2016-12-09, 13:24
Medlem
kaks avatar
Första besöket på salong söder om söder.
Var osäker på om det erbjöds extra, men fick en bra känsla när jag kom in.
Två otroligt snygga tjejer. Kände direkt att det kvittade vilken det blev.
Beställde en timme oljemassage.
Var lite långsam att klä av mig så massösen kom tillbaks när jag stod i kalsongerna.
Jag blev beordrad att ta av dem med.
Sen följde 45 minuter lagom hård massage med visst pungsnudd.

Därefter kom frågan om lilleman också ville ha massage trots att jag inte hade stånd. Jag nickade och bad att få se henne naken. Jag fick båda röra och kyssa hennes kropp. Hon kröp ner och låg bredvid mig. Underbar liten tös. Hon gnuggade sin näsa mot min och kysste mig lätt på läpparna.
Hon fick slita ett tag innan jag sprutade.
Sen följde massage av bröstet, axlar och huvud. När jag kom ut igen hade det gått 80 minuter sen jag gick in.
Citera
2016-12-09, 14:12
Medlem
Rumlarunts avatar
Förmiddagens möten slutade tidigare än beräknat och jag fick plötsligt ett par timmar över.

Beslutade mig för att fortsätta utforska hemstadens salonger.
Hade en som verkade lämplig, som jag tänkt besöka ett tag. Dock så visade det sig att de var upptagna (sovmorgon?) och jag kunde inte komma förrän efter lunch.

Det passade inte mig utan jag valde istället nästa salong i listan.
Där gick det bra att komma på en gång.
Salongen, som ger ett relativt seriöst intryck med bänkar och skynken (vilket jag inte gillar) har funnits i stan länge och ägarinnan är lite av en profil i lokala media (när det pratas massage i stan).

När jag kommer dit öppnar en söt tjej som visar in mig till mitt "rum", vi tycks vara helt ensamma i salongen.

Jag lägger mig snabbt på plats och någon minut senare kommer hon in och kör igång utan ett ord.
En helt ok massage med hel del teasing - känns som att det här kan bli riktigt bra.
Upplevelsen förtas lite av att det ringer både på dörr och telefon ett par gånger.
Efter 20 minuter kommer en kollega och nu pratar dom för fullt på varsinn sida av skynket.
Teasingen är borta, utbytt mot en riktigt bra ryggmassage.

Snart blir kollegan upptagen med en kund och när ryggen är klar så blir det teasing igen.

Vändning och handduken ligger som den ska.
Inga flaggor har hissats, främst på grund av att jag hör kunden och den andra massösen prata ett par meter bort.

Detta accepteras inte av min massös, utan hon påbörjar en 15 minuter lång smekning av mina lår och ljumskar, där hon med jämna mellanrum smeker Rumlarunt Jr - utan att "ta tag" i honom ordentligt.
Det är bara att kapitulera. Hade nog hissat flagg även om den andra kunden hade stått bredvid mig och snackat cykelpunkteringar.
När livet känns som allra bäst och jag funderar över hur hon tänkt lösa fortsättningen så slutar hon plötsligt, ber mig sätta mig upp och avslutar med huvudmassage och ryggklapp.

Med ett leende går hon mot skynket och frågar om jag vill ha ett glas vatten och försvinner sedan ut i lokalen.

Mitt bultande stånd och jag letar upp kalsongerna, drar på kläderna, dricker vatten, betalar och tackar för den sköna massagen.

Blue balls deluxe!

Tillbaka till jobbet luktandes massageolja (fanns ingen dusch) för att sitta i ett par möten till.

I pausen innan nästa möte skriver jag det här, medans jag funderar på om jag ska ringa någon av de säkra korten i stan - eller om jag ska våga mig på en ny salong.

Så här kan jag i alla fall inte gå omkring.
Citera
2016-12-09, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Det är en klassiker. Säkert blir de av med de värsta idioterna som frågar efter extra redan i dörren.

Det hände en gång när jag fick masssge, en gubbe började fråga om han kunde ha sex på salongen och tjejerna i soffan skrek och skällde ut honom efter noter. Tilläggas ska göras att jag låg i ett av rummen och fick en avsugning samtidigt.

Det händer allt för ofta att det kommer jävla amatörer som frågar direkt om de säljer extra.
På mitt stammis ställe är de väldigt restriktiva med extra, de slänger ut alla som kommer in o frågar.
Citera
2016-12-09, 16:27
Medlem
s-täljes avatar
tog en rövare på väg hem från jobbet
Stanna vid ett favo ställe
parkera bilen gick dit flaggan satt
Pling plong klockan
Har ni tid för mej?
shure fick jag svar av min thai girl som jag alltid får allt av hehe
vänta 15 min ta kaffe
Dax för mej
Vad önskas i nu big boy hehe
svar vi låter se vad ges hehe
!h massage blir det! förstå inte dom som tar 30min?????
Jävla snåljopar!!!

slut summa
Blev allt
800 bagis
Citera
2016-12-09, 19:30
Medlem
Rumlarunts avatar
Jag avslutade min förra post med "Så här kan jag i alla fall inte gå omkring" och syftade till en pung som började bli lite trångbodd.

Dagens möten var avklarade. Jag ringde mitt säkraste kort för att få hjälp med värken i mittregionerna. Hon var upptagen och kunde bara erbjuda en halvtimme, om jag kom förbi på en gång.

Då jag fortfarande hade kunder kvar på kontoret så var inte det möjligt (och jag vill, precis som en skribent ovan, ha minst en timmes massage).

Jag beslutade mig för att köra samma taktik som på förmiddagen (nej, jag tar sällan bra beslut), dvs besöka en av de mer välkända/seriösa salongerna. Om inte annat för spänningens skull.

Jag beger mig in mot centrum, där det finns en 4-5 salonger inom bekvämt promenadavstånd, och ringer upp salongen för att höra om de har tid att ta hand om en överfylld stackare.
Det går alldeles utmärkt och ett par minuter senare möts jag av en söt tjej (nästan alla thailändskor under 50 är ju faktiskt söta) när jag klivit in genom den, förvånande nog, olåsta dörren.

Hon hälsar och leder mig till en bänk, som står i ett rum där ena väggen tråkigt nog har bytts ut mot draperier.

Jag är ensam i salongen med två "tjejer" (återkommer till detta) och tänker att det iaf finns en chans att det blir extra om det inte kommer några andra kunder.

Strippar och lägger mig på den förvånansvärt sköna bänken. Strax kommer min tjej in och påbörjar en riktigt skön och kompetent massage - det är nog den bästa jag fått i hemstaden.

När hon jobbar som bäst med insidan av mina lår så plingar det till i dörren och en kund kliver in.
Hennes kollega frågar om han har bokat och leder sedan honom förbi mitt rum till ett annat längre in i lokalen.

När han lagt sig ned och hans massös kommit in så förklarar han högt att han bara behöver en halvtimme och det är bara benen som behöver masseras.
Jag fnissar till lite och får en dask på rumpan av min massös.

Efter ytterligare en kvart av underbar massage och teasing, så plingar det till i klockan igen. En ny kund kommer in (de låste inte ens när båda var upptagna).
Min massös går ut och möter honom och frågar om han har bokat, vilket han säger att han har.
Nu är vi alltså tre kunder och två massöser i lokalen och alla har bokat. Varför har dom så svårt för att organisera sånt här?
Den nya kunden får sätta sig i soffan och vänta, medan min massös skäller på den andra massösen genom skynket - antar att det var hon som tagit bokningarna.

Min sköna massage fortsätter och vändning kommer, där hon glatt inspekterar Rumlarunt Jr en stund innan hon lägger en stor handduk över mina ben.
En magisk massage av innerlår och ljumskar följer.
Jag bara ligger och njuter.

I rummet bredvid tycks halvtimmen gå mot sitt slut, för jag hör kunden (som bara ville ha benmassage) fråga om han inte ska vända sig om. Jag börjar fnissa igen och min massös hyschar mig och drar några lekfulla drag i min, vid det här laget, praktfulla mandom.

Den andra kunden leds ut, betalar, dricker vatten och går hem med blue balls.
Den nya kunden leds in (alla passerar förbi mitt rum som skuggor).

Min massös fortsätter att ge mig en lårmassage/teasing en stund till, sedan byter hon till huvudändan och låter tuttarna vila på mitt huvud medan hon masserar mage, bröst och till sist ansikte och huvud.

Uppsittning, mer massage av axlar och nacke.

"Tack för idag, vatten?"

Min massös försvinner och den andra massösen kommer ut för att ta betalt.
En liten, jättesöt tjej.
Eller?
Hon är vacker och söt, men det är något som jag inte kan sätta fingret på. Kan i och för sig bara vara jag som är groggy efter massagen.
Jag tycker i alla fall att man ska prova allting minst en gång, så även om det är en hen, så ska jag nog försöka få massage av henne någon gång.

....

Nåja nu sitter jag här igen, med en pung större än någonsin.
Blue balls var ju inte en biverkning jag hade räknat med när jag bestämde mig för att inventera stadens salonger, utan jag tänkte att det värsta som kunde hända var att man fick massage av en snygg tjej...jag är så naiv.

Mitt säkra kort hade inte tid idag och de andra salongerna jag fått extra på är jag tveksam om jag vill besöka igen (efter att ha blivit utsatt för bait and switch).

Funderar på om jag ska ringa hem något KK, leta upp en ny salong som stänger sent eller bara härda ut tills imorgon och göra ett nytt försök då om jag hittar någon bra salong som har helgöppet.
Citera
2016-12-10, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Det är en klassiker. Säkert blir de av med de värsta idioterna som frågar efter extra redan i dörren.

Det hände en gång när jag fick masssge, en gubbe började fråga om han kunde ha sex på salongen och tjejerna i soffan skrek och skällde ut honom efter noter. Tilläggas ska göras att jag låg i ett av rummen och fick en avsugning samtidigt.

Den känner jag igen, kom till en salong där det var en himla liv, visade sig att det var någon som ville köpa extra. Samma som skrek på honom erbjöd mig sedan extra 45 minuter senare!
Citera
2016-12-10, 19:32
Medlem
Fick känsla förra helgen att testa på massage då det var helg..
Drog till ett av mina favorit ställen men där jag endast varit på vardagar förr, vad jag märkt så är det oftast inte samma personal på helg/ vardag...

Åkte dit i alla fall och klev in, tjejen som jobbade verkade vara ensam där och sa jag endast kunde få 30 min massage för hon hade en kund om typ 50 min bokat...

Tvekade och tänkte lite men sa ok, hon var rätt fin och såg hyffsat ung ut.
En helt OK massage, av rygg och ben, sen vid vändning fråga hon vad jag vill göra...

Hade suttit och funderat om jag skulle fråga efter B2B eller FS... Valde B2B eftersom jag kände mig lite för laddad, och att det skulle gå för fort om jag valde FS. Blev en ny typ av B2B... Alla verkar ha lite olika stilar, hon bad mig vända mig om och började hälla ut mycket olja över ryggen och nedtill rumpan... sen börja hon åla runt sig, mycket behagligt... hon åla typ runt sig i alla positioner så, upp&ner osv... sen vändning och samma sak där, extremt upphetsande.. sen satt hon på min mage och jag tog lite på allt medans hon massera kuken bakom hennes rygg... sen sa hon att jag gjort henne kåt och hon ville knulla, blev lite överraskad då oftast inte dem velat göra nåt som man inte redan kommit överens om, men hon sa att hon ej hade nån kondom.. jag sa att jag hade med en, och hon bad mig hämta den, hon ställda sig på alla 4 och lät mig tränga in, och det tog inte länge innan jag kom tyvärr, men en väldigt skön total upplevelse, och någon jag gärna gör återbesök till .
sen dusch och byta om och då hade det nästan gått 45 min ändå, så var ett väl värt besök för att betalat 30 min. 250 + 700 men gav en hundring extra som dricks då vi gjorde mer än bara b2b
Citera
2016-12-10, 20:22
Medlem
Gjorde ett besök i veckan på en salong i Sholm city. Fick en ganska ung petite tjej. Hon inledde med att krypa på min baksida med handduken på. Fortsatte sedan massagen med ganska mycket olja men ändå kraftfullt, kunde observera henne i spegeln i huvudändan. Inte så mycket teasing, hon drog fingrarna i skåran ett par gånger. Baksidan fuck en grundlig behandling i nästan 40 min. Efter vändning inledde hon med benen, nu med lite mer beröring av de ädla delarna, för att sedan forsätta med magen innan frågan kom. Valde b2b till ett högre prus än normalt, tycker prisnivån gått upp på sistone. Hon visade sig ha en tigth och fin kropp med fina små bröst. Vi fick en skön och lång stund, hon gned sitt underliv mot mitt kön, trodde nästan den skulle slinka in i henne. Kom skönt. Tiden hölls väl, blir nog fler besök.
Citera
2016-12-11, 22:41
Medlem
kpcs avatar
Massageletardags i Gbg igen.
Väljer en salong där en massös jag försöker undvika jobbade innan, men hon har nu slutat där och massa nya ansikten välkomnade mig.
Får den yngsta förmågan, om än med stort omfång det ger ialla fall lite vikt bakommassagetagen.
Lite småprat fast vi har inte många ord på något gemensamt språk.
Då hon är söt men inte så petit så väljer jag en HJ, jag är trots allt tokkåt,
hon är väldigt hårdhänt och får hålla på ett tag, sprutar men honger sig inte för det utan
fortsätter ännu hårdare i högt tempo ett par minuter till innan jag kapitulerar.

Fårfrågan om jag gillar thaimat, tror jag blir erbjuden en matbit och sällskap efter massagen.
Det diskuteras friskt på Thai genom rum och lokal. Kommer ut och får en tallrik mat men massösen försvinner med annan kund.
Jag blir nerdragen i soffan bredvid mormor, barn springer omkring och leker i lokalen.
Jag försöker hålla god min medans min hjärna skriker FLY!
Lyckas ursäkta mig och tar på mig ytterkläderna och ger mig ut i vintermörkret.
Citera
2016-12-12, 00:58
Medlem
Rumlarunts avatar
Fortsätter min upptäcksfärd i den lilla hemstaden.
I fredags besöktes två salonger som gav underbar massage och blue balls.

Funderade ett tag på att ringa en KK, men kände att det gick emot "spelets regler", istället ska jag försöka härda ut, tills jag hamnar på en tjänstvillig salong.

Lördag. Långbrunch med ett gäng vänner. De tyckte nog jag var lite frånvarande, mina tankar handlade om allt annat än Amerikanska pannkakor och kaffe...

(Första tecknet på beroende är väl när man inte kan sluta tänka på något, trots att man är sysselsatt med något annat?)

När brunchen var avklarad (HERREGUD, var det nödvändigt att sitta och snacka halva eftermiddagen?!) så ursäktade jag mig snabbt, plockade fram torskmobilen och började jaga en salong som fortfarande hade öppet och tid för mig.

Hittade en central salong som jag inte testat. Givetvis en med lite seriösare framtoning och bänkar + skynken (hopplöst att hitta salonger med madrass och dörr).

Kliver in genom den olåsta dörren och blir välkomnad av kvinna som sitter och pratar med sin man(?). Ett par sekunder senare dyker en liten tjej upp och visar mig till ett rum bestående av skynken och / eller stående insynsskydd (minns inte exakt).

På väggen sitter en post-it som säger något om pants, ser inte riktigt men utgår från att de vill att jag ska strippa.

Snart får jag sällskap av en ny tjej. Trevlig, vacker och med en fin kropp.

Mycket bra massage.

Underbar teasing.
Hon packar lite symboliskt in flaggstången i handduken när framsidan av låren ska masseras, för att sedan luta mig åt sidan och lyfta lite på handduken så han ramlar ut igen.
Långa mjuka drag över låren hela vägen upp över Rumlarunt JR, upp till naveln för att sedan vända ned igen. Samma procedur på andra benet.
Det är nära att det går redan där.

Inget extra.

Blue balls.
Citera
2016-12-12, 01:00
Medlem
Rumlarunts avatar
...fortsättning på min upptäcksfärd i hemstaden.

När jag kommer ut från salongen är det mörkt ute och de flesta salonger har stängt.
En kort sekund funderar jag återigen på en KK, men fortsätter "spelet". Ska det tömmas ska det ske på en salong.
Kommer bli modell brandslang när det väl sker, hoppas jag inte skrämmer tjejen som blir den förlösande.

Åker förbi jobbet för att slå av mig lite frustration på en säck och duscha bort oljan.
Ombyte till Nobelstassen och med hjälp av glada vänner och enorma mängder skumpa så glömmer jag salongerna några timmar.

Söndag.

Bakfyllekåt.

Duschar, dricker en kopp kaffe medans jag letar en salong som har söndagsöppet.
Fanns inte mycket att välja på och jag hade redan besökt alla.
Beslutar mig att göra ett återbesök på en salong som lovade mycket men inte gav något första gången jag var där.

Ringer upp direkt vid öppningstiden och de hälsar mig välkommen.

Dörren öppnas av en annan tjej än den jag hade sist. Mycket söt.
Rum med dörr och madrass.
Hon kommer in, nu ombytt till minimala shorts och linne, lägger händerna på min rygg och frågar om jag har ont någonstans.
"Inte ännu" svarar jag och hon fnissar så där sött som de gör när de inte riktigt förstår / tycker att man är dum i huvudet.

Massagen följer samma skola som hennes kollega använde sig av sist jag var här.
Mjuka smekningar med olja.
Mycket kontakt mot hennes mjuka nakna lår.
Bröst i ansiktet, händer på bröst, gnuggande av skrev mot lår.
Hela instruktionsboken för hur teasing ska gå till.

Frågan kommer aldrig trots att jag är väldigt tydlig med att jag är öppen för förslag.
(Av princip frågar jag inte själv)

"Tack så mycket, vill du ha vatten?"

Blue balls.
Citera
2016-12-12, 01:15
Medlem
Rumlarunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kpc
Jag blir nerdragen i soffan bredvid mormor, barn springer omkring och leker i lokalen.
Jag försöker hålla god min medans min hjärna skriker FLY!
Lyckas ursäkta mig och tar på mig ytterkläderna och ger mig ut i vintermörkret.

Haha, åh vad jag känner igen mig i det där!
Tack för ett gott skratt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in