God Kväll!
I dag bestämde jag mig för att ta en tur till en av de "kända" massageställena där det tydligen skulle finnas några guldkorn.
Jag anländer under eftermiddagen och plingar på. Mamasan tror jag öppnar och jag frågar sedan om massage. Hon är inte på något vidare humör märks det... Men detta ställe har ett rykte om att ibland vara på bra humör och ibland inte.
När hon har förberett madrassen så byter jag om och lägger mig sedan ner. In kommer efteråt en annan kvinna i ålderskategorin 40. Ganska fin, fint ass, tajta shorts på sig.
Hur som helst så börjar jag med kallingarna på. Denna kvinna, vars namn betyder mer än bara ett namn på engelska, börjar massera. Hon har erfarenhet, det märks, och det är ganska skönt. Dock så masserar hon hårt på benen ibland vilket måste väl ändå anses som ganska farligt.
Hon är trevlig och kallar mig "babe", vilket ärligt talat avtänder mig lite......
Efter uppvärmningen utan olja, så tar jag av mig kallingarna efter att ha frågat om madrasslakanet är rent, vilket det ska vara.......... (troligtvis inte). Där rök handduken tillsammans med kallingarna.......
Efter vändningen ber täcker hon dock mina juveler då jag tidigare bad om en "ass-cover-up". Massagen blir mer närgången och närmare slutet börjar hon också fråga på lite skoj: " You want there too?" eller något i den stilen. Jag skrattar bort det lite: " Maybe".
Hursomhelst, så frågar jag tillslut när hon frågar om priset. Hon replikerar på vant manér hur mycket jag har. Jag säger 200 kr. Men hon ville ha 300 kr. Då mumlar jag något om att jag vill ta på hennes bröst o rumpa för det priset men det hör hon inte. Efter att hon frågat:"va??" Så ändrar jag mig snabbt när jag insett att jag inte vill överstiga min tidigare bestämda budget för en HE på 200. Så jag säger: "I only have 200 kr". Då säger hon:" okay, for my son."
Lite såna där repliker drar faktiskt ner min kåthet..... Nu till Grand Finale, eller i mitt fall "a dissapointing HE". Hon börjar med att olja in staken och börjar omgående tokrunka ollonet. Jag är rätt känslig där och har svårt att komma vid sådan behandling och jag ber om att hon ska runka förhuden istället. Jag får röra henne, och ta ut hennes pattar ur behån, inte så mycket mer. Fast denna brud har en EXTREMT tråkig inställning till HE. Nästan 5-10 sek efter att jag bett henne ta hand om förhuden så ändrar hon tillbaks till sin ollonteknik. På toppen av detta så runkar hon så jävla snabbt att det inte är skönt..... Tillslut efter tredje tillsägelsen så runkar hon av förhuden, men tyvärr i för snabbt tempo, plus att hon säger "no more time". Jag kommer och det var väl bland de sämsta HE jag någonsin fått eller kommer att få.
Efter drar jag till duschen men går genast tillbaks till rummet och hämtar mina kläder och dylikt då jag inte litar på denna thaidam. Hon ville dessutom ha förskottsbetalning för HE. Dessutom var hon sur efter HE, det såg man och så vidare.
När jag efteråt får vatten av henne, så bäddar hon om madrassen. Jag går till henne och erbjuder henne 40 kr extra för en faktiskt skön och bra massage. Hon säger dock att "No, no need. My son already have" eller något i den stilen. Försöker säga att jag vill ge henne 40 kr i dricks för massagen men hon avböjer.
I salen sitter 2 unga tjejer och en annan lite äldre än ung. Ena unga tjejen verkar rätt söt, den andra verkade helt död.
För att summera, dagens HE blev en besvikelse.