Citat:
Ursprungligen postat av
rozbert
Händelse som jag fortfarande kan tänka på ibland:
Besöker en salong i västerort. Kommer in, möts som vanligt med fråga om tid och typ av massage.
Tar en timme, lägger mig till rätta i ett rum som är lite väl ljust för min smak, men helt ok miljö.
In kommer tjejen som tog emot mig i kassan, hon gör den där rörelsen där handduken dras bort från rumpan och läggs till rätta över den igen. Hon är runt 30, fin och normal kropp.
Bra massage, avkopplande och ibland lite hårdare. Börjas med smek runt rumpan efter ett tag och ner mot pungen, så jag lyfter lätt så hon kan komma åt. Hon reagerar direkt och smeker över pung och röv.
Nu börjar det roliga, jag börjar puta längre och längre upp tills jag tillslut står på knä med huvudet ner i kudden.
Hon har nu börjat rimma mig, samtidigt som hon mjölkar mig. Jag får ibland hålla hårt runt roten för att inte komma. Hon är perfekt på att edga och fnissar lite emellanåt.
Efter 5-10 min säger hon åt mig att vända, hon ler åt mig med blöta läppar. Inget har sagts under denna tid, och nu frågar hon om jag vill göra mer.
Blir ett avklätt hj, där hon sitter som liggande gränsle över mig så jag kan smeka hennes ben och fötter. Kommer rejält efter en stund med hj och smek och fingertopp in i analen. Säger att nästa gång vill jag ge henne samma behandling.
Kliver ut med en trevlig upplevelse rikare, men har inte besökt stället igen.
Har nog besökt alla ställen i västerort men aldrig fått den behandlingen där. Tyvärr.
Minns ju dock med glädje den första gången som jag var på en salong på annan plats i Storstockholm känd för en viss massörs behandlingar, ett ställe som numera är stängt.
En halvtimme in i en helt OK massage började det teasas lite lätt. Jag hmar lite och särar på benen så att det förstås att jag är med på noterna. Det hörs ett litet fniss samtidigt som ett finger dras med rätt bra tryck ner genom hela skåran där bak. Därefter försvinner båda händerna från min kropp och jag förstår att det pysslas med något. Det visar sig vara våtservetter som plockats fram och utan att fråga eller förvarna börjar hon omsorgsfullt tvätta mig med dessa. Jag hinner tänka tusen tankar under tiden detta pågår och ändå är jag inte helt beredd då hon slutar med tvättandet och särar mina skinkor rejält för att sedan dyka ner med tunga där solen sällan skiner.
Även här blir det så att jag lyfter på röven och hon kan då mjölka mig samtidigt som hon kör en väldigt omsorgsfull rimning. Mitt i detta så fösvinner händer och tunga och jag känner mig lite fånig där jag står i något som säkert är en yogaställning. Tjon så är händerna tillbaka och nu smörjer hon in mitt rektum med något. Jag fattar inte riktigt vad det är men det kan ev varit tigerbalsam för det blir jäkla varmt helt plötsligt, närmast så att det är lätt obehagligt men bara nästan.
Nu säger hon åt mig att vända mig och levererar så fort jag gjort detta en fabulös avsugning. På något sätt har hon lyckats att ta av sig sina kläder där bakom min rygg också. Jag tror jag klarade av att hålla mig i typ två minuter...
Hon skrattar och säger att nästa gång så vill hon ha mig i sig. Och så börjar hon samla ihop våtservetterna och klä på sig. Jag samlar mig och ger en slant som jag bestämmer själv och hon tar sedlarna utan att ens kolla hur mycket det var.
Allt som allt en av de roligare besöken i massageträsket.