2026-08-20, 17:02
Medlem
En recension om mitt bästa sex ever och det fick jag med en äldre thaitjej i en större stad i västra Sverige. Inte den vackraste, inte den bystigaste och inte så smal men väldigt trevlig och hon är den bästa älskarinna jag haft. Referar till besöket -Duschar alltid . Lägger mig naken på britsen utan handduk. När hon kommer in får man en kram och en puss på munnen- Oops vad händer tänkte jag. En kortare massage och kraftig teasing följs av en gudomlig avsugning så jag måste stoppa för att inte spruta i hennes mun… Sedan klädde hon av sig sexigt och hennes vackra mogna naturliga bröst erbjöds att suga på. Hon klättrade upp på sängen och började glida upp och ner med sin lagom insmorda byst mot min PN varvat med sug och pung och anus smek. Helt plötsligt säger hon slicka mig till orgasm. Jag slickar henne först varligt och sedan snabbare - hon kommer efter några minuter. Jag vill sluta men hon trycker huvudet fast och säger mer jag vill ha mer du var så bra på att slicka mig. Sedan följde en galen orgie av att jag tog henne i nästan alla ställningar, slickade henne till nya orgasmer, hon sög mig för att efter ca 45 min så säger hon spruta i mig. Jag vill ha dig i mig. Jag sa ska vi inte ha kondom? Hon nästan skrek jag är så gammal så det är ingen fara- sätt igång spruta mig full nu!! Jag lydde och genom i härlig doggy kom vi gemensamt i en fantastisk orgasm. Hon hävdade att hon fått 5 st. Jag var helt slut. Hon frågade om jag ville ha en avslappnande massage och det fick jag i 45 min till. Jag lämnade henne efter en gemensam dusch med löfte om återbesök lätt sönderknullad och med leende på mina läppar
Citera
2026-08-23, 06:31
Medlem
Har haft lite sommaruppehåll!

Men nu testade jag ett nytt ställe söder om söder i huvudstaden.

Siktar in mig här ett tag och rekat lite. När jag nu kommer dit öppnar en snygg tjej som ser lovande ut, så jag går in. Där möter jag en gammal bekant med brytning…

Jag hade tagit en halv blå innan då jag var
Redo redan vid söderläge och spänningen av nytt ställe.

Väl inne så kommer hon och ganska snart så börjar hon hälsa på lilleman… och börjar smeka redan… det gillar jag.
Vi båda förstår ganska direkt…

Hon börjar smeka mer intensivt, och jag vänder mig, då går hon direkt ner och ber mig placera den mellan sina läppar… hon suger gudomligt utan kondom… sen säger hon att hon vill knulla… snabbt av med kläderna, oMG vilken kropp, sexiga sillisar som jag gillar, en tight liten rakad mus.. vi kysses en stund och jag suger hennes boobs tills hon trycker ner mig på rygg. Och sätter sig på mig och att rida. Den är så tight musen att det nästan är svårt att tränga in…. Men fuck va skönt.

Dröjer inte länge innan jag inte kan hålla emot. Kommer i henne, och hon rider ur sista droppen…

Ute vid dörren möter jag min gamla bekant, som säger nästa gång vill jag också va med. Då kör vi trekant…

Snart tänker jag… mmm…
Citera
2026-08-24, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frep1
Måste ju bidra när man själv vill ha tips.
Tog en spårbunden kommunikation till Söder om Söder. Klev in på en salong som någon tipsat om för länge sen. 3 kvinnor möter mig i dörren. Alla var snyggare än jag trodde att jag skulle stöta på. En dam med enorma ….. tog befälet och ledde in mig i ett rum. Tog en dusch först och hoppade upp på britsen. La handduken där den ska ligga och sydläge på detaljen. Hyfsad bra massage men teasing börjar tidigt. Efter en stund så blir det vändning och då åker handduken av. Utan ett ord så klär hon av sig rubbet. Och sen blir det åka av. Efteråt sägs ingenting. Jag klär på mig och lämnar mitt ”dricks” under kudden. Hon kommer in med en flaska vatten och ger mig en puss på kinden.
Hoppas du snart kommer tillbaka säger hon.
Ingen förhandling ingenting. Återbesök? Absolut!
Låter lite som ett ställe nordväst om stan. Gillar det där okomplicerade.

Får man fråga vad du gav i dricks?
Citera
2026-08-27, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qqqqwwwweeee
Låter lite som ett ställe nordväst om stan. Gillar det där okomplicerade.

Får man fråga vad du gav i dricks?

Lite mer än 999.
Kommer inte att outa för då förstörs stället.
Ut och leta!
Citera
2026-08-29, 14:36
Medlem
Händelse som jag fortfarande kan tänka på ibland:
Besöker en salong i västerort. Kommer in, möts som vanligt med fråga om tid och typ av massage.
Tar en timme, lägger mig till rätta i ett rum som är lite väl ljust för min smak, men helt ok miljö.
In kommer tjejen som tog emot mig i kassan, hon gör den där rörelsen där handduken dras bort från rumpan och läggs till rätta över den igen. Hon är runt 30, fin och normal kropp.
Bra massage, avkopplande och ibland lite hårdare. Börjas med smek runt rumpan efter ett tag och ner mot pungen, så jag lyfter lätt så hon kan komma åt. Hon reagerar direkt och smeker över pung och röv.

Nu börjar det roliga, jag börjar puta längre och längre upp tills jag tillslut står på knä med huvudet ner i kudden.
Hon har nu börjat rimma mig, samtidigt som hon mjölkar mig. Jag får ibland hålla hårt runt roten för att inte komma. Hon är perfekt på att edga och fnissar lite emellanåt.
Efter 5-10 min säger hon åt mig att vända, hon ler åt mig med blöta läppar. Inget har sagts under denna tid, och nu frågar hon om jag vill göra mer.
Blir ett avklätt hj, där hon sitter som liggande gränsle över mig så jag kan smeka hennes ben och fötter. Kommer rejält efter en stund med hj och smek och fingertopp in i analen. Säger att nästa gång vill jag ge henne samma behandling.
Kliver ut med en trevlig upplevelse rikare, men har inte besökt stället igen.
Senast redigerad av rozbert 2026-08-29 kl. 14:57.
Citera
2026-08-31, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rozbert
Besöker en salong i västerort. Kommer in, möts som vanligt med fråga om tid och typ av massage.
Tar en timme, lägger mig till rätta i ett rum som är lite väl ljust för min smak, men helt ok miljö.
In kommer tjejen som tog emot mig i kassan, hon gör den där rörelsen där handduken dras bort från rumpan och läggs till rätta över den igen. Hon är runt 30, fin och normal kropp.
Bra massage, avkopplande och ibland lite hårdare. Börjas med smek runt rumpan efter ett tag och ner mot pungen, så jag lyfter lätt så hon kan komma åt. Hon reagerar direkt och smeker över pung och röv.

Nu börjar det roliga, jag börjar puta längre och längre upp tills jag tillslut står på knä med huvudet ner i kudden.
Hon har nu börjat rimma mig, samtidigt som hon mjölkar mig. Jag får ibland hålla hårt runt roten för att inte komma. Hon är perfekt på att edga och fnissar lite emellanåt.
Efter 5-10 min säger hon åt mig att vända, hon ler åt mig med blöta läppar. Inget har sagts under denna tid, och nu frågar hon om jag vill göra mer.
Blir ett avklätt hj, där hon sitter som liggande gränsle över mig så jag kan smeka hennes ben och fötter. Kommer rejält efter en stund med hj och smek och fingertopp in i analen. Säger att nästa gång vill jag ge henne samma behandling.

Låter precis som en upplevelse jag fått 2 gånger i GBG, tyvärr stängde den salongen för några år sedan och jag har letat sen dess, men tyvärr inte fått samma behandling efter det trots otaliga försök. Man får leta vidare.
Citera
2026-08-31, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rozbert

Har nog besökt alla ställen i västerort men aldrig fått den behandlingen där. Tyvärr.

Minns ju dock med glädje den första gången som jag var på en salong på annan plats i Storstockholm känd för en viss massörs behandlingar, ett ställe som numera är stängt.

En halvtimme in i en helt OK massage började det teasas lite lätt. Jag hmar lite och särar på benen så att det förstås att jag är med på noterna. Det hörs ett litet fniss samtidigt som ett finger dras med rätt bra tryck ner genom hela skåran där bak. Därefter försvinner båda händerna från min kropp och jag förstår att det pysslas med något. Det visar sig vara våtservetter som plockats fram och utan att fråga eller förvarna börjar hon omsorgsfullt tvätta mig med dessa. Jag hinner tänka tusen tankar under tiden detta pågår och ändå är jag inte helt beredd då hon slutar med tvättandet och särar mina skinkor rejält för att sedan dyka ner med tunga där solen sällan skiner.

Även här blir det så att jag lyfter på röven och hon kan då mjölka mig samtidigt som hon kör en väldigt omsorgsfull rimning. Mitt i detta så fösvinner händer och tunga och jag känner mig lite fånig där jag står i något som säkert är en yogaställning. Tjon så är händerna tillbaka och nu smörjer hon in mitt rektum med något. Jag fattar inte riktigt vad det är men det kan ev varit tigerbalsam för det blir jäkla varmt helt plötsligt, närmast så att det är lätt obehagligt men bara nästan.

Nu säger hon åt mig att vända mig och levererar så fort jag gjort detta en fabulös avsugning. På något sätt har hon lyckats att ta av sig sina kläder där bakom min rygg också. Jag tror jag klarade av att hålla mig i typ två minuter...

Hon skrattar och säger att nästa gång så vill hon ha mig i sig. Och så börjar hon samla ihop våtservetterna och klä på sig. Jag samlar mig och ger en slant som jag bestämmer själv och hon tar sedlarna utan att ens kolla hur mycket det var.

Allt som allt en av de roligare besöken i massageträsket.
Citera
2026-08-31, 17:36
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Har nog besökt alla ställen i västerort men aldrig fått den behandlingen där. Tyvärr.

Minns ju dock med glädje den första gången som jag var på en salong på annan plats i Storstockholm känd för en viss massörs behandlingar, ett ställe som numera är stängt.

En halvtimme in i en helt OK massage började det teasas lite lätt. Jag hmar lite och särar på benen så att det förstås att jag är med på noterna. Det hörs ett litet fniss samtidigt som ett finger dras med rätt bra tryck ner genom hela skåran där bak. Därefter försvinner båda händerna från min kropp och jag förstår att det pysslas med något. Det visar sig vara våtservetter som plockats fram och utan att fråga eller förvarna börjar hon omsorgsfullt tvätta mig med dessa. Jag hinner tänka tusen tankar under tiden detta pågår och ändå är jag inte helt beredd då hon slutar med tvättandet och särar mina skinkor rejält för att sedan dyka ner med tunga där solen sällan skiner.

Även här blir det så att jag lyfter på röven och hon kan då mjölka mig samtidigt som hon kör en väldigt omsorgsfull rimning. Mitt i detta så fösvinner händer och tunga och jag känner mig lite fånig där jag står i något som säkert är en yogaställning. Tjon så är händerna tillbaka och nu smörjer hon in mitt rektum med något. Jag fattar inte riktigt vad det är men det kan ev varit tigerbalsam för det blir jäkla varmt helt plötsligt, närmast så att det är lätt obehagligt men bara nästan.

Nu säger hon åt mig att vända mig och levererar så fort jag gjort detta en fabulös avsugning. På något sätt har hon lyckats att ta av sig sina kläder där bakom min rygg också. Jag tror jag klarade av att hålla mig i typ två minuter...

Hon skrattar och säger att nästa gång så vill hon ha mig i sig. Och så börjar hon samla ihop våtservetterna och klä på sig. Jag samlar mig och ger en slant som jag bestämmer själv och hon tar sedlarna utan att ens kolla hur mycket det var.

Allt som allt en av de roligare besöken i massageträsket.
Men hon hade en konstig snippa, jag kör ju alltid bart så jag undrade vad som stod på då jag bottnade efter tre drag Nada gången jag var rädd att åka på någon skit, men det klarade sej
Annars så var hon en originell Donna , skulle tr väldigt när 50 strecket
Citera
2026-08-31, 23:00
Medlem
Mina tre senaste besök, en blåsning och två av de bästa jag haft.

Besök 1. Ort i gnällbältet, bokar tid 19.00 då de stänger 20.00. Får ett SMS om jag kan komma 19.20 istället, gör så, får vänta en stund, så klockan har nästan blivit 19.30. Får frågan om hur lång massage jag vill ha, säger den timme jag bokat och betalar 600 för en timme.

Blir invisad på ett rum, får en dålig massage i 10 minuter innan det är dags för vändning. Det enda som fanns på menyn är hj och bj då det tydligen är lingonveckan. Efter en hel del fram och tillbaka så ska hon ge ett halvt avklätt bj för 1000kr. Betalt innan, och att hon pratat om bj utan kondom glöms bort och det kommer fram en kondom. Jag har aldrig i mitt liv fått en orgasm med oral sex med kondom och inte heller denna gång. Hon försöker med ett hj men helt utan teknik, gör bara ont, ber henne att sluta göra mig illa, och hon blir skitförbannad och säger att tiden är slut och jag är påklädd och utanför salongen innan klockan slagit 20.00.
Citera
2026-09-01, 08:53
Medlem
Besök 2.
En för mig ny salong i söderort Stockholm. Ringer och det är inga problem att komma direkt. Betalar för en timme, blir invisad till en madrass på golvet och näckar snabbt.

Lägger som vanligt en handduk över rumpan, och strax börjar en helt ok massage. Först stoppar dock massösen en hand under handduken för att kolla om jag är slak eller inte. Tired today är frågan. Inte speciellt mycket teasing, innan de sista två-tre minuterna innan vändning, då blir det teasing på max med naglar, smek mellan benen och ingen tvekan om att här finns det extra.

Vändning, och frågan kommer om vad jag gillar. Svarar boom-boom. Dock var det inte det hon frågade om, utan hur hård massage jag ville ha på framsidan. Vi skrattar ihop, och vi ska försöka komma överens om ett pris. Hon är inte nöjd med mitt bud på 1100kr, men efter viss tvekan så trollar hon fram en kondom och vi är överens. Hon strippar och visar en helt ok kropp, med naturliga fina bröst.

Hon kör lite body to body, efter ett tag drar jag upp henne och börjar slicka henne sittandes över mig, så vacker syn över kroppen. Efter ett tag snurrar hon runt och vi hamnar i en 69. Sen är det dags att dra på kondomen, och hon sätter sig på mig med rumpan mot mig.

Rider ett tag, ber att få byta till en klassisk missionär. Märker att hon verkligen gillar hårt tryck mot venusberget. Hon tänder till på riktigt, så upplever jag det i varje fall. Hon börjar ta för sig, vill bli tagen bakifrån. Klart att jag ställer upp, vill bli tagen bakifrån men på sidan, och lägger min hand på venusberget och ber mig smeka hårt.

Jag får min orgasm, men hon är inte färdig, utan ber mig skicka henne till en orgasm till. Ställer självklar upp även på detta. Efter att vi fixat även detta så inser jag att den bokade timmen blivit 85 minuter lång. Hon berättar att hon fått tre orgasmer, och ber mig komma tillbaka nästa dag. Lovade att komma tillbaka men har ännu inte gjort det.
Citera
2026-09-01, 18:32
Medlem
Mitt senaste besök på Söderort i huvudstaden, på ett ställe jag haft span på ett tag. Kan redan nu spoila att det även blev mitt bästa besök sedan jag började den här lilla resan i år.

Kommer fram till salongen runt lunchtid, men det är mycket folk i rörelse utanför. Sitter därför kvar i bilen en stund och avvaktar tills kusten känns klar.

Ringer på dörren och en äldre dam öppnar.

Jaha… kul.

Besvikelsen hinner dock bara leva i några sekunder innan en skitsnygg kvinna dyker upp bakom henne. Skulle gissa på någonstans runt 35–40, men svårt att avgöra. Frågar om de har tid och får ett ja.

Perfekt.

Betalar för 45 minuter och hoppar in i duschen. Efteråt går jag till rummet, lägger mig på mage med handduken över rumpan och väntar.

Efter någon minut öppnas dörren.

Den äldre damen kommer in.

Fan också.

Säger lite halvt på skämt:

”Oh, I thought it would be the other one.”

Hon säger inget särskilt utan stänger bara dörren igen. Några sekunder senare öppnas den på nytt – och in kommer snyggingen.

Jackpot.

Vi presenterar oss lite snabbt och massagen drar igång. Det visar sig vara mer åt det avslappnande hållet än någon brutal knådning, men stämningen blir snabbt bra.

Det dröjer inte länge innan första komplimangen kommer:

”You look really cool.”

Hon börjar fråga om mina tatueringar och jag frågar tillbaka om hon har några själv, eftersom jag inte kan se några.

”Yes, many.”

Jag svarar:

”I'd like to see them later.”

Hon fnittrar, tittar på mig och säger:

”Yes.”

Okej. Där någonstans börjar magkänslan säga att det här nog kommer bli ett ganska bra besök.

Än så länge är det dock minimalt med teasing och soldaten ligger fortfarande tryggt nere i skyttegraven när det är dags att vända på sig.

Det ändras ganska snabbt.

Hon väntar nästan demonstrativt med att lägga handduken över mig och jag ser tydligt var hennes blick hamnar. Till slut lägger hon ner handduken, klappar mig på kinden och säger:

”Beautiful.”

Jaha. Tackar tackar.

Hon fortsätter massera benen och vi får ögonkontakt flera gånger. Blicken hon ger mig är inte direkt svårtolkad och nu börjar även teasingen på riktigt. Händerna letar sig upp mot ljumskarna och pungen och ganska snart lyfter hon helt enkelt bort handduken och fnittrar.

Sedan putar hon med rumpan mot mig på ett sätt som knappast kräver någon instruktionsbok för att förstå.

Jag tar på henne och får frågan:

”You want something more?”

Bestämmer mig för att vara lite cheeky:

”What do you want?”

Hon tittar på mig.

”You, baby.”

Okej då.

Säger att jag vill ha en BJ. Hon kontrar med 2 000 kr utan kondom.

Nja.

”You can have 700 kr with condom and you naked.”

Hon accepterar direkt.

Kläderna åker av och det visar sig att hon gömt en riktigt jävla tight kropp under dem, med sköna naturliga bröst. Tatueringarna jag frågade om tidigare får jag dessutom äntligen se.

Hon kommer upp mot mitt ansikte och lägger sina läppar mot mina innan hon glider ner och börjar suga på mina bollar. Kondomen åker på och sedan börjar hon suga riktigt skönt.

Efter ett tag avbryter hon dock och börjar runka mig samtidigt som hon kommer upp mot mig och tydligt vill att jag ska leka med hennes fitta. Känner direkt hur våt hon är.

”You're really wet for me.”

”Yes, you're making me so horny, baby.”

Inte direkt en dålig recension att få mitt under pågående besök.

Hon fortsätter runka, men efter ett tag känner jag ändå att jag måste påminna henne:

Hallå där. Jag betalade faktiskt för en BJ.

Hon skrattar lite och går ner igen.

Efter ytterligare en stund kommer hon dock upp på nytt, börjar runka mig igen och vill samtidigt att jag ska fortsätta leka med henne. Jag tänker inte direkt protestera den här gången.

Nu blir det dessutom ännu mer intimt. Hon kommer tätt intill och vi börjar kyssa varandra samtidigt som vi fortsätter leka med varandra. Vi ligger där och hånglar en stund medan händerna fortsätter jobba, och vid det här laget känns det som att vi båda är helt inne i stunden.

Det fortsätter så tills det till slut blir för mycket och jag kommer i en riktigt skön orgasm medan hon fortsätter runka mig hela vägen igenom.

Mycket väl genomfört.

Efteråt frågar hon om jag ska ta en dusch. När jag kommer ut igen står hon redo med ett glas vatten och snackar med ytterligare en kollega. Den nya är inte riktigt på samma nivå, men absolut helt okej.

Jag behöver inte kunna språket för att förstå att samtalet verkar handla om mig. Båda tittar nämligen på mig samtidigt och ler.

Tar glaset, tackar för mig och säger:

”See you next time.”

Vilket det med största sannolikhet blir.

Med facit i hand inser jag dock ett taktiskt misstag:
Jag borde självklart ha frågat om hon ville följa med in i duschen.

Den frågan sparar vi till nästa gång – förutsatt att jag lyckas få samma kvinna igen.

Massage: 6/10 – helt okej, men knappast därför jag kommer tillbaka.
Kvinnan: 8,5/10 – riktigt snygg, tight kropp och framför allt grym kemi.
Extra: 8/10 – mycket bra, men det finns uppenbarligen potential för mer.
Nästa gång äter jag fan hennes fitta.

Återbesök?
Behöver ni verkligen fråga?
Citera
2026-09-01, 21:31
Medlem
Ok, dags för utlovade besök nummer 3.

Återigen ett besök i söderort Stockholm. Ringer och kollar och det finns tid för mig om en kvart. Inga problem och när jag kommer så betalar jag för en timme.

Blir invisad i ett rum och strippar och strax börjar en riktigt trevlig massage. Mycket mysig, skönt, och väldigt trevlig. Mycket teasing och ingen tvekan om att det finns extra på menyn.

Får frågan efter vändningen om jag ville ha massage där också, sa att jag bara var intresserad av att knulla, ok, säger hon och inte ett ord om kostnad.

Klär av sig, och visar en riktigt fin kropp. Klagar på att brösten är små, svarar att jag gillar dom, just att de är naturliga och passar till hennes kropp. Frågar om jag kan få smaka på henne och inga problem. Sätter sig på mig, och jag känner att hon blir rejält blöt. Efter ett tag så kommer en kondom fram och träs på. Hon sätter sig på mig, och det börjar en rejäl ritt. Efter ett tag byter vi till missionären innan jag tar henne bakifrån. Vi fortsätter att knulla och när vi närmar oss timmens slut, så säger hon att vi måste prova något annat. Med kondom kan jag knulla hur länge som helst.

Hon tar av kondomen, sätter sig på huk, typ två-tre centimeter från kuken. Farligt nära, tar min hand och vill att jag ska runka mig själv. Samtidigt smeker hon sig själv, känner strax att det blir alldeles blött på och runt kuken. Hon squirtar, kuken vilar mot fittan utan att vara inne i den. Hon fortsätter att smeka sig själv, och nu kommer en större skvätt ur fittan, landar på min mage med stänk lite överallt. Tänker på att nu stänker hon urin på mig, för det är ju vad det är. Innan min orgasm kommer så han skvätt ner mig fyra gånger, så jag är rejält nedstänkt, törs inte tänka på hur madrassen ser ut.

Frågar om jag vill ta en dusch efteråt, och jag har aldrig varit mera sugen på en dusch efter en massage som denna gång. Får sen en flaska vatten, och är väldigt välkommen tillbaka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in