En för mig ny salong, gissar på att den är ganska ny. Placerad i ett industriområde (som om det vore nåt nytt). En koll på TMG visade på lovande bilder med fresh inredning, riktiga dörrar och nån känsla av att det var unga och snygga tjejer.
Åkte dit och blir insläppt, kvalitén på tjejerna var ju inget annat än en bluff, lika risigt som vanligt. Till på köpet fick jag den äldsta av dom.
Handduken över röven åker direkt (inte oväntat) sen följer en något för lös massage. Det knådas röv och pillas en del insida lår men ingen extrem teasing.
Jag ligger och funderar på vad jag skall betala för ett halvrisigt rusk av en tråkig ful tant. Det lutar åt tacka nej.
Vändning och handduk på. Konstaterar (som vanligt) att den fula tanten blivit mindre ful på 25 minuter och reviderar mitt tidigare beslut till att jag inte skall vara det minsta uppmuntrande och tala om att jag bara har 200kr. Handduken flyttas till ena sidan så den precis täcker när det skall masseras ljumske och sen kommer det klassiska "böja benet så handduken tippar av kuken", efter det får den vara av. Det följer alltså som vanligt samma mönster, inget nytt.
Det som avviker är att jag inte blir utfrågad öht och att det aldrig kommer nåt erbjudande. Jag har förvisso märkt på senare tid att vissa förväntar sig nån liten antydan till signal, tex ögonkontakt som är lite för lång eller nåt liknande och där bjöd jag inte på nåt. Men vad fan, det är inte ofta det blir så här.
Mycket meningslöst blev det. Jag är extremt besviken på att det bara finns gamla tanter i Göteborg så det kanske är lika bra att satsa på nån ny sport.
På vägen ut springer jag på en massös jag känner igen, vet inte om jag sett henne på nån hemsida eller stött på henne på nån salong. Vet dock säkert att hon aldrig masserat mig. Ingen ungdom men ser skaplig ut med OK kropp och hon har sug i blicken och ett litet kåt-smile i mungipan hela tiden. Kanske ett återbesök om jag kan boka henne.