2016-06-23, 20:30
Medlem
Jag åkte till ett, för mig, helt okänt ställe nv om sthlm. Lokalen var lite sunkig, så jag tänkte vända direkt. Men det kom en tjej i 30 års åldern log vackert och frågade om jag ville ha massage, jag tittade på henne och såg att hon hade en semi transparant vit blus, ingen bh och lagom mycket uppknäppt. Puh vad läckert och självklart sa jag ja..
bet 300 sek blev visad till ett litet rum alldeles nära ytterdörren och bara ett skynke som avdelare. Jag ångrade mig nästan, men känslan att ligga bara någon meter från hennes kollegor var avtändande och extra var inte längre något att tänka på. Jag tog av mig kläderna på en gång medans hon tände några ljus, när hon vände sig om för att gå ut stod jag helt naken på andra sidan av madrassen. Hon tog snabbt upp en handduk, då sa jag att jag inte var blyg och la mig ner. Massagen började på så sätt på en gång. Jag vill här påpeka att jag aldrig använder den fs ställningen utan föredrar att ha kuken snett upp vid ena ljumsken, på så sätt blir det nästan oundvikligt att massöserna nuddar kukhuvudet och den kan växa utan problem. Hon satte sig gränsle över baksidan av mitt huvud och började massera ryggen med långa tag ner över rumpan vid varje tag kunde jag känna hennes kön. Klart att jag blev hur kåt som helst. Hon märkte snabbt min hårda springare och fnissade sådär som thai tjejer gör och blev mer och mer närgången för varje beröring
jag stönade av välbehag hon sa att jag måste vara tyst samtidig som hon smekte hela kuken. Massagen fortsatte med baksidan av låren, ingen teasing alls där. till min stora besvikelse. Efter drygt 30 min var det DAX för vändning. Jag låg där med världens stånd. Hon tittade och log,då upptäckte jag att alla knappar utom en i hennes blus hade gått upp, hon satt vid mina fötter och varje långt tag hon gjorde blottades hennes läckra bröst, jag kunde inte slita blicken och trodde att det inte var sant. Efter ett kort tag så kom frågan om jag ville ha ett hj. Ja var så tänd men sa att jag vimme ha allt. Hon log och vände sin vackra bak mot mig samtidigt som hon sa att det var inte möjligt där. Hon tog min kuk och började suga och min hand letade sig innanför hennes korta shorts, hon var redan fuktig. Plötsligt slutade hon och kröp upp bredvid mig och viskade att hon var ensam hemma ikväll och för 2000 kr var jag välkommen hela natten. Vad som hände sen handlar inte längre om thai massage.
Citera
2016-06-24, 00:05
Medlem
Va ett tag sen nu man var ute på äventyr!
Styrde kosan mot den stora staden och hamnade söder om den.
Ringde på och hon som skulle massera kom och öppnade en timmes massage och gärna en dusch innan inga problem kom som svar.
In på rummet och ligger på mage utan handduk när hon kommer in.
Massagen kommer igång och vi pratar en hel del samtidigt som hon teasar en del hon frågar lite då och då om det är bra och svaret blir ju absolut.
Vändning kommer och handduken hamnar vid sidan om mej.
Det är väldigt varmt den här dagen och hon har en fläkt som står och blåser mot henne.
Plötsligt säger hon vad varmt det är och fläktar så där som man brukar göra med tröjan när det är varmt.
Men ta av den då kontrar jag med och inom kort så åker den av efter ytterligare några minuter så frågar hon om han vill jobba och börjar dra i jokern samtidigt som hon tar av sej bhn.
Ut kommer att par härliga bröst som man bara inte kan låta bli att ta på och hon är villigt med på det.
Nu har hon satt sej gränsle över mej och man känner hennes härliga mus när man smeker hennes bak för hon har ett par väldigt korta shorts på sej.
Vil leker och teasar varandra och vips så är hon helt näck ovanpå mej.
Kådisen åker på och hon glider sakta och stadig ner på mej.
Sen börjar en härlig ritt,brösten guppar framför mitt ansikte jag leker med tunga och händer.
Jag känner att om jag inte tar kommandot så skjuter jag av på två röda.
Får över henne i en missionär och kan lugna ner tempot lite pumpar på lite lugnare sammtidigt som jag leker med hennes klitta hör hur hon börjar små gny lite.
Hon spänner ögonen i mej efter en stund och viskar fortsätt så där så skönt då känner jag att det inte går att hålla igen pumpar som den värsta Rocco och hon mot juckar som attan drar ut staken får av kådisen och lägger en redig salva över mage och bröst.
Vi bara faller ihop i en hög där på golvet.
Vi små pratar och hon har gnidigt sej mot mej en bra stund.
Jag frågar om hon inte fick nog hon bara log och skakade på huvudet.
Då får vi ordna det tänkte jag. Lekte mej ner mot musen som fortfarande va väldigt blöt.
Började leka med klittan och fortsatte sen med G-punkten då vart det fart i maskineriet och vips så låg vi i en 69a hon sög staken som om hon inte gjort annat.
Jag fortsatte att leka med klitta och g-punk hennes motjuckningar börjar bli allt kraftigare och även andningen. Tillslut så stannar hon tvärt och blir alldeles stel och små rister lite.
Hon kliver av mej och säger skönt med ett leende tar tag runt kuken och börjar runka ömsom suga känner att nu kan jag inte hålla imot länger och skjuter av en ny salva i hennes mun.
Timmen va över för ett bra tag sen så man fick pröjsa en ny timme men det va det värt.
En ny dusch och sen ut i värmen..
Ha det gott där ute och va rädda om er och framförallt tjejerna!!
Citera
2016-06-24, 10:36
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingedRyze
Det här är en fråga till alla som delar med sig av sina besök på thaisalongerna.

Hur var er första gång i thaiträsket?
Mitt första besök var i Stockholm under våren 2012. Jag hade följt den här tråden under en tid och kollat in salongerna på TMG och när jag passerat dem till fots. På den tiden handlade recensionerna främst om en jakt på salonger som gav extra i huvudtaget, nu förtiden är det mer eller mindre införstått att salongerna ger extra och texterna handlar mer om att man knullat en snygg tjej, blivit slickad i rumpan eller fått en skön MILF.

I vilket fall, jag kände ingen i tråden och då jag inte hade några ställen att dela med mig av kunde jag inte få ett tips om någon salong där det gick lite vildare till (det gick rykten om en salong med kåt mamsa längs grön linje, men hur skulle jag hitta henne?). Jag beslöt mig för att ta en salong på Södermalm och ringde på. Dörren öppnades av en kvinna med rufsigt hår i något som såg ut som en morgonrock. Eftersom det var på eftermiddagen förstod jag att hon knappast legat och sovit när jag knackade på. Hon sa att alla var upptagna och jag kunde komma tillbaka senare. Jag gick tillbaka efter en stund och en yngre tjej öppnade. Hon var lite mullig, men hade ett sött ansikte. Jag betalade för en massage och gick in och näckade. Har aldrig varit så blyg av mig och ville visa henne att jag var med på vad som än skulle erbjudas. Däremot gjorde jag misstaget att inte lägga ballen i söderläge, så när hon satte sig på rumpan för att knåda ryggen var det mindre skönt. Misstaget har inte upprepats.

Det dröjde inte länge förrän hon fnittrade och kittlade mig på pungen och jag förstod att det skulle bli mer än massage. Massagen var inget som gick till historieböckerna och inte speciellt sensuell, efter vändningen knackade hon lite på skrevet och frågade om han också ville ha massage. HJ var tydligen det enda som fanns på menyn. Själva utförandet var "mediokert" som Immortan Joe skulle uttryckt det.

Det var premiären, nu så här cirka 240 besök senare har jag haft både bättre och sämre. Den legendariska överkåta mamsan på grön linje hittade jag aldrig däremot.
Citera
2016-06-24, 14:32
Medlem
B-types avatar
Citat:
Det här är en fråga till alla som delar med sig av sina besök på thaisalongerna.

Jag hade förberett mig väl inför första besöket. Läst igenom hela denna tråd samt den andra massagetråden här på fb. Valde ut en salong inte alltför nära men inte alltför långt bort från där jag bodde.
Fick en väldigt väl utförd massage av en lite överviktig men söt tjej runt 25. Blev ett HJ efteråt utan att hon frågat eller förhandlat om priset alls. Jag har varit tillbaka till salongen vid senare tillfälle och hon jobbar kvar men det har alltid varit någon annan som masserat mig.
Citera
2016-06-26, 01:58
Medlem
Midsommar, och längtan efter ett par mjuka händer sätter in. Problemet i Stockholm, att inget av de ställen jag helst går på, svarar i telefonen. Troligen inte öppna. Testar ett annat ställe på måfå, och ja, vi har öppet till 16 idag är svaret jag får, och beger mig genast mot stället.

Kommer in, och det sitter två äldre kvinnor i soffan. Skit samma tänker jag, ska ju ändå bara ha massage. Blir vänligt men bestämt knuffad till ett rum längst in, och betalar avgiften för en timme. Näckar och lägger mig tillrätta.

Massagen börjar och den är OK men inte mer. Skit också tänker jag, jag vill faktiskt ha riktig massage, ber henne om lite hårdare massage, men det måste hon ha misstolkat. Massagen blev ändå mjukare och nu är det bara ett oljesmek. Upprepar min önskan om hårdare massage, både på svenska, engelska, och faktiskt också på stapplande farang-thai. Förvånat tittar hon upp, och svarar på svenska, men varför sa du inte det. Nu blir massagen MER smekande och koncentreras till mellanspelen av kroppen. Tydligen måste jag ha en knuta eller två vid pungroten för den och analöppningen blir noggrant masserade. Ger upp min önskan om hårade massage och låter henne fortsätta med teasingen, som faktiskt är ganska bra.

Klapp, klapp på min bak och en önskan om att jag ska vända. Hon sitter kvar mellan mina ben, så det är ganska svårt att vrida sig runt. När jag efter en del bökande lyckats att lägga mig på rygg, så säger hon att det är dags för massage av den här, och hon drar i den fortfarande ganska bakiströtta kuken.

Vad fan, tänker jag, och frågar vad som finns på menyn. Allt svarar hon och ler. Letar fortfarande efter ett bra btb så jag testar. Kommer överens om ett pris på 600 för btb med rätt att känna och klämma överallt. Hon klär av sig på underkroppen, medans behån orkar hon inte knäppa up, utan hon lyfter upp sen och blottar brösten men den sitter kvar ovanför brösten. Jag har inget mot äldre kvinnor, men synen som nu möter mig är enormt avtändande. Vet inte vad som hänt med hennes mage, men något är det. Ser mest ut som ett knöligt månlandskap, och är för mig svårt avtändande. Hon oljar in detta månlandskap och börjar glida omkring på mig, stönande som i en japansk porrfilm. Vad fan är det jag håller på med, ekar i min skalle, och jag ber henne att runka av mig istället så att vi kan få det överstökat. Hon runkar i minst 120 knyck, men stämningen är för mig totalt overklig och avtändande, så jag har ett stånd men kan inte spruta. Hon runkar, och jag ser hur svetten lackar på henne. Den här dagen är riktigt vram och het i Stockholm. Hon stoppar en kort stund för att starta fläkten som finns i rummet och sen fortsätter hon.

Efter ett ytterligare tag, fejkar jag en orgasm, och säger att det mesta av sperman gick inåt, att det är ett nytt trick jag tränar på, för att inte slösa på min manliga säd. Ok svarar hon, och tvättar av mig, efter att ha tvättat av sig. Jag luktar på mina fingrar som varit inne i henne, och dom luktar.... Starkt.

Tackar ja till det vanliga vattnet, betalar mina utlovade pengar, och bestämmer mig för att detta ställe är dött, och jag kommer aldrig att komma tillbaka.
Citera
2016-06-26, 15:27
Medlem
Citat:

Hade varit runt på några ställen i Stockholmstrakten innan jag fick min första avrunkning på thaisalong.
Kom in på en rätt skabbig salong söder om Stockholm.
Satt två kvinnor i 45 årsåldern och fick massagen av ena tjejen och den andra satt en meter utanför skynket.

Hon kom emot pungen en del innan vändningen men handduken var över kuken även efter vändningen.
Men när jag fick stånd så ryckte hon bort den och la handen på kuken och frågade om den också skulle ha sitt. Så där blev jag avrunkad första gången för ca 5-6 år sedan.
Citera
2016-06-26, 18:41
Bannlyst
Gick idag till en gammal favorit, jag har säkert gått där i 3-4 år nu och alltid fått suverän prostatamassage. Detta är inget ställe man går till för massagen, utan endast för ren sexuell njutning. Bokar som vanligt en halvtimme med min favorit.

Hon vet vad jag vill ha och hon börjar som vanligt med några lätta oljesmekningar på ryggen, men efter 5 minuter är hon nere vid stjärten och börjar sitt arbete.
Hon glider med sina fingrar längs pung och anus och trycker först in ett, sen två fingrar. Hon säger åt mig att ställa mig på knä och hon suckar belåtet när hon både kan fingerknulla mig och runka mig samtidigt.

Helt ärligt så verkar hon gilla detta och njuta av att ge mig denna behandling!

Kan så klart inte hålla ut särskilt länge, utan kommer skönt där jag står på knä med två thai-fingrar i mig. Vi gosar lite efteråt och jag luktar på hennes väldoftande lena hud, kysser hennes fötter.
Frågar som vanligt om boom-boom nästa gång, som jag säkert gjort 15 ggr men alltid fått nej.
Döm om min förvåning när hon denna gång med ett leende säger "bring condom next time".
Får nog boka en timme nästa gång.......
Citera
2016-06-27, 07:30
Medlem
Tänkte dela med mig av mina första besök i träsket.

Detta var 2010 och jag kände inte till denna sidan och tråden.
Hittade ett ställe i min stad (NV skåne), dom hade ok priser 350 kr för 75 minuter.

Det var sensuellt och teasing väldigt tidigt men inga erbjudande om extra och jag viste ju inte heller om att det var möjligt men bara att få en massage och lite sensuella smekningar var inte dumt.

Efter ett antal återbesök när jag ligger på britsen och får massage av mammasan så kommer frågan om "han" också ville ha massage.
Hade bara tagit ut 500 kr då 350 ju skulle räcka och säger detta varpå hon svarar att det är ok.
Hon kör igång med mitt första HE på thaisalong och det dröjer inte länge innan jag kommer.

Blir avtvättad och massagen fortsätter tiden ut, återkom många gånger till detta ställe men bara första gången som det blev HE för 150 kr :-)
Citera
2016-06-27, 13:51
Medlem
Ok tänkte att det var dags att dela med mig av ett besök istället för att bara läsa i tråden

Tidigt en dag när jag var ledig tänkte jag att slå till på en massage, Om det blev extra var det bara ett plus
Har varit på massage här i götet två gånger tidigare båda gångerna på olika salonger så jag tänkte kan lika väl testa ytterligare en ny för de föregående har iförsej erbjudit extra men 700 för ett hj är lite saftigt speciellt av en som inte är så snygg.

I vilket fall som helst väljer en efter lite surfande på TMG och ringer och bokar tid och åker sen dit.
Hon som öppnar är väl inte ung direkt en 35-40 kanske men snygg och det viktigaste för mig stora bröst
Går in och blir vänligt bemött och visas in i rummet näckar och lägger mig ned, hon kommer in efter några minuter och börjar en riktigt bra massage (kanske inte för andra men jag föredrar en rätt så mjuk massage vilket jag bad om) men så efter 20 min efter lite lätt teasing så frågar jag om det erbjuds extra, först verkar hon lite förbryllad och sen förhandlade vi lite. Frågade om hon gjorde Fs men icke, bj för 1000 riksdaler och hon vägrade gå ner men aja slutade med att vi förhandlade till ett HJ för 500 där hon tog av sig toppen och jag fick leka lite med henne.
Var inga problem med det vi kom överens om som det kan bli ibland fick leka med fittan och brösten, HJ isej tja brukar inte ge så mycket för mej var ett HJ men för mej var det mest att få leka med henne, kom efter ett tag och hon fortsatte massagen och ja det var väl det.

Lokal:
Var ok, duschen var lite sunkig och var inga riktiga massage rum men jag var själv där så det gjorde inte mig något denna gången.

Massagen:
Bra för min del men vill ju som sagt ha en rätt så mjuk massage som andra kanske inte vill ha.

Extra:
Tja lite dyrt och inte allt erbjöds men är ju trots allt massage och inte bordell typ. Det vi kom överens om var det inga problem med som sagt.

Utseende:
Massörskan 6/10 men brösten var väl en sjua kanske. Var lite hängiga när de kom ut men ok.

Så ja detta var mitt lilla strå till stacken.

Nu fortsätter letande efter en massörska i gbg som erbjuder FS med stora bröst gärna sillar
Senast redigerad av logbg 2016-06-27 kl. 14:31.
Citera
2016-06-27, 13:57
Medlem
Varför frågade du om "extra"! Det är bättre för din del att frågan kommer från massösen. Du framstår som desperat och har svårare att förhandla ner priset.
Citera
2016-06-27, 14:05
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Varför frågade du om "extra"! Det är bättre för din del att frågan kommer från massösen. Du framstår som desperat och har svårare att förhandla ner priset.

Går du in på Pressbyrån och väntar tills de frågar om du vill ha det du är sugen på också?
Vad skulle det ha för inverkan på priset att fråga tänker du?

Det som har inverkan är möjligtvis hur kåt de lyckas få kunden och om kunden är en van sexköpare eller en rookie. Förr var det kanske 30-40% som ens drog i snabeln, då frågade man inte av respekt för massösen, men nu är det kanske 1% som inte utför någon extratjänst över huvud taget. Tjejerna ser direkt vad du går för och det omvända för vana besökare såklart.
Citera
2016-06-27, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatskull
Går du in på Pressbyrån och väntar tills de frågar om du vill ha det du är sugen på också?
Vad skulle det ha för inverkan på priset att fråga tänker du?

Det som har inverkan är möjligtvis hur kåt de lyckas få kunden och om kunden är en van sexköpare eller en rookie. Förr var det kanske 30-40% som ens drog i snabeln, då frågade man inte av respekt för massösen, men nu är det kanske 1% som inte utför någon extratjänst över huvud taget. Tjejerna ser direkt vad du går för och det omvända för vana besökare såklart.

Det är inte säkert att vad jag vill ha saluförs officiellt på Pressbyrån. Jag hävdar fortfarande att frågan skall komma från massösen.
Varför? Jag skrev tre meningar. Är du inte kapabel att läsa är det inte mina problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in