2013-03-21, 12:14
Medlem
Baaam, nytt ställe, ny mamasan, beta av de andra 2 sen klart
Citera
2013-03-21, 15:06
Medlem
Massage eller varför det uteblev.
Nyöpnad salong...utger sig för att vara den bästa med egenutvecklad teknik mm på sin hemsida.
Duperad av detta besöker jag salongen. Första synintrycket är inget vidare
Gamla soffor och ett bord som är belamrat med bla halft uppäten gorbys pirog och annat bröte.
Blir invisad i ett rum med 2 sänggar och div drapperier samt menyn uppsat på väggen.. får ing bra vibbar från damen och ändtar mitt val av behanling till plask på gummimadras mm och så vill jag en annan som utför det.
Hon säger ok men jag måste vänta 10 min..ok. efter jag suttit 20 min frågar jag om hur länge jag behöver vänta mer...då säger den dumma fan " o she have 2 timmar i not know, you want wait?" Av förekommen anledning raslade det lite i persiennerna i fönstret när jag stängde dörren på väg ut.
Vid närmare eftertanke vill jag nog inte glida omkring på deras luftmafrass med tanke på hur bordet i väntrumet såg ut.
Citera
2013-03-21, 15:09
Medlem
Staden är Malmö
Citera
2013-03-21, 17:25
Medlem
Nytt ställe nära södra tullen i Sthlm. var i krokarna och chansade på drop in. Funkade. Trevlig lokal med bra rum, dock med plastskjutdörrar av jalusityp. Mottas av Mamasan som är klädd i kortkort kjol, nätstrumpor och tajt t-shirt med osannolika bomber (måste ha varit sillisar). Denna entré lovar ju gott tänker jag och hänvisas till ett rum. In kommer inte Mamasan, men väl en klart söt tjej, 25ish typ.

Beställer 1,5 tim mixad massage. Hon är väldigt duktig och möjligen (önsketänkande?) tycker jag mig notera några ytterst subtila pungsnuddar.

Hoppet sjunker dock vartefter tiden går. Vår konversation är ledig och hon kan engelsak bra och även lite svenska. Vi har kul och pratar om allt möjligt. Hon är noga med att täcka de ädla delarna med handduk hela tiden och jag inser att min chansning inte gick in. Fantastisk huvudmassage avslutar det hela. Enda udda är att hon inte masserar vader och lår när jag ligger i ryggläge.

Min hit ratio på nya salonger har sedan 2009 varit cirka 7/10 så jag inser att denna gång blev det inget, och det torde inte ha varit mitt fel såvitt jag kan bedöma.

Jag tänker dock återkomma i närtid, det kan ha varit en av dessa tjejer som första ggn endast känner kunden på pulsen. De finns, om än inte så vanliga. Blir det inget nästa gång så strövar jag vidare mot nya ställen.

Jag har gått på så många hak att jag brukar veta redan innan jag börjar ta av mig kläderna om det finns chans till mera. Denna gång hade jag tokfel. Tycker dock att det är kul att inte veta utan åka med och se vad som händer. Sen har jag ju mina vattenhål när trycket blir för stort.

PM besvaras endast om ngt BRA tips kan ges i utbyte.
Citera
2013-03-21, 19:06
Medlem
God Kväll!

I dag bestämde jag mig för att ta en tur till en av de "kända" massageställena där det tydligen skulle finnas några guldkorn.

Jag anländer under eftermiddagen och plingar på. Mamasan tror jag öppnar och jag frågar sedan om massage. Hon är inte på något vidare humör märks det... Men detta ställe har ett rykte om att ibland vara på bra humör och ibland inte.

När hon har förberett madrassen så byter jag om och lägger mig sedan ner. In kommer efteråt en annan kvinna i ålderskategorin 40. Ganska fin, fint ass, tajta shorts på sig.

Hur som helst så börjar jag med kallingarna på. Denna kvinna, vars namn betyder mer än bara ett namn på engelska, börjar massera. Hon har erfarenhet, det märks, och det är ganska skönt. Dock så masserar hon hårt på benen ibland vilket måste väl ändå anses som ganska farligt.

Hon är trevlig och kallar mig "babe", vilket ärligt talat avtänder mig lite......

Efter uppvärmningen utan olja, så tar jag av mig kallingarna efter att ha frågat om madrasslakanet är rent, vilket det ska vara.......... (troligtvis inte). Där rök handduken tillsammans med kallingarna.......

Efter vändningen ber täcker hon dock mina juveler då jag tidigare bad om en "ass-cover-up". Massagen blir mer närgången och närmare slutet börjar hon också fråga på lite skoj: " You want there too?" eller något i den stilen. Jag skrattar bort det lite: " Maybe".

Hursomhelst, så frågar jag tillslut när hon frågar om priset. Hon replikerar på vant manér hur mycket jag har. Jag säger 200 kr. Men hon ville ha 300 kr. Då mumlar jag något om att jag vill ta på hennes bröst o rumpa för det priset men det hör hon inte. Efter att hon frågat:"va??" Så ändrar jag mig snabbt när jag insett att jag inte vill överstiga min tidigare bestämda budget för en HE på 200. Så jag säger: "I only have 200 kr". Då säger hon:" okay, for my son."

Lite såna där repliker drar faktiskt ner min kåthet..... Nu till Grand Finale, eller i mitt fall "a dissapointing HE". Hon börjar med att olja in staken och börjar omgående tokrunka ollonet. Jag är rätt känslig där och har svårt att komma vid sådan behandling och jag ber om att hon ska runka förhuden istället. Jag får röra henne, och ta ut hennes pattar ur behån, inte så mycket mer. Fast denna brud har en EXTREMT tråkig inställning till HE. Nästan 5-10 sek efter att jag bett henne ta hand om förhuden så ändrar hon tillbaks till sin ollonteknik. På toppen av detta så runkar hon så jävla snabbt att det inte är skönt..... Tillslut efter tredje tillsägelsen så runkar hon av förhuden, men tyvärr i för snabbt tempo, plus att hon säger "no more time". Jag kommer och det var väl bland de sämsta HE jag någonsin fått eller kommer att få.

Efter drar jag till duschen men går genast tillbaks till rummet och hämtar mina kläder och dylikt då jag inte litar på denna thaidam. Hon ville dessutom ha förskottsbetalning för HE. Dessutom var hon sur efter HE, det såg man och så vidare.

När jag efteråt får vatten av henne, så bäddar hon om madrassen. Jag går till henne och erbjuder henne 40 kr extra för en faktiskt skön och bra massage. Hon säger dock att "No, no need. My son already have" eller något i den stilen. Försöker säga att jag vill ge henne 40 kr i dricks för massagen men hon avböjer.

I salen sitter 2 unga tjejer och en annan lite äldre än ung. Ena unga tjejen verkar rätt söt, den andra verkade helt död.

För att summera, dagens HE blev en besvikelse.
Citera
2013-03-21, 19:11
Medlem
Ska tilläga att hon hade en son som hon pratade om. Det är inte mig som hon syftade på som sonen :P

Sedan när jag skrev att jag tog mina kläder o ägodelar, tänkte jag mest på plånboken då jag hade 2 rödingar och ett par 100 lappar i den. Men om jag bara hade tagit plånboken så hade hon ju blivit kanske arg och då kanske jag hade hamnat på Efterlyst istället för här hemma där jag just recenserat mitt besök för er kära läsare.
Citera
2013-03-21, 21:31
Medlem
RuneRusks avatar
Efter förra veckans nitlott (inget he) beslöt jag mig för ett säkrare kort. Den här salongen byter massöser ofta och jag misstänker att mamasan inte betalar tillräckligt bra. Det hade jag i bakhuvudet och tänkte att det förmodligen blir en ny massös.

Kommer in och mamasan sittter vid ett bord tillsammans med en yngre söt tjej. Den yngre börjar röra sig och jag hoppas att det är hon som ska massera mig. Mamasan tar betalt och tjejen reser sig och leder mig mot rummet.

Det är nu alarmet slår till med full kraft! Tjejen är lika lång som jag och katoyvarningen är total. Den här salongen har inte haft katoy tidigare. Hen är klädd i en tajt något urringad tröja. Brösten är ganska små men ser fina ut.

Inne i rummet klär jag av mig men det finns ingen handduk att lägga sig på så jag väntar till hen kommer in. Blir ändå hänvisad att lägga mig ner utan handduk och det känns sunkigt. Massagen påbörjas och tekniken är lite speciell. Det är en blandning av massage och smekningar. Blir betänksam över tekniken. Det känns som om kunskapen inte är på topp. Jag får senare revidera uppfattningen då hen hittar flera ömma punkter. Tvärtom är den omväxlande tekniken behaglig.

Hen kan lite svenska och är mycket riktigt ny på stället. Frågar efter tidigare erfarenheter i Stockholm men hen kommer från en "annan stad". Jag var mest nyfiken på om det var en katoy från de kända ställena som bytt salong. Jag får höra "nice to see you" vilket känns förhoppningsfullt. Har ett stilla hj i tankarna. Möjligen med flashande av bröst. Känns som om det finns goda chanser.

Massagen fortsätter och handduken över ryggen täcker alla känsliga delar. Inget pungsnudd förekommer men massagen med ömsom smekningar och massage är behaglig.

Dags för vändning och hen håller upp hannduken så intima delar täcks. Nu börjar jag fundera över hens avsikter. Handduken flyttas runt och vid ett tillfälle då lilleman hoppar fram ber hen om ursäkt. No problem, svarar jag och ler. Känner att det här håller på att gå åt fel håll med mina extrafunderingar.

Benen masseras och när smekningarna börjar nere vid fötterna och fortsätter ända upp till magen med ett par små snudd vaknar lilleman till. Jag suckar, blundar och visar att det är skönt. Hen kan inte undvika att se resultatet men jag möts av ett leende och inget mer.

Massagen avslutas med nacken, huvud och ansikte i sittande ställning.

Under massagen på rygg granskar jag hen. Hör den lilla underliggande tonen i rösten. Ser det ursprungliga manliga i ansiktet. Avsaknaden av kvinnliga höfter. Ingen tvekan om att det är en katoy.

Andra gången i rad jag inte får he. Hygglig massage och kul att småflörta med en katoy. Bara att ta nya tag
Citera
2013-03-22, 00:16
Medlem
Delta78s avatar
Måste bra dela med mig om en story som inträffade drygt för en vecka sen. Stället har blå skynken och har beskrivits tidigare här i tråden.

Dagen började med att jag ringde och bokade in en tid. Kommer dit och möter en rätt söt tjej, och får frågan om jag bokat tid. Jo då, det har jag. Hon piper iväg och säger något som jag inte uppfattar. Men följer efter. Dock så är deras rum lite så att man nästan måste gå igenom ett rum innan man kommer till mitt. Stannade upp lite för att visa lite respekt mot den som låg där. kommer in i mitt rum, som är väldigt mörkt. Klär sedvanligt av mig helt näck. Gör jag alltid, och är det inget dom gillar så är min inställning att dom får säga till eller slänga ut mig.

Massagen började helt ok. Hon går igenom alla muskelgrupper och känns riktigt skönt. Personen som ligger på andra sidan skynket, visar sig vara en kvinna. Hon skrattar och stojar där inne. Tycker att kan man ha så kul på en massage, så låt hennes skratta. Till sist börjar intresset om vad som försiggår på andra sidan skynket bli mer intressant än min egen massage. Tjejerna börjar prata om varandras bröst och allt möjligt. Plötsligt skriker tjejen att hon kissar på sig om hon fortsätter med massagen på det sättet.

Min massage har nu kommit till att jag ska vända mig om. Efter en stund så tar min tjej bort handduken utan att fråga och börjar massera ljumskarna, pungen, under pungen, mellan testiklarna, magen, och ja allt som hör där till. Jävligt frän massage måste jag säga.

Sen börjar en HE utan att jag ens fått frågan eller frågat. Jag njutaer av den bästa HE jag någonsin fått. Men det som är det intressanta i den här storyn. På andra sidan skynket där det varit livat för fullt är det nu helt sonika knäpptyst.

Att jag fick en HE är inte det intressanta, utan tror fan tanten på andra sidan skynket gav sin kvinnliga kund en HE. För när alla på sin sida om skynket är färdiga, så börjas det stojas och skrattas igen. Och hon utbrister, jag vill ha en timmas massage till. Jag kommer tillbaka fler gånger, osv.

På den här salongen så behöver man inte fråga efter HE. Dom tar helt enkelt för sig! Och är fan i mig säker på att det inte bara är killar som får HE.

Efter att läst tråden och 98% av inlägg är från män, så är nu min fråga, är det någon är inne som vet om sig att sin fru/tjej/tjejkompis fått HE?
Citera
2013-03-22, 01:35
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delta78
Måste bra dela med mig om en story som inträffade drygt för en vecka sen. Stället har blå skynken och har beskrivits tidigare här i tråden.

Efter att läst tråden och 98% av inlägg är från män, så är nu min fråga, är det någon är inne som vet om sig att sin fru/tjej/tjejkompis fått HE?

Kul att du blev nöjd. Vilken stadsdel var det sa du ?

Jag har faktiskt inte hört om någon tjej fått HE i Sverige, men i Thailand har jag hamnat bredvid en tjej med bara ett skynke mellan. Det var t om så att jag kunde se en del av action scenen och det var otroligt häftigt. Min massös behövde inte ens röra lilleman förrän flaggan stod i topp
Citera
2013-03-22, 08:49
Medlem
Igår blev det debut för mig söder om Söder i vår kungliga huvudstad. Via mitt arbete hamnade jag på ett område som mer eller mindre är ett industriområde och där hängde det en thaiflagga på en vägg. Parkerar bilen och tar mig fram till den grå ståldörren och ringer på. Dörren öppnas försiktigt av en dam som tittar ut och jag frågar efter oljemassage. Hon säger ok och släpper in mig. I hallen möts jag av en dam på 35/40 som går omkring med en handduk runt midjan och försöker dölja sina ben. Känns direkt som jag hamnat på ett ställe med stor meny.
Blir visad in i ett litet rum riktig dörr och mjuk madrass på golvet. En värmefläkt på jobbet gör att rummet är varmt och skönt. Hon vill ha betalt, 300 SEK, och jag ger henne en 500-hundring. Hon lämnar rummet och jag klär av mig näck och lägger mig på mage som vanligt. Det tar någon minut innan hon kommer tillbaka med 200 SEK som hon ger mig och jag lägger pengarna på golvet bredvid madrassen.

Massagen började med tryckningar nere på vaderna för att fortsätta uppåt till skinkorna. Därefter blev det massage med olja från vaderna och upp till skinkorna. Så fort jag visade att jag gillade skinkmassagen började hon utforska min pung och stake. Så här var det pang på som gällde. Sedan kom frågan om jag vill ha B2B. Har aldrig tidigare varit med om att den frågan kommit redan efter ett par minuter, men det är troligen så det går till här.
Jag tackar nej till B2B då priset var 1kSEK och vi kom överens om ett pris för HJ. Hon frågade om jag ville ha det på en gång eller på slutet. Jag svarade att jag vill ha det på slutet och massagen fortsatte på ryggen, men endast i någon minut för sedan var hon tillbaka och masserade mina ljumskar, pung, stake och allt annat i närheten. Även anus fick sig en skön massage både utanpå och inuti.
Hon var så på att jag flera gånger fick be henne sluta och istället fortsätta massagen av ryggen och resten av kroppen.
Dock märkte jag ganska snart att det inte var någon idé att protestera för trots ett antal tydliga tecken från mig att hon skulle vänta med mina nedre regioner var hon helt fixerad vid mitt organ så jag lät henne hållas.

Efter vändningen fick låren lite massage innan hon fokuserade resten av tiden på mitt könsorgan som nu hade tröttnat på hennes behandling så hon lyckades trots idoga försök aldrig få den att bli riktigt hård igen. Men den fick sig en riktigt skön massage i alla fall.
Efter avslutande nackmassage och sittande läge blir jag erbjuden att duscha vilket jag tackade nej. Får ett glas kallt vatten och dricker detta under tiden som hon plockar bort de använda lakana och handdukarna för att göra ordning för nästa kund.

Jag skall låta det här stället få en ny chans då det finns förutsättningar för riktigt sköna behandlingar.
Citera
2013-03-22, 23:18
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delta78

Det har ju förekommit en hel del spekulationer kring detta. Frågan kom upp i ett samtal med min flickvän för ett par veckor sedan.

Hon pratade om att hon ville testa thaimassage och undrade om jag hade erfarenhet av det. Jag erkände direkt att det hade jag och hon ville då veta om jag hade besökt ett ställe i närheten där hon bor. Det hade jag inte.

Hon hade läst en del om att sexuella tjänster erbjöds och var nyfiken. Hon frågade om jag hade fått erbjudanden osv. Var ärlig och sa som det var och hon verkade bli ganska tänd av det. Inte alls äcklad av att jag hade betalt för HE. (Jag sa aldrig att jag hade jagat HE som en tok, utan mer att blev det så blev det och då fick de lite dricks, typ.)

Tjejen är rätt "porrig" och vi har otrolig sex, allt vad jag nånsin drömt om, även analt, vilket hon gillar.

Hon ville ha bra massage och tyckte det var "orättvist" att HE verkade vara för män. "Jag vill också ha en HE", som hon sa.
Föreslog att vi kanske skulle gå tillsammans. Det ville hon absolut göra. Hon ville att vi skulle bli masserade i samma rum och hon tände på tanken att vi skulle bli kåta av massagen. Vi diskuterade även att vi skulle kunna knulla i massagerummet när tjejerna lämnat oss. Men framför allt ville hon gärna bli pullad och kanske även slickad av en thaitjej. "Om hon va snygg", som hon sa.

Jag skulle inte få knulla massösen, men hon skulle gärna se mig bli avrunkad.

Efter allt detta snack var vi så kåta bägge två att vi.... ja ni förstår väl.

Nu har vi inte kommit iväg på massagen ännu så detta är lite tidigt. Men det kan möjligen bli en recension av detta så småningom!

Här har man alltså getts en möjlighet att ha en fot kvar i thaiträsket, vilket jag trodde jag övergett.
Citera
2013-03-23, 00:24
Medlem
Var hos mitt stam ställa nyligen när telefonen ringde mitt i massagen tjejen som masserade mig ursäktade sig och gick för att svara. När hon kom tillbaks skrattade hon och berättade att en kvinna hade ringt och ville boka tid med HE. Hon hade sagt åt kvinnan att så gör vi inte här även för män.

Hon ljug förstås.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in