Skriva av sig lite,
nytt ställe i stan ringer innan för att försäkra mig om att det finns tid. Kommer fram, dörren står på glänt, jag knackar på och går in. En helt okay tjej möter upp och frågar om det va jag som ringde, ja svarar jag.
Betalar för en timma, och blir visad till ett rum med riktig dörr. Lägger märke till den stora spegeln som hänger vid huvud änden

Lägger mig i fb-position, tjejen kommer in och påbörjar massagen.
Hon går igenom ryggen metodiskt, massagen mot svanken får handduken att kana längre o längre ner, hon rättar till den och börjar med benen. Jag börjar fundera om det ska bli något extra eller inte, massagen är välutförd och skön, långa rörelser från vad upp över låren mot rumpan, ett ben i taget, närmare o närmare kommer hennes små lena händer mot mina juveler, lite pungsnudd då och då får lille man att vakna till.
Hon vet precis vad hon håller på med, handduken har masserats upp så den ligger nu över svanken. Skön känsla att ligga där med paketet öppet till beskådande. Vända säger hon, talar okay Svenska.
När jag vänder mig så säger hon Ojoj till en ganska styv baguette, och då har jag inte en fb-balle

Handduken är kastad, mycket fokus läggs nu till dom ädla delarna, insida lår & mage får sitt. Frågan kommer efter en liten stund. En kort förhandling och mitt bud gäller. Hon försvinner ut en snabbis och hämtar gummi. När hon nu kommer in så har hon bytt om till en typ kimono el. liknande, den faller till golvet och en okay kropp uppenbarar sig. Vi tar på varann, utforskar varandras kroppar innan gummit åker på.
Hon börjar suga o gör det riktigt bra. Hon börjar oja sig om att hon ska ta min åder i sin mussla.
Hon bestiger den lite försiktigt, hon är lite tight men det går fint. En ritt tar sin början, hon kvider ganska högt, tur att vi va ensamna i salongen. Hon kliver av o jag ber henne lägga sig på mage o svanka upp lite, fan denna ställning är riktigt bra, jag dunkar på en stund o ser mig själv i spegeln som jag har mitt framför nosen, känner sig som en jävla porrskådis, garvar åt mig själv inombords, kan inte hålla emot länge nu utan kommer i gummit....
Lite vatten o snack i soffan sedan ut i solskenet nöjd o belåten...