2016-12-03, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Jag är inte så lång och otränad och rund om magen. Och jag får alltid erbjudande om extra i de större städerna. Minns faktiskt inte när erbjudande uteblev.
Om man är stor o rund om magen, så tror dom väl att man är rik. Är det inte så kanske?😂
Citera
2016-12-03, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Jag är inte så lång och otränad och rund om magen. Och jag får alltid erbjudande om extra i de större städerna. Minns faktiskt inte när erbjudande uteblev.

Är du vänlig, hel och ren så kommer du ganska så långt.
Citera
2016-12-03, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Är du vänlig, hel och ren så kommer du ganska så långt.

Är alltid nyduschad vid salongsbesök och är trevlig så det har effekt visar det sig.
Citera
2016-12-04, 12:52
Medlem
Malmö

Var sugen att prova något nytt men hade inget bra så jag gick på ett tips. Visste egentligen inte så mycket men bokade iaf.

Kom dit. Blev insläppt av min massör. Hon var något äldre än vad jag föredrar så jag betalade för en halvtimme.

Näckade och hon kom in och började med varma omslag och lite tryck på handduken hon la på mig.
Strax därefter blev det olja. Lugna sköna drag på rygg och lite huvudmassage.

Benmassage. Oftast kör massörerna med pungsnudd vid varje tag men här var det ändå mer tydligt. Efter en stund upphör benmassagen och det är full fokus på pålen som är med på noterna. Inget hafs utan verkligen lugn, fint och skönt.

Vändning. Lite vanlig massage först innan fokus flyttas ner igen och frågan kommer. Hade egentligen inte tänkt att köra allt men eftersom det var så skönt så.

Bröstknull, hj, bj och sedan ridning och bakifrån. Allt för 800.

Hon sa att hon var 35 men jag tror lite mer. Lite gfe över det hela med kramar och pussar. Märktes att hon gillar sex.

Dusch, småsnack och hej då.
Citera
2016-12-04, 16:59
Medlem
En för mig ny salong, gissar på att den är ganska ny. Placerad i ett industriområde (som om det vore nåt nytt). En koll på TMG visade på lovande bilder med fresh inredning, riktiga dörrar och nån känsla av att det var unga och snygga tjejer.

Åkte dit och blir insläppt, kvalitén på tjejerna var ju inget annat än en bluff, lika risigt som vanligt. Till på köpet fick jag den äldsta av dom.

Handduken över röven åker direkt (inte oväntat) sen följer en något för lös massage. Det knådas röv och pillas en del insida lår men ingen extrem teasing.

Jag ligger och funderar på vad jag skall betala för ett halvrisigt rusk av en tråkig ful tant. Det lutar åt tacka nej.

Vändning och handduk på. Konstaterar (som vanligt) att den fula tanten blivit mindre ful på 25 minuter och reviderar mitt tidigare beslut till att jag inte skall vara det minsta uppmuntrande och tala om att jag bara har 200kr. Handduken flyttas till ena sidan så den precis täcker när det skall masseras ljumske och sen kommer det klassiska "böja benet så handduken tippar av kuken", efter det får den vara av. Det följer alltså som vanligt samma mönster, inget nytt.

Det som avviker är att jag inte blir utfrågad öht och att det aldrig kommer nåt erbjudande. Jag har förvisso märkt på senare tid att vissa förväntar sig nån liten antydan till signal, tex ögonkontakt som är lite för lång eller nåt liknande och där bjöd jag inte på nåt. Men vad fan, det är inte ofta det blir så här.

Mycket meningslöst blev det. Jag är extremt besviken på att det bara finns gamla tanter i Göteborg så det kanske är lika bra att satsa på nån ny sport.

På vägen ut springer jag på en massös jag känner igen, vet inte om jag sett henne på nån hemsida eller stött på henne på nån salong. Vet dock säkert att hon aldrig masserat mig. Ingen ungdom men ser skaplig ut med OK kropp och hon har sug i blicken och ett litet kåt-smile i mungipan hela tiden. Kanske ett återbesök om jag kan boka henne.
Citera
2016-12-04, 18:37
Medlem
Audimans avatar
Malmö

Efter ett besök på sjukhuset så är jag sugen på en massage med överraskning.

Ringer till samma ställe som sist och kollar så dom har tid och det var bara att komma.

Blir insläppt av en slank förmåga, ålder är svårt att säga mellan 25-35 gissar ja på, näckar och sen börjar en rätt så lös massage gillar när man får en ordentlig genomgång menmen vi småpratar lite och det är inte någon teasing direkt.

När det är dags för vändning så tänkte jag att jag får visa att jag är sugen så jag börjar tänka på lite snuskigheter och vips så reser lilleman sig och massösen är med på noterna. Hennes förslag är topless handjobb för en röding jag kontrar med bombom för en tusing hon kontrar med 1500 men jag står på mig och döm om min förvåning men hon accepterar.

Hon hoppar ur sina kläder och visar en smal och läcker kropp med små naturliga bröst, börjar suga på brösten och pullar hennes fitta. Hon tar fram en kodis och börjar rida mig tyvärr tar det inte så lång tid innan jag kapitulerar inne i henne.

Avtorkning med handdukar och det traditionella glaset vatten, tackar för mig och går ut i vintermörkret.
Citera
2016-12-05, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happy69
Malmö

Var sugen att prova något nytt men hade inget bra så jag gick på ett tips. Visste egentligen inte så mycket men bokade iaf.

Kom dit. Blev insläppt av min massör. Hon var något äldre än vad jag föredrar så jag betalade för en halvtimme.

Näckade och hon kom in och började med varma omslag och lite tryck på handduken hon la på mig.
Strax därefter blev det olja. Lugna sköna drag på rygg och lite huvudmassage.

Benmassage. Oftast kör massörerna med pungsnudd vid varje tag men här var det ändå mer tydligt. Efter en stund upphör benmassagen och det är full fokus på pålen som är med på noterna. Inget hafs utan verkligen lugn, fint och skönt.

Vändning. Lite vanlig massage först innan fokus flyttas ner igen och frågan kommer. Hade egentligen inte tänkt att köra allt men eftersom det var så skönt så.

Bröstknull, hj, bj och sedan ridning och bakifrån. Allt för 800.

Hon sa att hon var 35 men jag tror lite mer. Lite gfe över det hela med kramar och pussar. Märktes att hon gillar sex.

Dusch, småsnack och hej då.

Härligt att läsa, och bra pris fick du oxå👍🏻
Citera
2016-12-07, 11:52
Medlem
Träningsvärk från helvetet så jag inser att jag behöver en justering så jag ringer min favoritsalong i hemstaden och tar sista tiden för dagen...

Kommer dit, näckar framför henne (enda salongen i staden som uttryckligen vill att man tar av sig allt) lägger mig och familjelyckan (FL) i FB positionen..tagit ett piller innan som redan börjat verka...Har svårt att få fart på den liggandes på mage när någon försöker trycka in ryggmusklerna innanför revbenen..

Massagen påbörjas...underben reses för vadmassage vilket innebär full insyn för henne på FL i sitt halvhårda tillstånd, vid massage i ljumsken så kommer hon åt FL.. näääästan...fast lite längre fram så kommer hon åt ollonet med sina fingrar med tigerbalsam på (typ) vilket innebär en avsevärd "förbättring" av mitt tillstånd.. vändningen kommer och jag gör inga försök att dölja mitt tillstånd, hon verkar inte bry sig och fortsätter sin massage..

Försöker hela tiden "råka" komma åt henne med händerna vilket jag gör en-två gånger..

Hon snuddar pungen några gånger, ger en skön huvudmassage.. och tack och hej efter ett glas vatten..

denna kvinna är en mästare på teasing...

..Ska ta mig till Göteborg för en mer skön upplevelse snart..
Citera
2016-12-07, 18:45
Medlem
Nytt ställe i Sthlm Söderort. Eftersom min favorit har försvunnit så var jag på jakt efter ett nytt bra ställe. Kollar resentionerna i tmg och bestämmer mig. En halvtrappa ner i en källarlokal.
Kvinnan som tar emot är i 40-års åldern, inte jättesnygg men trevlig. Men hon ger en fantastisk massage på rygg och nacke. När vi kommer ner till lår och rumpa så startar en teasing som är ganska försiktig vilket jag gillar. Just osäkerheten om det ska bli ngt triggar. Vändning kommer och hon drar ut på det hela ytterligare innan frågan kommer. Sedan följer ett hj som inte är av denna värld. Inte på tid som många andra utan lugnt och med känsla.
Vatten och godis som vanligt avslutar.
Tror jag hittat mitt nya vattenhål.
Citera
2016-12-08, 03:15
Medlem
Välrenommerat ställe söder om Stockholm med bra lokaler och trevliga tjejer, som alltid ger förstklassig massage och erbjuder attraktiva extratjänster. Ingen stress och generöst med tid. Jag brukar fråga i förväg vilka massöser som är på plats och boka någon av dem. Jag gillar välformade tjejer med stora bröst, helst naturliga. Den här gången fick jag prompt ett entusiastisk svar att man hade en ny tjej helt i min smak. Jag bokade givetvis henne och begav mig till salongen.

Den nya tjejen välkomnade mig och inbjöd mig till ett ombonat, julpyntat rum med dörr och värmemadrass. Klädde av mig allt och lade mig tillrätta enligt sedvanlig rutin. Massösen var uppenbarligen välutbildad och genomförde en grundlig och lagom hård massage enligt konstens alla regler. Hon kollade då och då att allt var till belåtenhet, vilket jag kunde bekräfta att det var. Massagen var så skön och avslappnande att jag uthålligt befann mig precis på gränsen till att somna, vilket är en underbar känsla. Efter vändningen fortsatte den noggranna massagen ytterligare en stund, nu med lätt teasing, lite retsam men utan överdrifter. Frågan kom med ett leende, och jag gjorde mina val, som blev väl tillgodosedda utan någon som helst tidspress. Det hela avslutades med en perfekt massage av nacke och huvud. Sedan fick jag verkligen skärpa mig för att inte falla i skön sömn. Efteråt en trevlig stund med te och kakor tillsammans med flera av tjejerna i det gemytligt utsmyckade och väl tilltagna allrummet. Jag försäkrade mig om att min massös skulle finnas tillgänglig på salongen framöver.

Den kroppsliga och själsliga harmonin efter detta besök satt kvar i flera dagar. Så bra kan thaimassage vara när den är som bäst. Återbesök känns mycket lockande...
Citera
2016-12-09, 10:39
Medlem
Bestämde mig för några dagar sedan att idag ska det bli massage. Bestämmer mig för ett ställe jag vet ger extra. Sätter mig i bilen och åker söder ut. Medan jag kör dit så surfar jag in på deras hemsida.
Sätter nästan kaffet i halsen då det står på sidan att inga extratjänster ges.
Funderar om jag ska byta salong men struntar i det. Riktning går fortsatt till salongen.

Kommer in och möts av ett otroligt fint ansikte på en fin liten kropp.
Massagen tar sin början och sedan sker det sedvanliga. Pungsnudd när man ligger på mage och upp i ljumskarna när jag ligger på rygg.

Frågan om extra kommer och vi missuppfattar varandra skulle det visa sig. Får ge 5 för hj pch toppless.
Små fina bröst. Dock får jag ej känna.
Komner på tok för snabbt!! Måste ge credd till teasingen.

Dusch, vatten pch hej då.

När jag klär på mig sitter en stor lapp på en dörr.
VI GER INGA EXTRATJÄNSTER. Jo tjena tänker jag.
Citera
2016-12-09, 12:58
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagbaraa
När jag klär på mig sitter en stor lapp på en dörr.
VI GER INGA EXTRATJÄNSTER. Jo tjena tänker jag.
Det är en klassiker. Säkert blir de av med de värsta idioterna som frågar efter extra redan i dörren.

Det hände en gång när jag fick masssge, en gubbe började fråga om han kunde ha sex på salongen och tjejerna i soffan skrek och skällde ut honom efter noter. Tilläggas ska göras att jag låg i ett av rummen och fick en avsugning samtidigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in