2010-09-14, 19:56
Medlem
SMBHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty123456789
nej, jag skulle hellre vilja blir mördad än att bli gangrapad i 24 h. finns flera som tar livet av sig efter en våldtäckt . tycker du förminskar de som förlorat sitt barn/kompis/pappa till våldtäckten

Vilken hemsk människosyn. En mamma som får reda på att hennes barn blivit bortrövad, vad tror du hon väljer: 1) Barnet våldtaget men kommer tillbaka i livet 2) Barnet dödas.

Jag vågar påstå att man vore hjärnskadad om man hoppades på alternativ #2.
Citera
2010-09-14, 20:08
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Men om jag skulle svara på vad som är mest hemskt skulle det nog vara våldtäkt isåfall.Jag skulle hellre välja att sitta i fängelse oskyldig!Att kränkas genom att få sin kropp skändad av någon som inte har behörighet till min kropp är mer förnedrande och något man får bära med sig resten av livet.Det psykiska sätter spår resten av livet.

Jag, och många andra killar (och tjejer) har fått rejält med stryk flera gånger i livet.

Jag, och förhoppningsvis de flesta andra, mår inte sämre av det. Det är en bedrövlig livserfarenhet som så mycket annat i livet, tex vänners död, partners otrohet, ekonomiska förluster, arbetslöshet etc.

Så vad är det som gör att folks liv blir förstörda av att de blir våldtagna? Vad är det som gör att folk kan borsta av sig den förnedrande upplevelsen att fem män sparkar på en när man ligger spyandes på gatan framför McDonalds där ingen av 100-tals gäster gör något?

Det sitter helt och hållet i huvudet.

Personligen skulle jag hellre få en kuk våldsamt uppkörd i tvåan nån timme, än att stämplas som våldtäktsman för resten av livet, även UTAN fängelse (såvida jag inte får AIDS).
Citera
2010-09-14, 20:15
Medlem
SMBHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Jag, och många andra killar (och tjejer) har fått rejält med stryk flera gånger i livet.

Jag, och förhoppningsvis de flesta andra, mår inte sämre av det. Det är en bedrövlig livserfarenhet som så mycket annat i livet, tex vänners död, partners otrohet, ekonomiska förluster, arbetslöshet etc.

Så vad är det som gör att folks liv blir förstörda av att de blir våldtagna? Vad är det som gör att folk kan borsta av sig den förnedrande upplevelsen att fem män sparkar på en när man ligger spyandes på gatan framför McDonalds där ingen av 100-tals gäster gör något?

Personligen skulle jag hellre få en kuk våldsamt uppkörd i tvåan nån timme, än att stämplas som våldtäktsman för resten av livet, även UTAN fängelse (såvida jag inte får AIDS).

Man får HIV och man kan i västvärlden idag leva hela sitt liv utan komplikationer på hälsan. Det enda som vore jobbigt är att man måste upplysa en partner om att man är smittad och på så sätt minska sin tillgång till sexuellt umgänge radikalt. Kanske får man hitta en partner som också är HIV smittad?

Men det sätter en viss krydda på frågeställningen; om våldtäkten också gav dig HIV? För er som valde våldtäkt framför fängelsevistelse.
Citera
2010-09-15, 06:02
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lundagren
Minst lika illa som att bli våldtagen, förstår du inte varför det är en stor grej är du fan en idiot.
Ja då finns det två isåfall
Citera
2010-09-15, 06:04
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperGnu
Jösses, snacka om att leva i en bubbla. Och räknar man bort dom som anklagar andra men inte anmäler så blir det ännu flera. Och ja det förekommer då kvinnor använder det som vapen.
Ja det är helt enkelt synd om mannen,suck!
Citera
2010-09-15, 06:05
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno

Ja det är du det!Jag väljer hellre fängelset!
Citera
2010-09-15, 08:09
Medlem
Celenos avatar
Citat:

Jag förstod det.

Som sagt, det sitter helt och hållet i huvudet.

Att låta livets alla motgångar göra en bitter och deprimerad är ett fritt val, men varsågod.
Citera
2010-09-15, 12:32
Medlem
Justitiemords avatar
Valet står alltså mellan att oskyldigt anklagad få sitta i kurran i 2-10 år, eller att få en avsugning när man befinner sig i hjälplöst tillstånd (läs packad).

Måste fundera ett tag på det, återkommer.

EDIT: Jag väljer våldtäkt.
Citera
2010-09-15, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Justitiemord
Valet står alltså mellan att oskyldigt anklagad få sitta i kurran i 2-10 år, eller att få en avsugning när man befinner sig i hjälplöst tillstånd (läs packad).

Måste fundera ett tag på det, återkommer.

EDIT: Jag väljer våldtäkt.

Det finns faktiskt män som blivit våldtagna. Handlar knappast om en avsugning... Prova med nåt hårt i analen utan glidmedel.
Citera
2010-09-15, 14:52
Medlem
Justitiemords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantNerdSnusk
Det finns faktiskt män som blivit våldtagna. Handlar knappast om en avsugning... Prova med nåt hårt i analen utan glidmedel.
Det finns faktiskt kvinnor som blivit dömda för våldtäkt när de sugit av en däckad man.
Senast redigerad av Justitiemord 2010-09-15 kl. 14:55.
Citera
2010-09-15, 14:55
Medlem
narlysimpeltons avatar
Citat:

Nu funkar det inte så för dig och gudrun men vi ställer ut en bur till dig bredvid myggträsket
Citera
2010-09-15, 16:37
Medlem
MissFitt73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narlysimpelton
Nu funkar det inte så för dig och gudrun men vi ställer ut en bur till dig bredvid myggträsket
Ja hoppas buren har myggnät så att DU inte blir sönderbiten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in