Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Ja men lilla vännen jag har också folk i min närhet som råkat ut för saker men det ger mig inte rätten att spy galla över dem med andra åsikter.Jag har aldrig påstått att det inte skulle vara hemskt att bli oskyldigt dömd men jag skrev att jag hellre blev det än att bli våldtagen.Är det att vara empatilös?
"Lilla vännen".. Aha feministernas favorit: Härskar tekniker.
Ja du var empatilös i din formulering av din text när du formulerade dig. Det är något du har problem med att fatta uppenbarligen.
Citat:
Ursprungligen postat av MissFitt73
Sen har jag läst en del du skrivit och jag och en del till är övertygad om att du är en man.
All den smörja du skriver i inlägg efter inlägg och alltid tar mannens parti. Du är en missförstådd man som försöker få lite upprättelse här genom att ikläda dig en annan roll.
Fler lögner du skall ta ur din mun för att du inte kan bemöta mitt innehållet i mitt inlägg.
Måste man bete sig som en patetisk misslyckad kvinna som sitter och leker amatörpsykolog och backstabba andra kvinnor i ryggen, som du gör, och inte få ha avikande åsikter än dig för att du skall tro att man är kvinna.
Men här har är bevis på att du sitter och ljuger om mig..
Ärt det tredje eller fjäder gången du sitter och använder direkta lögner i dina inlägg bara för att du inte klarar av att bemöta innehållet i mina inlägg?
Förutom då att sitta och ljuga om att jag alltid tar mannens parti?
https://www.flashback.org/find_posts...?userid=158433
Här finns det gott om inlägg som motbevisar Missfiott73 och hennes utlåtande.
Så nu är den lögnen motbevisad.
Så nej jag är inte en misslyckad man. Tråkigt för dig att du fick fel igen om mig.
Jag är en kvinna som vågar vägra offer. Jag vet att det retar folk kvinnor och kvinnliga femnister att jag inte håller med dem i precis allting de yttra sig som en jäkla nicke docka.
Till skillnad från dig, så är jag en kvinna med intelligens som klar av att tänka och skriva samtidigt, och sätter inte kvinnligt lidande före manens lidande.
Om du inte kan hantera detta så "tuff shit" då är det dina problem.
Jag får väl leva med att du är som genosnitliga (patetiska) femnistkvinna älskar att använda direkta lögner, backsabba kvinnor och härskartekniker i retoriken bara för att de får mothugg och inte medhåll per se i deras utlåtande av en annan kvinna.
Men en lögn blir inte sanning bara för att den upprepas. Det är något du vägra att acceptera med bevisligen.