2017-08-03, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dojaja
Enda salongen i hela stan (som jag kunnat hitta) där det annonseras tantramassage på menyn (dock inte på TMG, men deras hemsida).
Det blev att prova på, och flera återbesök blev det.
Egentligen är det inte så mycket tantra, utan ganska erotisk teasing som pågår i en kvart innan man får ett skönt HJ.

Intressant upplägg, rakt på sak.

Mvh,
Dojaja

Inget BJ?

Vr får man tag på sånt i Sverige?
Citera
2017-08-03, 22:09
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dandarabilla
Inget BJ?

Nu har du inte läst tråden, de flesta knullar ju eller får kuken sugen på merparten av salongerna i de större städerna.

Tror faktiskt det är en minoritet som nöjer sig med HJ, något man egentligen kan göra själv, jag tar aldrig något mindre än ett BJ alternativt ett bröstknull om pattarna är stora nog, helst BTB eller FS. Men smaken är som baken. Lycka till där ute!
Citera
2017-08-04, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mccharlie
Härlig upplevelse men bara i fantasin. Låter ju inte särskilt rimligt att detta skulle skett..hahahaha
Möjligheterna finns i de stora städerna om du bosätter dig eller besöker
Testa själv o se ist för visa din avundsjuka 😉
Citera
2017-08-04, 06:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dandarabilla
Inget BJ?

Ja, sorry! Tack
Citera
2017-08-04, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dojaja
Enda salongen i hela stan (som jag kunnat hitta) där det annonseras tantramassage på menyn (dock inte på TMG, men deras hemsida).
Det blev att prova på, och flera återbesök blev det.
Egentligen är det inte så mycket tantra, utan ganska erotisk teasing som pågår i en kvart innan man får ett skönt HJ.

Intressant upplägg, rakt på sak.

Mvh,
Dojaja

I vilken stad ?
Citera
2017-08-04, 09:01
Medlem
Liten snabb recension från första gången för mig jag fick en full service i huvudstaden.

Hade prövat mig runt lite bland massage ställena men tycker oftast man bara får på sin höjd en trött handtralla. Denna gång när jag kliver in på nytt ställe i Västerort, så är vibbarna solklara. Här finns mer att få...

Min massös presenterar sig som Lin. Ung tjej i kort kjol och linne. Massagen ganska bra faktiskt med smekningar både här och där. Men den verkliga känslan saknas. Vändning och snabbt den trista "massage här" frågan.

Jag tänkte att fråga kan man ju alltid. Jag vill göra allt säger jag. Bröst 500, ska du dit ner ska jag ha 1000 säger damen och pekar mellan sina ben. Ok vi kör på, gummi direkt men inte ens lite suga slickepinne. Jag vill inte ha det torrt och samtidigt gillar jag ju att tillfredsställa också, så jag går ner på tjejen i alla fall.

Inte mycket till reaktion från henne och ganska snart kör vi istället igång med en vanlig missionär. Trist, tråkigt och snabbt avslut.

Nåväl, allt detta för att konstatera hur olika det kan vara, massage kan vara av så olika kvalitet och även kring-aktiviteterna. En lite kinky, flirtig tjej är guld värt och det fanns det inte här, men äventyren fortsätter
Citera
2017-08-04, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dexdexed
Möjligheterna finns i de stora städerna om du bosätter dig eller besöker
Testa själv o se ist för visa din avundsjuka 😉

Jag är inte det minsta avundsjuk. Att slicka kompisens sperma är verkligen inte min grej.
De som gillar det får gärna göra det för mig. Vi får hoppas att det smakade gott iaf.
Jag har varit på thaimassage både i de största städerna och även i mindre städer och
är mycket väl medveten om vad som erbjuds . "Menyn" varierar både mellan städer och mellan olika salonger och även beroende på vem som jobbar vid besöket. Men jag vill i första hand ha riktig bra massage. Erbjuds det något mera är det förstås en bonus. Bara teasing och oljekladd kanske är ok
för många men det är massagen som är det viktigaste tycker jag.
Kommer man dit med tex ryggbesvär och får oljekladd och teasing och kanske mera då blir man ju
ändå inte riktigt nöjd med besöket. Ryggen känns inte ett dugg bättre efter besöket.
Citera
2017-08-05, 10:14
Medlem
Brukar normalt inte boka tid i förväg. Gjorde ett undantag denna gång på grund av att det var en fredagseftermiddag.
Mamasan svarade och kände igen min röst. Tid blev beställd till senare på eftermiddagen.

Ringer på klockan och mamasan kommer och öppnar. Får det sedvanliga varma mottagandet och förebråelser, att det var länge sedan jag var på besök. Fick hon bestämma skulle jag besöka salongen var dag. Jag uppskattar henne mycket, för hon har en härlig personlighet.

Hon frågar om jag skall ha massage. Vilket jag skall, och betalar för en timme. Hon säger att hon har en överraskning åt mig. Hon kallar på thailändska in mot salongen och ut kommer en ung och mycket snygg tjej. Längre än vad är vanligt, smal och en kropp som i det närmaste är perfekt. Tippar att hon är runt 25. Får senare veta att hon är 23år
Mamasan ser min reaktion när jag får syn på henne och småler och blinkar menande.

Blir visad in på rummet och klär av mig och lägger mig till rätta. Tjejen kommer in och är väldigt mån om att stänga dörren ordentligt. Hon har lättat på sin klädsel. Nu iklädd ett par korta shorts och ett linne.
Handduken som ligger snyggt viken vid sidan om mig, hamnar på en stol. Massagen tar sin början och hon sätter sig på min rumpa för att börja massera rygg. Under massagens gång trycker hon sitt underliv mot min rumpa. Jag besvarar trycket vilket uppskattas.
Massagen fortsätter med mina ben henne där ädlare delar undviks.
När jag tror att det är tid för vändning sätter hon sig vid sidan om mig och smeker min nacke. Frågan kommer om jag tänka mig en BTB? Om jag kan tänka mig!!! Det handlar nog mer om att komma överens om pris. XXX, hon nämner mamasans namn, har sagt att du är en regelbunden kund. Så priset hon nämner är överkomligt. Hon är tydlig med, att ingen sex bara BTB.
Som tur är kan hon engelska vilket underlättar samtalet.

Hon vill att jag skall ligga kvar på rygg medan hon klär av sig. Kan inte låta bil att titta när jag ser henne utan kläder. Min intryck förstärks, hennes kropp är fantastisk.
Hon lägger sig på min rygg och att känna hennes nakna kropp emot min är en underbar känsla. Hon gnider sitt underliv mot mina lår och rumpa. Jag känner att jag behöver vända mig om för "gentlemannen" visar sin uppskattning.

Hon kliver av mig och sätter sig vid mina fötter och ber mig att vända mig. När jag väl har lagt mig till rätta börjar hon nere vid mina ben och ålar sig uppåt. Hon kommenterar mitt stånd och ollonet får sig en puss. Hon fortsätter att åla sig uppåt tills hennes ansikte är rakt ovanför. Jag lägger händerna på hennes rygg och smeker mig neråt mot skinkorna. Mellan hennes skinkor söker sig mina fingrar mot hennes sköte. Skötet känns mjukt, varmt och fuktigt. Pullar henne med två fingrar vilket uppskattas för jag får en puss mitt på munnen.

Plötsligt hoppar hon av och säger att jag skall vänta. Handduken som jag skulle haft om mig virar om sin nakna kropp och försvinner ut ur rummet. En tanke poppar upp, undrar vad som blev fel. Hon är snabbt tillbaka. Handduken hamnar på golvet och hon visar en kondom som träs på.
Hon hoppar upp och sätter sig tillrätta och rider mig. Sedan övergår vi till missionären tills jag inte kan hålla mig utan fyrar av i kondomen.

Inget stress utan det blir en stund till avslappning och lite pratande. Får reda på att hon skall bara stanna månaden ut. Hon vill att jag skall komma tillbaka till henne. Berättar att jag skall till varmare breddgrader nästa vecka, men när jag kommer hem blir det ett besök till.
Hon frågar vart jag skall åka vilket jag berättar. Får önskan om en trevlig semester, och att det hade varit roligt att följa med. Sedan kryper hon in i famnen. Känna hennes varma härliga kropp gör att tanken på att göra plats i bagaget.....

Blir erbjuden en välbehövlig dusch. Betalar henne först. Rundar av beloppet uppåt, för servicen jag fick var mer än vi hade kommit överens om. Summan hon får gör henne glad, vilket resulterar i ytterligare en kram och en puss på munnen.

Dricker ett glas vatten, tar en dusch och klär på mig. Går ut i yttersta rummet där mamasan sitter. Hon tittar på mig och frågar om allt är till belåtenhet? Svarar att jag är mer än nöjd. Får till svar ett brett leende.
Blir erbjuden kaffe, vilket jag tackar ja till. Vi sitter och pratar ett tag och avslutningsvis säger jag att jag ringer när jag kommer hem från semestern.
Vi skiljs åt med ytterligare kramar och jag får en önskan om en trevlig resa.

Träffa denna tjej igen skall jag göra. Hon var bland det vackraste jag träffat på en salong. Lägg därtill trevlig och en kropp som gör att ingenting saknas.
Det får bli ett återbesök, kanske två....
Citera
2017-08-05, 10:52
Medlem
Senste besöket var för nån vecka sedan.
Kliver in på salongen utan att ha bokat tid.

Första gången jag var in här totalsågade jag stället. Men allteftersom flera och fler salonger i staden ger extra måste de ha instt att även de måste ge extra.

Blir invisad i ett rum med en bänk.
Näckar och låter handduken ligga kvar där den låg. Hon kommer in, inte jätte snygg, lite kraftigare utan och vara tjock och ganska söt.

Massagen tar sin början med att handddukem läggs på hela baksidan och hon klättrar på min rygg, tycker att det blivit ovanligare med detta under mina år i djungeln, sen tar en av de bästa massagerna jag fått vid.
Ryggen gås igenom grundligt. Sen ner på benen och lite teasing blir det. Även om det är svårt att avgöra om det är med mening eller ej.

Vändningen kommer och handduken hålls upp för att skydda insyn mot mina ädlare delar.
Soldaten psketeras in och en skön massage på benen börjar.
Upp i skräddar ställning med ena benet, om ni förstår hur jag menar, och hon drar hela vägen till början på pungen närnhon masserar insidan lår.
Efter höger sida så tas hand och arm om.
Sen ner till vänster sida. Upp med benet i skräddarställningen igen. Och nu kommer ståndet rejält.

Man är ju så van med detta nu så att enbart ha en tjej som masserar ger inte mig stånd längre.

Soldaten är även nu inpackad men han hittar en väg ut och huvudet tittar fram medan hon masserar insidan lår.
Hon skrattar till, men låter den vara framme. Efter det så blir det lite smekningar på bröstet innan frågan om extra kommer.

Svårt att tacka nej och hj är det som finns på menyn. Skulle ju gärna lyckas få en fs eller b2b nån gång.
Hon oljar in honom och börjar. Då slår det mig att vi ej har komlit överens om ett pris.
Jag har fri tillgång till hennes kropp, dock med kläderna på. Smeker hennes bröst mest som är en b kupa, (gissar).
Skjuter salut och erbjuds vatten och en dusch.
Nöjer mig med vattnet.
Ger henne 300 för extra behandlingen utöver standardsumman för massage.

Nästa recenssion blir nog från stockholm och norrort. Så får vi se hur de levererar

Ta hand om er i sommarvärmen 😂
Citera
2017-08-07, 13:50
Medlem
RuneRusks avatar
Ingen sedvanlig recension eftersom det inte finns mycket som avviker mot det vanliga och inget av större intresse. Besöken har också varit få senaste året.

Droppar in på ett ställe jag besökt många gånger. Har hört av en kompis att det ska finnas en attraktiv tjej. Jag är dock väl medveten om att de byts ut ofta på här så jag är egentligen här av andra skäl. Har ett behov av att lätta på trycket efter allt för lång avhållsamhet.

Tjejen från tipset finns inte där. Blir mött av en ung androgyn tjej med kort blonderat hår och tandställning. Hon är lång och helt platt fram. Höfterna gör att det går att säkerställa att det är en tjej, åldern dock svår men gissar på 20. Nu blir det dock en annan mogen dam på dryga 40 som masserar mig. Hon är smal och har fin kropp med hygglig hylla för att vara thai.

Massagen är inget att orda om. Den är en tvåa på en femgradig skala. Inget ovanligt händer förutom att teasingen är obefintlig. När det är dags för vändning smeker hon lätt över baken och jag som tagit ett blått piller behöver inte mer för att gå igång.

Vänder och frågan kommer. Hon håller som de flesta gör upp fem fingrar medan jag kontrar med tre. Nu kommer det som gör att jag skriver inlägget. Det handlar om thailogik.
Hon säger att hon tar hand om sina kunder och ger bra massage. Därför är hon värd en hundring extra för extratjänsten. Jag tänker att hon möjligen är bra på det hon gör och ger henne chansen.

Paketet blir inoljat och hon börjar. Det är full fart från början och jag säger genast åt henne att sakta ned. Jag vill avnjuta stunden och inte komma så fort som möjligt. Hon tar det lugnt i mindre än 2 sekunder och sen är det full fart igen. Det resulterar snart i avfyrning och hon slutar nästan samtidigt som det första skottet. Kort sagt en av de sämre hj jag fått.

Därmed är hennes logik att hon är värd mer pengar för extratjänster baserad på att hon ger bra vanlig massage. Det vill säga den jag redan betalt för i entrén. Även om jag vet att det baseras på en annan kultur har jag många gånger svårt att fatta deras fullkomligt ologiska argument, men det är bara att lära sig. Det här besöket gör inte lusten till nya besök större.
Citera
2017-08-07, 18:47
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Därmed är hennes logik att hon är värd mer pengar för extratjänster baserad på att hon ger bra vanlig massage. Det vill säga den jag redan betalt för i entrén. Även om jag vet att det baseras på en annan kultur har jag många gånger svårt att fatta deras fullkomligt ologiska argument, men det är bara att lära sig. Det här besöket gör inte lusten till nya besök större.
Kan vara logik nog när allt blod lämnat hjärnan. Går det, så går det! (pun intended!)
Citera
2017-08-07, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Ingen sedvanlig recension eftersom det inte finns mycket som avviker mot det vanliga och inget av större intresse. Besöken har också varit få senaste året.

Droppar in på ett ställe jag besökt många gånger. Har hört av en kompis att det ska finnas en attraktiv tjej. Jag är dock väl medveten om att de byts ut ofta på här så jag är egentligen här av andra skäl. Har ett behov av att lätta på trycket efter allt för lång avhållsamhet.

Tjejen från tipset finns inte där. Blir mött av en ung androgyn tjej med kort blonderat hår och tandställning. Hon är lång och helt platt fram. Höfterna gör att det går att säkerställa att det är en tjej, åldern dock svår men gissar på 20. Nu blir det dock en annan mogen dam på dryga 40 som masserar mig. Hon är smal och har fin kropp med hygglig hylla för att vara thai.

Massagen är inget att orda om. Den är en tvåa på en femgradig skala. Inget ovanligt händer förutom att teasingen är obefintlig. När det är dags för vändning smeker hon lätt över baken och jag som tagit ett blått piller behöver inte mer för att gå igång.

Vänder och frågan kommer. Hon håller som de flesta gör upp fem fingrar medan jag kontrar med tre. Nu kommer det som gör att jag skriver inlägget. Det handlar om thailogik.
Hon säger att hon tar hand om sina kunder och ger bra massage. Därför är hon värd en hundring extra för extratjänsten. Jag tänker att hon möjligen är bra på det hon gör och ger henne chansen.

Paketet blir inoljat och hon börjar. Det är full fart från början och jag säger genast åt henne att sakta ned. Jag vill avnjuta stunden och inte komma så fort som möjligt. Hon tar det lugnt i mindre än 2 sekunder och sen är det full fart igen. Det resulterar snart i avfyrning och hon slutar nästan samtidigt som det första skottet. Kort sagt en av de sämre hj jag fått.

Det är så tråkigt när det blir så, man får helt enkelt tala om innan, "dricks vid bra extra".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in