2026-07-12, 08:48
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiexperten
Är det olämpligt att skriva staden eller orten där man har besökt en Thai salong? här skrev man Västerås,(bra) men annars är det söder om söder, eller norr om?? Sveriges närmaste stad eller regnigaste stad, läste något om besök i tokstaden? är det inte bättre att vi hjälps åt så nära det går att tipsa varandra innan dom stänger ner varenda salong. Javisst kan vi skriva PM men alla kan inte det.
Ja, det kan vara olämpligt. Det känns som du ät ute efter mer specifik information och då bryter du mot regelverket i delforumet.
Läs gärna här:
https://www.flashback.org/announcement.php?f=23
Mod
Citera
2026-07-14, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueSwede
Ja, det kan vara olämpligt. Det känns som du ät ute efter mer specifik information och då bryter du mot regelverket i delforumet.
Läs gärna här:
https://www.flashback.org/announcement.php?f=23
Mod

Jo jag hade för mig att det varit så tidigare men jag personligen reder mig ändå, varför jag ställde frågan var endast för att försöka rädda det som finns, tycker personligen att det inte vore så farligt om man skriver tex Solna eller Gävle eller Örebro osv där det ändå finns flera salonger, förstår om det rör sig om en lite stad där det bara finns 1 salong då blir det kanske inte så bra enligt regler som finns.
Citera
2026-07-21, 19:38
Medlem
Var på massage häromdagen i hemstaden som är en mellanstor stad. Det var länge sedan jag var på massage. Främst eftersom utbudet i staden inte är det bästa. Denna salong har jag besökt ett par gånger dock. Massagen är oftast bra men helt utan teasing under massagen. Men har fått några handtrallor efter massagen här dock.

Denna dag kom jag dit på bokad tid och la mig till rätta på massagebänken. Såg inte något att täcka mig själv med så låg där med rumpan bar när hon kom in i rummet. Hon slänger en filt över mig och blottar ena benet och börjar där med massagen. Väldigt skön behandling av båda benen en lång stund till att börja med. Ett par rörelser nära paketet får lilleman att vakna litegrann men det hade behövts mer. Dragen är ofta upp nära rumpan eller nära pungen. Väldigt professionellt och skönt är det ändå.

Sedan lite rygg, nacke & armar innan vändning då hon greppar tag i paketet och påpekar att han verkar trött idag. Skrattar lite och tänker att nu kanske massagen blir lite mer närgången när det är dags för benmassage på framsidan. Det fortsätter dock likadant och lika skönt på framsidan men lite frustrerande igen att det alltid är så nära men aldrig en touch. Lilleman ligger nerpackad i filten och sover gott. Vissa kanske hade vaknat till liv av en skön lår & ljumske massage nära paketet men min lille behöver oftast beröring för att växa.

Massagen fortsätter sedan en stund på överkroppen & avslutas med en huvudmassage. Det är en annan kund som bokat efter mig så det blir ingen fråga om extra idag. Jag vet inte ens om jag hade tackat ja om frågan kommit idag. Har tackat nej innan just för att det känns som att något saknas i massagen. Jag saknar att bli edgad och teasad under massagens gång och ha en hand runt lilleman när frågan kommer så man inte har något annat val en att säga ja.

Ska till huvudstaden på besök under sommaren och hoppas hinna med ett besök eller två medans jag är där. Ska försöka leta upp några lämpliga salonger och se om jag får bättre luck där. Hoppas kunna återkomma med bättre recensioner efter besöket.
Citera
2026-07-22, 23:04
Medlem
Ibland kan ett återbesök löna sig.
Första besöket på detta ställe i Göteborg. Har ringt och bokat. Olyckligtvis blir jag jävligt skitnödig på vägen dit. Funderar om jag ska söka något ställe för toalettbesök men inser att jag då blir sen. Börjar massagebesöket med att skita på deras toalett. Känns sådär. Tar en dusch innan massagen för att känna mig fräsch.

Hyfsat bra massage av den mjukare varianten. Ingen överdriven teasing men lite närgånget. Handduken över rumpan hela tiden. Vid vändningen håller hon upp handduken en bra stund och tittar på min slaka kuk som inte visar något intresse. Hon lägger på handduken igen och fortsätter massagen. Någon fråga kommer aldrig.

Flera månader senare, kanske ett halvår ringer jag samma ställe på kvällen för att boka tid. Tyvärr är hon fullbokad hela kvällen. Kan du komma imorgon?
Nej, det går inte. Hmm, hon funderar. Stället stänger klockan 20.00. Kan du komma efter åtta?
Javisst, svarar jag.

Denna gång blir det inget toalettbesök men väl en dusch. Massagen är liknande som förra gången, möjligtvis lite mer pungsnudd. Efter vändning och lite massage högt upp på låren kommer frågan. Endast hj erbjuds. Vi kommer överens om naket hj till ett lite för högt pris.

Hon visar upp en fin kropp med sköna bröst och fin rumpa. Men hon är aningen hårdhänt när hon runkar. Hon har inget emot att jag smeker och pullar hennes fitta. Hon har heller inget emot att jag slickar henne och sätter sig gränsle över mig. Slickar hennes rakade fitta medan hon fortsätter att runka allt för hårt. Men har svårt att säga till nu. Kommer till slut i en skön orgasm.

Det var väl inte mitt mest lyckade besök, och fick blåa märken på ollonet efter hennes hårda behandling, så det har inte blivit något mer besök på denna salong.
Citera
2026-07-26, 07:34
Medlem
Suget kom tidigare i år, spanade in en salong som nyss tycktes bytt ägare och blev nyfiken.
Damen som öppnade var inget för mig, så jag fiskade lite efter annat. Hon såg inte helt nöjd ut men sa något på thailändska och ut kom en annan som var betydligt mer i min smak.
Inte purung, men mullig och lite större bröst.
Hon bjöd på bra massage (kunde varit lite mer teasing dock). Man kände hur brösten rörde vid mig ibland…
Sen bra FS.
Glad och nöjd var jag, blir nog återbesök.
Citera
2026-07-27, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vandelay1
Suget kom tidigare i år, spanade in en salong som nyss tycktes bytt ägare och blev nyfiken.
Damen som öppnade var inget för mig, så jag fiskade lite efter annat. Hon såg inte helt nöjd ut men sa något på thailändska och ut kom en annan som var betydligt mer i min smak.
Inte purung, men mullig och lite större bröst.
Hon bjöd på bra massage (kunde varit lite mer teasing dock). Man kände hur brösten rörde vid mig ibland…
Sen bra FS.
Glad och nöjd var jag, blir nog återbesök.

Vad betyder FS och vad innebär det?
Citera
2026-07-27, 11:32
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -ishmael-
Vad betyder FS och vad innebär det?
Full Service. Dvs kuk i fitta.
Citera
2026-07-28, 06:45
Medlem
Besöker huvudstaden ca 1 gång i månaden sedan 2025 och har äntligen hittat ett ställe som till fredställer mina behov, har stort behov av bra massage och det får jag här i centrum, teasen är kanon inför det jag vill ha, jag säger alltid nej till HJ och det har givit resultat för nu blir jag erbjuden BJ, vill inte ha FS. 2 st kvinnor som suger helt underbart, ibland tillsammans och ibland var och en för sig. Dom har också ytterligare 3-4 kvinnor som jobbar vid behov som tydligen har fått tips av dom 2 andra vad jag vill ha, Massage 60 min + Teas inkl BJ ca 10-20 min 1000. Alltid Kaffe el Te/ bubbelvatten och något gott till. Brukar vara första kund för då orkar jag med en gång till på kvällen då någon av dom kan komma till mitt hotell om det passar. När jag köper pizza på hemmaplan så måste den smaka och se ut som jag vill oavsett vem som bakar den, på denna salong så funkar det på samma sätt, vem som än masserar och suger så blir jag mer än nöjd.
Citera
2026-07-31, 03:54
Medlem
För Stockholm – vad ligger det ungefär på nu för tiden för HJ, BJ och FS?

Det var länge sedan, så jag har verkligen ingen aning!
Citera
2026-08-03, 18:06
Medlem
Skulle säga 1000 kronor för hj. Övrigt ej koll på
Citera
2026-08-04, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gbarnet123
För Stockholm – vad ligger det ungefär på nu för tiden för HJ, BJ och FS?

Det var länge sedan, så jag har verkligen ingen aning!
Beror på vem du frågar. Jag blir erbjuden hj för 500kr. Får fs för 1000-1200. Är inte intresserad av bj så där har jag inga priser.
Citera
2026-08-18, 13:34
Medlem
Måste ju bidra när man själv vill ha tips.
Tog en spårbunden kommunikation till Söder om Söder. Klev in på en salong som någon tipsat om för länge sen. 3 kvinnor möter mig i dörren. Alla var snyggare än jag trodde att jag skulle stöta på. En dam med enorma ….. tog befälet och ledde in mig i ett rum. Tog en dusch först och hoppade upp på britsen. La handduken där den ska ligga och sydläge på detaljen. Hyfsad bra massage men teasing börjar tidigt. Efter en stund så blir det vändning och då åker handduken av. Utan ett ord så klär hon av sig rubbet. Och sen blir det åka av. Efteråt sägs ingenting. Jag klär på mig och lämnar mitt ”dricks” under kudden. Hon kommer in med en flaska vatten och ger mig en puss på kinden.
Hoppas du snart kommer tillbaka säger hon.
Ingen förhandling ingenting. Återbesök? Absolut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in