2016-05-23, 10:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Varför måste du dricka en massa starköl innan du får massage! Vem vet, det kanske gör att servicen blir sämre när du luktar alkohol.
Fick bra valuta för pengarna ändå. Lite öl skadar ju inte. Är blyg av mig.
Citera
2016-05-23, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreeRunar
Holy shit! Gökat för 500? Fick fan stånd av läsa, bra jobbat!

Fick lägga till lite extra dricks för det... men det var det värt
Citera
2016-05-23, 13:35
Medlem
Det här är en fråga till alla som delar med sig av sina besök på thaisalongerna.

Hur var er första gång i thaiträsket?
Citera
2016-05-23, 14:01
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingedRyze
Det här är en fråga till alla som delar med sig av sina besök på thaisalongerna.

De fyra första gångerna, bra massage men inte tillstymmelse till extra.
Därefter har det varit kring 100 besök där det många gånger inte varit tillstymmelse till bra massage men nästan alltid extra av alla dess slag.

Väldigt kort recension av första gången (är nog 7-8 år sedan).

Vid besök hos frisören hade jag noterat att det även flyttat in en thaimassagesalong i samma hus.
Kände inte till att det fanns en tråd rörande thaimassage här på flashback.
Fanns TMG då ? Vet ej.
Hur som helst så hade man hört rykten om att det skulle vara möjligt att få sig lite mer
än vanlig massage. Efter att nervöst gått lite fram och tillbaka i omgivningen så klev jag in
i korridoren där ingången till thaimassagen fanns och ringde på klockan. Efter 20 sekunder kommer
en kvinna i 30-års åldern och öppnar. Jag beställde och betalade för en timmes oljemassage och
blev invisad till ett rum med madrass. Massösen gick ur rummet och sa att hon skulle komma
tillbaka om en stund.
Då jag inte hade kunskap om hur man skulle bete sig så behöll jag kallingarna på.
När massösen kom in noterade hon att jag hade kallingarna på och bad mig ta av dem.
Massagen var mycket bra, men ingen pungsnudd. Det var noggrann täckning av mittenpartiet
under hela massagen. Oerfaren som man var missade man förmodligen alla tecken på
förfrågningar om extra.

Efter 4 besök på samma salong hittade jag till flashbacks thaimassagetråd.

Vid besök 5 på en helt annan salong som jag hittade i Metro fick jag slutligen belöningen i form av ett HJ.

Ett halvår senare och med erfarenhet från en handfull andra salonger gjorde jag ett återbesök
på den första salongen. Om det var jag som betedde mig annorlunda eller om det var en
ny marknad som hade uppenbarat sig vet jag inte, men extra service blev det också på min
premiärsalong.
Citera
2016-05-23, 16:59
Medlem
Citat:

Nervöst som fan, hade försökt ta reda på så mycket som möjligt innan mitt elddop. Det roliga va att jag fick fullträff direkt, allt erbjöds vid disken dessutom av Mamasan jag stod bara o stammade. Blev ett B2B/BJ för 600:- långt ifrån det bästa men premiären var avklarad.
Citera
2016-05-23, 17:12
Medlem
Skriva av sig lite,
nytt ställe i stan ringer innan för att försäkra mig om att det finns tid. Kommer fram, dörren står på glänt, jag knackar på och går in. En helt okay tjej möter upp och frågar om det va jag som ringde, ja svarar jag.
Betalar för en timma, och blir visad till ett rum med riktig dörr. Lägger märke till den stora spegeln som hänger vid huvud änden Lägger mig i fb-position, tjejen kommer in och påbörjar massagen.

Hon går igenom ryggen metodiskt, massagen mot svanken får handduken att kana längre o längre ner, hon rättar till den och börjar med benen. Jag börjar fundera om det ska bli något extra eller inte, massagen är välutförd och skön, långa rörelser från vad upp över låren mot rumpan, ett ben i taget, närmare o närmare kommer hennes små lena händer mot mina juveler, lite pungsnudd då och då får lille man att vakna till.

Hon vet precis vad hon håller på med, handduken har masserats upp så den ligger nu över svanken. Skön känsla att ligga där med paketet öppet till beskådande. Vända säger hon, talar okay Svenska.

När jag vänder mig så säger hon Ojoj till en ganska styv baguette, och då har jag inte en fb-balle Handduken är kastad, mycket fokus läggs nu till dom ädla delarna, insida lår & mage får sitt. Frågan kommer efter en liten stund. En kort förhandling och mitt bud gäller. Hon försvinner ut en snabbis och hämtar gummi. När hon nu kommer in så har hon bytt om till en typ kimono el. liknande, den faller till golvet och en okay kropp uppenbarar sig. Vi tar på varann, utforskar varandras kroppar innan gummit åker på.
Hon börjar suga o gör det riktigt bra. Hon börjar oja sig om att hon ska ta min åder i sin mussla.

Hon bestiger den lite försiktigt, hon är lite tight men det går fint. En ritt tar sin början, hon kvider ganska högt, tur att vi va ensamna i salongen. Hon kliver av o jag ber henne lägga sig på mage o svanka upp lite, fan denna ställning är riktigt bra, jag dunkar på en stund o ser mig själv i spegeln som jag har mitt framför nosen, känner sig som en jävla porrskådis, garvar åt mig själv inombords, kan inte hålla emot länge nu utan kommer i gummit....
Lite vatten o snack i soffan sedan ut i solskenet nöjd o belåten...
Citera
2016-05-23, 22:47
Medlem
Citat:

Det var i höstas. Nervös så klart. Hade spanat in ett lämpligt ställe på TMG. Klev in och möttes av några tjejer som log mot mig, betalade för en timme och blev visad in ett rum. Efter en lång stunds bra massage av rygg och ben utan särskilt mycket tease kom frågan. Tog en B2B till det pris hon ville, vågade inte pruta första gången, var tvungen att gå och ta ut mer kontanter efteråt och gå tillbaka och betala resten. Sen dess är jag fast i träsket.
Citera
2016-05-23, 23:54
Medlem
Tmg fungerar ej för mig heller..
Om jag kör proxy går det...
Nån som har nån aning varför?
Citera
2016-05-24, 13:10
Medlem
Göteborg

Jakten på FS fortsätter. Bokade 1 timmas oljemassage idag. Gick in i salongen och betalade. Tog av mig skorna och en söt tjej leder mig in till ett rum. Hoppades på det bästa. Hon börjar att tvätta av fötterna med varmt vatten och smörjer in dem sedan med mjukgörande. En riktig trevlig touch.
Efteråt börjas det med vaderna som får sig en rejäl omgång. Detta är jäkligt skönt då hon hittar punkterna på vaden som gör att det känns som att vaden typ "släpper" sig. En hel del fokus på rumpas och oskyldiga pungsnudd. Soldaten börjar resa sig känner jag. dags för ryggen och hon sätter sig på mitt lår så jag känner av hennes röv när hon typ "rider" mitt lår. Tänkte bingo. Detta blir utan tvekan FS!

Hon ber mig vända mig och kollar på soldaten "massage där också?" Frågar vad som erbjud. Endast HE samt smeka hennes bak. Allt det för 400. Svårt att neka.
Hon tar ett redigt grepp och häller på rikligt med olja. Snabba rörelser och jag skjuter en rejäl sats. Massagen fortsätter efter men jag är uppriktit besviken över utebliven FS.

Är det omöjligt att få tag på det i Gbg eller vad är det frågan om?
Nåväl. Jakten fortsätter.
Citera
2016-05-24, 13:37
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lil.a
Göteborg
Är det omöjligt att få tag på det i Gbg eller vad är det frågan om?
Nåväl. Jakten fortsätter.
Nope!
Citera
2016-05-24, 20:47
Medlem
goteborg90s avatar
Varit lite dött med recensioner från min sida det senaste men inte funnits något utöver det vanliga att berätta hehe. Men tänkte nu i veckan testa en fyrhandsmassage eller spa-bad/massage i Göteborg. Någon som vet om man brukar bada först och sen massage eller tvärtom? Och; är det värt att testa fyrhandsmassage tyckte ni?
Citera
2016-05-24, 21:06
Medlem
Stockholm

På besök från Sveriges framsida. Efter tips från FB Broder följer vägarna mot thaimassagens inbjudande sköte.

Stiger in på stället jag valde och betalade en timme. Blir invisad till rum med dörr och som alla vet är det ett bra tecken.

Thaimassösen kommer in och jag har lagt mig i FB position. Massagen börjar och jag märker att hon masserar mig i linne och trosor. Hon masserar min bak med smekande rörelser från rumpan ner mot mellangården pungen och min hårda soldat. Hon gnuggar sitt kön mot mitt ben och med tanke på hennes klädsel så visste jag att chanserna låg på det övre strecket av 50%. Hon som masserar mig är inte det fagraste men med ett alldagligt utseende. Med tanke på min utsatthet så hade mina södra delar redan tagit över tankeverksamheten. Vändning kommer och frågan. Jag vill ha allt. No problem sexy boy. Hon klär av sig och fram med gummi. Hon suger vant och mjukt. Jag ber henne ställa sig på alla fyra och framför mig uppenbarar sig en riktigt fin äppelformad bakdel. Jag kliver på och kör igång som en brunstig tjur på grönbete. Hon stönar och stöter emot. Hon väser att min soldat är grov och skön. Vänder på henne och avslutar i missionären. Sprutar och stönar när jag kommer så hon får hålla sin hand för min mun. Helt ok besök och jag fick mitt glas vatten och tillbaka ut i natten.

Kostnad 800kr för extra.
Ställe 6/10
Extra 8/10
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in