Senste besöket var för nån vecka sedan.
Kliver in på salongen utan att ha bokat tid.
Första gången jag var in här totalsågade jag stället. Men allteftersom flera och fler salonger i staden ger extra måste de ha instt att även de måste ge extra.
Blir invisad i ett rum med en bänk.
Näckar och låter handduken ligga kvar där den låg. Hon kommer in, inte jätte snygg, lite kraftigare utan och vara tjock och ganska söt.
Massagen tar sin början med att handddukem läggs på hela baksidan och hon klättrar på min rygg, tycker att det blivit ovanligare med detta under mina år i djungeln, sen tar en av de bästa massagerna jag fått vid.
Ryggen gås igenom grundligt. Sen ner på benen och lite teasing blir det. Även om det är svårt att avgöra om det är med mening eller ej.
Vändningen kommer och handduken hålls upp för att skydda insyn mot mina ädlare delar.
Soldaten psketeras in och en skön massage på benen börjar.
Upp i skräddar ställning med ena benet, om ni förstår hur jag menar, och hon drar hela vägen till början på pungen närnhon masserar insidan lår.
Efter höger sida så tas hand och arm om.
Sen ner till vänster sida. Upp med benet i skräddarställningen igen. Och nu kommer ståndet rejält.
Man är ju så van med detta nu så att enbart ha en tjej som masserar ger inte mig stånd längre.
Soldaten är även nu inpackad men han hittar en väg ut och huvudet tittar fram medan hon masserar insidan lår.
Hon skrattar till, men låter den vara framme. Efter det så blir det lite smekningar på bröstet innan frågan om extra kommer.
Svårt att tacka nej och hj är det som finns på menyn. Skulle ju gärna lyckas få en fs eller b2b nån gång.
Hon oljar in honom och börjar. Då slår det mig att vi ej har komlit överens om ett pris.
Jag har fri tillgång till hennes kropp, dock med kläderna på. Smeker hennes bröst mest som är en b kupa, (gissar).
Skjuter salut och erbjuds vatten och en dusch.
Nöjer mig med vattnet.
Ger henne 300 för extra behandlingen utöver standardsumman för massage.
Nästa recenssion blir nog från stockholm och norrort. Så får vi se hur de levererar
Ta hand om er i sommarvärmen 😂