas bör att jag var ordentligt packad pga att bruden lurat i mig en drink med mer eller mindre enbart sprit som hämnd för kylskåpsbesöket.
Kvällen slutar dock med att alla går ut på krogen, och de två försvinner och jag ser dem icke mer på hela kvällen och drar slutsatsen att de gick hem och knullade. jag tar det som en vråldiss då jag verkligen ville sätta på bruden då det hade varit roligt att sätta på en äldre tjej, och dessuton påstod hon att hon var bra på att suga kul vilket jag skulle uppskattat, då alla tjejer jag varit med har varit fruktansvärt dåliga på det. Men lite kul var detta ändå tyckte jag, då mitt raggande efter att ha haft ett långvarigt förhållande varit ganska dåligt.
Citera
2011-05-23, 00:14
Medlem
Mad monks avatar

Haha jag varmed om nåt sånt och det räknas väl oxå som diss jag knackade henne bara på axlen och hon reagerade ungefär som en vildsint krokodil. Ganska underhållande och absurt då hon hade gjort samma sak mot mig. Ni är fan inte kloka.

Citat:
Ursprungligen postat av Swepir
Jag ser en snygg tjej kommer mot mig på krogen (Jävligt söt) och hon sätter sig brevid mig och säger "Ofta du är 18?" och då svarar jag nej jag är 23 (Vilket jag var då) och hon sa att jag såg ut som 16.

Det var ingen diss tjejer gillar pojkaktiga killar. Där gick du miste om ett ligg.
Senast redigerad av Mad monk 2011-05-23 kl. 00:19.
Citera
2011-05-24, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swepir

Där gick du miste om ett kvalle ligg! Du hade halva inne redan när hon satte sig brevid dig! Efter den där meningen hade du mer en halva inne. Fan en sån chans kan man ju bara inte kasta bort skärpning.

Edit: Jag var visst inte den första som påpekade det
Citera
2011-05-24, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukplast
Har blivit dissad av samma kille flera gånger, har gjort rätt ont eftersom jag alltid haft känslor för han. 1.Första gången han dissade mig var när jag gick i sjuan och jag snackade med honom på msn, var jättekär! Hade träffat honom snabbt några gånger men aldrig riktigt pratat så med honom. Kommer inte riktigt ihåg hur det var, men jag tog mig modet att berätta hur jag kände över msn och fick som svar ''Ok''. Blev ganska så ledsen men försökte en gång till och frågade även om han gillade mig. Även då fick jag till svar ''Ok''. Frågade om han ens skulle brytt mig om jag dog, han ba nej Efter det slutade vi prata.

2.Men för ca 1 år sen började vi genom en kompis snacka lite smått igen, ringde han på fyllan och drev lite. Fick hans nummer då, vi smsade ganska mycket och några dagar senare skulle vi träffas på en cigg. Vi snackade och han var snäll så jag trodde att han hade förändrats så ja, lite av dom gamla känslorna kom väl fram igen antar jag. Träffades yttligare två gånger efter det med en gemensam kompis och jag kände att jag bara blev mer och mer kär i han igen Iallafall så satt jag och min kompis en dag hemma hos mig och hade ingenting att göra och så kommer killen då med en annan kompis på villkoret att båda skulle få en varsin avsugning av mig och min kompis. Och ja, så blev det. Men under tiden jag sög av honom frågade han sin kompis om inte han kunde få min kompis istället! Den sved rätt duktigt. Efteråt svarade han inte på sms eller nått =(

3.En vecka senare hörde han av sig och ville att jag och min kompis skulle komma på krök. Ja vi åkte dit iaf men pratade inte ens med oss, enda anledningen att han ens hört av sig var att hans desperata kompisar ville ha lätt fitta så endast därför bad han oss komma, fick jag veta i efterhand. Några dagar senare bytte han nummer.

4.Efter ca en månad hamnade vi på samma fest, han var väldigt otrevlig så jag sket i att ens snacka med han. Hade ganska mycket att vara sur på då, så satt arg i ett annat rum när min kompis bad mig komma ut och sitta med dom andra och vara glad, följde med han ut till dom andra och satt i soffan och drack lite, min tjejkompis hade jag tappat bort för länge sedan och kände inte dom som var där. Sen kom killen fram och börjar prata med mig, och dessutom bad mig sitta i hans knä. Vi snackade och jag frågade varför han gjort som han gjort och han bortförklarade allt och dum som jag var så valde jag ju att tro på det. Efter det fick jag inte heller något svar.

5.Och själva anledningen till att jag ens delar med mig av detta är att senaste dissen jag fick av honom faktiskt var igår. Ingen jättediss kanske, men han skrev på msn och bad mig sätta på cam. Ja det gjorde jag då, hade precis duschat så satt bara med en handduk om mig. Han tjatade och tjatade på att den skulle av, men med tanke på hur han varit tidigare så ville jag inte riktigt även fast jag faktiskt inte har något emot det, jag älskar mina bröst och han har redan sett dom. Han fortsatte och jag frågade vad jag fick om jag gjorde det, vad som helst. Jag sa vad jag ville ha och han sa att det fixar han. Jag visade lite snabbt och så, ca 10 min senare skulle han dra men han bad mig smsa. Jag hade ju redan hans nummer, men sa att jag inte hade det för att se vad han svara. Fick numret, och som jag anade var det inte rätt nummer. Han har flickvän nu också sen ett tag tillbaka.

Nej fyfan alltså. Jag tror inte det finns någon i hela mitt liv som tryckt ner mig så otroligt som denna killen. Jag tycker ärligt talat att det är pinsamt att jag låtit mig lurats så många gånger, men det är något med han, han får alla tjejer såhär så kan vara glad att jag inte är ensam. Han har fått mig må otroligt dåligt, vill bara slå sönder han, hur kan han behandla tjejer så respektlöst ens?!
Aja, en sak jag kan vara glad för och se lite som hämnd är att jag låg med hans äldsta storebror istället som är skiitsnygg!

Alltså herregud hur lågt får man sjunka. Frågade han rakt av om han och hans kompis kunde komma över på avsugningar och ni köpte det rakt av!? Vad gjorde din kompis när han frågade henne om hon kunde suga av han istället? Lyssnade hon på idioten också eller?

Sen fattar jag inte riktigt var han snygg som fan eller varför föll du så lätt för han varje gång? Om det var sättet han betedde sig på som gjorde att du föll förklara gärna hur han betedde sig sånt här tycker jag är intressant Och hur lyckades du få känslor för han utan att ha ens snackat så mycket med han?

Snubben bevisade iaf flera gånger om att han saknade känslor fullständigt. Det visar ju han väldigt tydligt när han säger att han inte bryr sig om du skulle dö. Men det var dumt att ens ställa en sån fråga. Aja hoppas du kommit över dissarna.
Citera
2011-05-26, 18:00
Medlem
tyses avatar
Testade en ny sak "nätdejting" och hittade en brud ganska snabbt som jag kunde ge en chans. Efter några konversationer över mail och telefon så bestämmer vi oss för att ta en lunch.
Första gången vi träffades på riktigt. Allt flöt på riktigt bra tills jag noterade en detalj. Vart fan är hennes väska? När vi sedan ska betala så kommer frågan, kontant eller kort, svarar kort och får då frågan "ett konto eller var för sig?". Bruden vräker ur sig, vi tar allt under ett konto! Jag betalar inte för hennes mat säger jag och stoppar i kortet, noterar 98.50 draget och säger tack för maten som den gentleman jag är.

Vad gäller tjejen så snackar vi inte med varandra längre. Kan bero på 3 saker.

1, Hon har hittat en kille som betalar för hennes föda
2, Hon står fortfarande kvar på restaurangen
3, Hon hatar mig
Citera
2011-05-28, 11:56
Medlem
Gick ut på afterwork med ett par arbetskamrater. Går fram till baren och beställer en öl vid sidan av mig står en söt tjej. Jag säger hej hon kollar mig i ansiktet sen ner på skorna då börjar hon skratta skakar på huvudet säger nääääää och vänder sig om.

Kan notera att jag hade på mig mina arbetsskor!!!
Citera
2011-05-28, 12:32
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tyse
Testade en ny sak "nätdejting" och hittade en brud ganska snabbt som jag kunde ge en chans. Efter några konversationer över mail och telefon så bestämmer vi oss för att ta en lunch.
Första gången vi träffades på riktigt. Allt flöt på riktigt bra tills jag noterade en detalj. Vart fan är hennes väska? När vi sedan ska betala så kommer frågan, kontant eller kort, svarar kort och får då frågan "ett konto eller var för sig?". Bruden vräker ur sig, vi tar allt under ett konto! Jag betalar inte för hennes mat säger jag och stoppar i kortet, noterar 98.50 draget och säger tack för maten som den gentleman jag är.

Vad gäller tjejen så snackar vi inte med varandra längre. Kan bero på 3 saker.

1, Hon har hittat en kille som betalar för hennes föda
2, Hon står fortfarande kvar på restaurangen
3, Hon hatar mig

Jag hajar poängen men ey va snålt
Citera
2011-06-03, 01:40
Medlem
Saandros avatar
Var på krogen förra lördagen.

Strulade med en tjej för tredje gången. Själv tycker jag om henne och det vet hon, men tjejer är tjejer och jag fattar dem inte.

Anywho, efter ett par minuter strul:

Jag: Du måste stanna med mig!
Hon: Nej jag måste gå
Jag: Neeeeej, sov hos mig.
Hon: Jag måste spara mig. (tolka det hur ni vill, jag vet inte ens vad hon mena)

Blueballs!
Citera
2011-06-03, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjukplast
....
Varför har kvinnor rösträtt?

Jag är fan helt allvarlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera