2012-05-22, 14:36
Medlem
Hejsan i solen!

Första gången jag skriver, men jag tror att det är roligare att dela med sig än att bara läsa. Hur som helst. En händelse från de närmaste dagarna.

Efter att jag navigerat med GPSn så kommer jag fram till gatuadressen belägen västerort/norrort. Parkerar, ställer in p-skivan och har således 2 timmar högst att spendera då jag annars riskerar böter på bilen.

Går höghus efter höghus och kommer slutligen fram till gatan. Hittar inte stället så går en sväng, och kommer ner på andra sidan vid centrum. Därefter ser jag den sedvanliga thaiflaggan. Utanför är det inte så mycket folk denna soliga dag runt happy hour. Utanför finns en parkbänk som en invandrargubbe sitter på. Jag tvivlar på att droppa in. Men gör det ändå.

Första intrycket, trångt och ett väggrum utan tack. Bådar inte gott. En gammal gubbe sitter vid den trånga entrén. Aja, sämre kan det inte bli, tror jag. Jag säger till tjejen som hjälpte farbrorn med något(knyta skorna?) att jag ska ha en thaimassage. Var happy hour, och en av anledningarna jag droppade in just här. Tjejen säger till sin andra "väninna" något på thai. Jag börjar tvivla när jag hör repliken på "väninnan". Rösten är ju fan MÖRK och KALL. "Shit", tänker jag.

Jag går in i båset och tittar bak. Där kommer hon/han//hen, en shemale. Jävlar. Jag sväljer av förtvivlan. Tidigare har jag varit ganska feg när det gäller att välja tjejer och att fly från ställen som inte har bra standard. Denna gång nådde jag en gräns där jag inte kunde stanna. Jag är runt 20 års åldern och vill inte bli rörd av en HEN. Jag drog genast en lögn om att min mamma behövde en sak och att jag behövde gå. Entrédörren hade låst igen och jag fumlade med låset och den tunga dörren. Sedan gick jag min väg mot bilen.

Nu har jag köpt nya fotbollsskor och ska eventuellt på en annan thaimassage de närmaste dagarna. Men absolut inte där det finns Shemales.
Citera
2012-05-22, 17:01
Medlem
Starkt att dra HH och bättre lycka nästa gång!

Jag kilade in på enda "säkra stället" jag hittat i Göteborg igår. Tjejen som tog emot var sådär, bra massage misstänker jag men det skulle säkert funka med en HE också.

Blev visad till ett rum och skyndade mig att näcka. Sedan fick jag vänta nästan 10 minuter innan den läckraste thaitjejen jag sett kommer in och tar hand om mig. Hon pratade bara engelska men hade varit däri två år sa hon.. Endast HJ och verkadeinte fatta när jag hintade om att mer än så kunde vara intressant. hur skall jag få fram detta? Det blir ombesök.
Senast redigerad av Forest88 2012-05-22 kl. 17:02. Anledning: Typo
Citera
2012-05-22, 17:28
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forest88
Starkt att dra HH och bättre lycka nästa gång!

Jag kilade in på enda "säkra stället" jag hittat i Göteborg igår. Tjejen som tog emot var sådär, bra massage misstänker jag men det skulle säkert funka med en HE också.

Blev visad till ett rum och skyndade mig att näcka. Sedan fick jag vänta nästan 10 minuter innan den läckraste thaitjejen jag sett kommer in och tar hand om mig. Hon pratade bara engelska men hade varit däri två år sa hon.. Endast HJ och verkadeinte fatta när jag hintade om att mer än så kunde vara intressant. hur skall jag få fram detta? Det blir ombesök.

Ja vad svarar man?
Hur känns" amatör"

Citera
2012-05-22, 17:38
Medlem
thaimans avatar
Var själv i dag på ett ställe i Centrum, ljuvlig Qvinna, full service och skön massage efteråt, fortsatte på eftermiddagen till ett ställe på söder, fantstiskt snygga unga tjejer, fick en som var nog det vackraste jag har sett hittills i Thaisvängen, efter 5 min. viskade hon i mitt öra "jag har mens" det struntar jag i sa jag, bryr du dig inte frågade hon på klockren Svenska? Nej sa jag, vi behöver inte ha sex, vi kan bara ha lite kul och nojsa lite, så av åkte kläderna av och det skönaste "icke sex" jag upplevt kom i dagen.
Jag är så tacksam för dessa tjejer, hur skulle livet te sig om dom inte var här?
Citera
2012-05-22, 20:04
Medlem
När jag skulle pissa när jag kom hem igår upptäckte jag ett mycket långt svart hårstrå som satt fast mellan förhuden och ollonet och hängde ner. Djävla tur att man gick och pissa innan flickvännens avsugning, det hade varit lite svårt att förklara
Citera
2012-05-23, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagar
När jag skulle pissa när jag kom hem igår upptäckte jag ett mycket långt svart hårstrå som satt fast mellan förhuden och ollonet och hängde ner. Djävla tur att man gick och pissa innan flickvännens avsugning, det hade varit lite svårt att förklara

Jösses, mardröm!!

Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Ja vad svarar man?
Hur känns" amatör"

Tack för rådet
Citera
2012-05-24, 14:04
Medlem
Hej!

Var med om en ny variant förra veckan på en salong i västerort. Kvinnan som masserade var ganska avvaktande under massagen och jag fick inga av de vanliga "snudda vid kuken av misstag" som jag vant mig vid. Massagen tog slut och jag fick fråga om tvättning eller dusch. Valde tvätt. Då åkte handduken av och hela kroppen, ink kuk, tvättades noga med tvättlapp. Jag fick stånd och låg där och hoppades på mer när massösen tackade för sig och gick efter det att hon lagt tillbaka handduken på min tältande stolthet.
Jag blev ganska besviken och låg kvar och funderade på nästa drag när en yngre, snyggare tjej sticker in huvudet och frågar, " Are you happy?" Could be happier , svarade jag och gestikulerade mot tältet på magen. Hon klev in och förklarade att om jag köpte 30 min till skulle hon hjälpa mig för 300kr. Det var ju bara att handla. Hon gjorde ett strålande jobb med min kuk mellan brösten.

Smart variant för att få sälja mer tid.... Någon annan som varit med om ngt liknande?
Citera
2012-05-24, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av j0hn99
Smart variant för att få sälja mer tid.... Någon annan som varit med om ngt liknande?

Aldrig upplevt eller hört talas om den varianten förr... för massösen själv verkar det väl inte vara den smartaste affären att jobba 30 minuter extra för en trehundring istället för att på 5 minuter ta hand om en ribba för samma peng. Men jag gissar att du fick en tjej som helt enkelt inte gav HE och istället överlät det åt en kollega?
Citera
2012-05-24, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Aldrig upplevt eller hört talas om den varianten förr... för massösen själv verkar det väl inte vara den smartaste affären att jobba 30 minuter extra för en trehundring istället för att på 5 minuter ta hand om en ribba för samma peng. Men jag gissar att du fick en tjej som helt enkelt inte gav HE och istället överlät det åt en kollega?

Sätter man det i system när det inte är fullt i salongen och "tar hand" om varandras kunder tjänar massöserna sina 300, fast på varandras kunder, och salongen får in för 30 min extra per kund, i detta fall 200.
Citera
2012-05-24, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av j0hn99
Sätter man det i system när det inte är fullt i salongen och "tar hand" om varandras kunder tjänar massöserna sina 300, fast på varandras kunder, och salongen får in för 30 min extra per kund, i detta fall 200.

Jamen då var det ju 500 extra totalt, inte 300.
Citera
2012-05-24, 15:45
Medlem
Har på senaste tiden vart på besök #3 och #4 i Stockholm (sa jag för mycket nu? ). Båda var på ett annat ställe än dom två första besöken.

#3 Första gången på detta ställe. Får vänta 30 min innan det finns plats så jag går och käkar lunch under tiden. Väl tillbaks så får jag (som det verkar visa sig) en person som inte är så jätteattraktiv. I övrigt verkar det vara många tilltalande på stället. Stället har riktiga dörrar. Som salt på såren har hon en retlig förkylning som gör att hon uppträder lite skumt. Hon verkar vilja uppträda representabelt, men skapar mer stress än lugn när hon studsar runt. Hon är som sagt lite äldre, med lite rynkor, säckig typ ex-graviditetsmage och ger ett lite... , fel er ett GANSKA bistert intryck. Massagen efter min måttstock (som inte har så många andra att jämföra med) ger hennes massage en 2,5 (av 5). Inget händer under tältduken trots viss beröring som av "misstag" råkar komma lite strategiskt. Tror jag har svårt att få klubba av att bara ligga stilla. Efter vändningen kommer lite senare även en high 5 upp. Jag förhandlar om det till naken överdel och beröring. Sen kör vi så ett tag. Efter ett tag märker vi att jag vill ha mer och hon säger BTB och kör high ten på det - 800... klubbat!! Riktigt snygga tuttar även om dom ser lite små ut utan att vara överdrivet små. Konstigt - tror det är bisterheten som ger mig lite creeps här, och möjligen magen och hostan. Drar igång med BTB, men blir fort allt för skönt. Vill ju inte bränna 800 på 26,7 sekunder. Dessvärre tappar jag lite momentum av avbrottet och det blir inget riktigt pangfyverkeri på slutet utan mer en litet poff!

#4 Samma ställe som 3an. Får en rätt ung och snygg tjej. Tänkte att om det blir henne jag får så är det en av dom bästa rent utseendemässigt hittils. Mycke riktigt, det är hon som sköter spakarna ... eh spaken (som det senare visar sig). Hon verkar vara lite blyg men trevlig. När hon märker att jag är lite torr i halsen tidigt på sessionen frågar hon om hon ska hämta lite vatten och så blir det. Sen kör vi på. Dessvärre saknar jag två saker här: Rent massagemässigt kommer hon in på en medel 2a (av 5). Lite småtrix, men inte den där riktiga känslan av att det är mer än bara lite skönt. Hon kör inte så mycket små "misstagstouchar" så jag tror ett tag att det inte kommer att komma något mer. Efter vändningen kör vi vidare och till slut så kommer så erbjudandet som börjar på 500. Jag försöker fråga om det finns något mer på menyn men språkbarriären (eller om hon inte ville) gör att vi hamnar på en standard HJ HE med avklätt ner till underbrallor (som hon frågade om hon kunde behålla). Ett par tanga i inte överläckert snitt, men inte helfula heller. Hon är dessutom utrustade med ett par man mades i rekorderlig size. Är inte så förtjust i sånna egentligen, men eftersom jag aldrig tidigare lagt vantarna på ett par så vart det även lite vetenskapligt syfte bakom sessionen. I övrigt verkade hon välansad där nere.
Den andra saken jag hade önskat var lite mer av ögonkontakt under den vanliga massagen (åtminstone den i ryggläge). Well, slutklämmen - hon verkar vara ganska välmeriterad i hur en klubba med bollar på ska hanteras. I maktligt tempo med en hand på bollpåsen och en på klubban skapar hon grym njutning troligen 4,3 ( av 5).
Senast redigerad av Kallekrokus 2012-05-24 kl. 15:52.
Citera
2012-05-24, 16:42
Medlem
Fidelio69s avatar
Jag besökte ett ställe söder om söder som inte fanns med i TMG. Jag hade passerat förbi och undrade varför de inte var listade, kunde det vara för att de blivit avstängda pga oanständigheter undrade/hoppades jag i mitt stilla sinne.

För att ta reda på fakta begav jag mig dit och tog en timmes oljemassage för 300 och tänkte "Nu jäklar blir det åka av". Så fel jag hade. Fast på ett positivt sätt. Hon som masserade var grym. Det var kanske den bästa massagen jag fått och hon lyckades även fixa min fot som ömmat lite. Med lite tryckande och vridande som just då kändes extremt smärtsamt fick hon bort smärtan och foten kändes som ny efteråt.

Så varför är de inte listade i TMG undrar jag nu ännu mer. Kanske är det så att de förstått att de som besöker salongerna från den sidan letar HE och andra extratjänster, och att merparten av salongerna som finns på den sidan erbjuder det och att den här salongen vill stå utanför och hoppas att seriöst positivt word of mouth ska lyckas dra dit kunder som inte letar efter HE? Vem vet.

Någon mer som har erfarenheter om "olistade" salonger som visar sig vara de seriösa guldkornen eller var detta bara en freak accident?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in