Har blivit dissad av samma kille flera gånger, har gjort rätt ont eftersom jag alltid haft känslor för han. 1.Första gången han dissade mig var när jag gick i sjuan och jag snackade med honom på msn, var jättekär! Hade träffat honom snabbt några gånger men aldrig riktigt pratat så med honom. Kommer inte riktigt ihåg hur det var, men jag tog mig modet att berätta hur jag kände över msn och fick som svar ''Ok''. Blev ganska så ledsen men försökte en gång till och frågade även om han gillade mig. Även då fick jag till svar ''Ok''. Frågade om han ens skulle brytt mig om jag dog, han ba nej

Efter det slutade vi prata.
2.Men för ca 1 år sen började vi genom en kompis snacka lite smått igen, ringde han på fyllan och drev lite. Fick hans nummer då, vi smsade ganska mycket och några dagar senare skulle vi träffas på en cigg. Vi snackade och han var snäll så jag trodde att han hade förändrats så ja, lite av dom gamla känslorna kom väl fram igen antar jag. Träffades yttligare två gånger efter det med en gemensam kompis och jag kände att jag bara blev mer och mer kär i han igen

Iallafall så satt jag och min kompis en dag hemma hos mig och hade ingenting att göra och så kommer killen då med en annan kompis på villkoret att båda skulle få en varsin avsugning av mig och min kompis. Och ja, så blev det. Men under tiden jag sög av honom frågade han sin kompis om inte han kunde få min kompis istället!

Den sved rätt duktigt. Efteråt svarade han inte på sms eller nått =(
3.En vecka senare hörde han av sig och ville att jag och min kompis skulle komma på krök. Ja vi åkte dit iaf men pratade inte ens med oss, enda anledningen att han ens hört av sig var att hans desperata kompisar ville ha lätt fitta så endast därför bad han oss komma, fick jag veta i efterhand. Några dagar senare bytte han nummer.
4.Efter ca en månad hamnade vi på samma fest, han var väldigt otrevlig så jag sket i att ens snacka med han. Hade ganska mycket att vara sur på då, så satt arg i ett annat rum när min kompis bad mig komma ut och sitta med dom andra och vara glad, följde med han ut till dom andra och satt i soffan och drack lite, min tjejkompis hade jag tappat bort för länge sedan och kände inte dom som var där. Sen kom killen fram och börjar prata med mig, och dessutom bad mig sitta i hans knä. Vi snackade och jag frågade varför han gjort som han gjort och han bortförklarade allt och dum som jag var så valde jag ju att tro på det. Efter det fick jag inte heller något svar.
5.Och själva anledningen till att jag ens delar med mig av detta är att senaste dissen jag fick av honom faktiskt var igår. Ingen jättediss kanske, men han skrev på msn och bad mig sätta på cam. Ja det gjorde jag då, hade precis duschat så satt bara med en handduk om mig. Han tjatade och tjatade på att den skulle av, men med tanke på hur han varit tidigare så ville jag inte riktigt även fast jag faktiskt inte har något emot det, jag älskar mina bröst och han har redan sett dom. Han fortsatte och jag frågade vad jag fick om jag gjorde det, vad som helst. Jag sa vad jag ville ha och han sa att det fixar han. Jag visade lite snabbt och så, ca 10 min senare skulle han dra men han bad mig smsa. Jag hade ju redan hans nummer, men sa att jag inte hade det för att se vad han svara. Fick numret, och som jag anade var det inte rätt nummer. Han har flickvän nu också sen ett tag tillbaka.
Nej fyfan alltså. Jag tror inte det finns någon i hela mitt liv som tryckt ner mig så otroligt som denna killen. Jag tycker ärligt talat att det är pinsamt att jag låtit mig lurats så många gånger, men det är något med han, han får alla tjejer såhär så kan vara glad att jag inte är ensam. Han har fått mig må otroligt dåligt, vill bara slå sönder han, hur kan han behandla tjejer så respektlöst ens?!
Aja, en sak jag kan vara glad för och se lite som hämnd är att jag låg med hans äldsta storebror istället som är skiitsnygg!