2011-09-30, 08:35
Medlem
Nya bud i Mellerud...
Efter ett tags frånvaro tyckte jag det var dags för en skön stund med avkoppling... och så här efter lönedags funkar det ju i alla fall...
Denna gång ute i västerort. Kliver in efter bokning och möts av en söt, rätt ung tjej som har formerna på rätta stället... Blir tillvisad till den vanliga madrassen på golvet och näckar. Lägger mig på mage och den vanliga massagen med lite pungsnudd, runt analen och allt precis det där som är sä förbannat skönt händer... Det är efter vändning som det sker... I och med att jag legat på mage så har jag ju inte sett att hon var troslös...!!! Skall massera bröst och mage och sätter sig då över huvudet och en rätt letsam doft dyker upp... Öppnar ögonen och skådar en rakad sådan... Massagen fortsätter och ni vet "U like?"... Massagen fortsätter med mera stönliknande läten... Lite sug och lite slick och så klappat och klart...
Massagen var skön men kunde vart hårdare... Avslutningen magnifik.
Citera
2011-09-30, 13:08
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carbonrush
Nya bud i Mellerud...
Efter ett tags frånvaro tyckte jag det var dags för en skön stund med avkoppling... och så här efter lönedags funkar det ju i alla fall...
Denna gång ute i västerort. Kliver in efter bokning och möts av en söt, rätt ung tjej som har formerna på rätta stället... Blir tillvisad till den vanliga madrassen på golvet och näckar. Lägger mig på mage och den vanliga massagen med lite pungsnudd, runt analen och allt precis det där som är sä förbannat skönt händer... Det är efter vändning som det sker... I och med att jag legat på mage så har jag ju inte sett att hon var troslös...!!! Skall massera bröst och mage och sätter sig då över huvudet och en rätt letsam doft dyker upp... Öppnar ögonen och skådar en rakad sådan... Massagen fortsätter och ni vet "U like?"... Massagen fortsätter med mera stönliknande läten... Lite sug och lite slick och så klappat och klart...
Massagen var skön men kunde vart hårdare... Avslutningen magnifik.

Underbart. Precis så skall det vara
Citera
2011-09-30, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Vilken stad var du i? Tyvärr finns det fler gamla tanter som masserar än vad det finns unga snygga tjejer. Önskar det vore tvärt om då man gärna vill vila ögonen på något vackert i stället för att tvingas blunda och fantisera om något vackert...
Det var i sthlm city,har inte provat där igen,kanske till helgen.Har testat två andra i city där det blev He...
Citera
2011-10-01, 15:35
Medlem
Då har jag provat ställe nummer tre,ligger i en förort.Kommer in och beställer en oljemassage och blir emotagen av en riktig rugguggla!!Ser ingen annan i salongen tänkte att det kanske bara är hon som jobbar här idag.Blir invisad i ett rum med riktig dörr.Klär av mig och lägger mig på madrassen,massösen kommer in och frågar hur hårt hon ska massera,hårt svarar jag. En sak är säker tänkte jag,ruggugglan kan det här!! När halva tiden har gått och det är dax att vända sig så tittar jag upp och ser att det inte är ruggugglan utan en riktig pudding med thaigtkropp och vackert ansikte.Hitills min bästa massage,erbjudandet kom efter 60 minuter Jag tackade nej idag men bokade en ny tid med henne redan imorgon....Hoppas hon är ännu bättre då.
Citera
2011-10-01, 16:13
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinnwn
Då har jag provat ställe nummer tre,ligger i en förort.Kommer in och beställer en oljemassage och blir emotagen av en riktig rugguggla!!Ser ingen annan i salongen tänkte att det kanske bara är hon som jobbar här idag.Blir invisad i ett rum med riktig dörr.Klär av mig och lägger mig på madrassen,massösen kommer in och frågar hur hårt hon ska massera,hårt svarar jag. En sak är säker tänkte jag,ruggugglan kan det här!! När halva tiden har gått och det är dax att vända sig så tittar jag upp och ser att det inte är ruggugglan utan en riktig pudding med thaigtkropp och vackert ansikte.Hitills min bästa massage,erbjudandet kom efter 60 minuter Jag tackade nej idag men bokade en ny tid med henne redan imorgon....Hoppas hon är ännu bättre då.

jag kanske har förstått det hela fel, men du verkar vilja ha erbjudandet, men när det kommer så tackar du nej? Eller har jag verkligen fått det hela om bakfoten?
Citera
2011-10-01, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
jag kanske har förstått det hela fel, men du verkar vilja ha erbjudandet, men när det kommer så tackar du nej? Eller har jag verkligen fått det hela om bakfoten?

Du har en poäng i det du skriver,jag vill ha lite mer än ett hand jobb. Skulle gå med på hand jobb OM jag fick känna på henne samtidigt. Har inte hittat till en sådan salon än,fast det är spännande att leta vidare
Senast redigerad av Pinnwn 2011-10-01 kl. 16:46.
Citera
2011-10-01, 20:56
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinnwn
Du har en poäng i det du skriver,jag vill ha lite mer än ett hand jobb. Skulle gå med på hand jobb OM jag fick känna på henne samtidigt. Har inte hittat till en sådan salon än,fast det är spännande att leta vidare

håller med dig om att själva jakten är den del av spänningen. så ibland kolalr jag in nya ställen, men ibland blir det "säkra" kort också
Citera
2011-10-02, 22:05
Medlem
Har nu varit på en thaimassage för första gången i Sverige, centrala Sthlm.

Jag kom in, de frågade om det var första gången, jag svarade ja. 300 kr sa mamma-san utan att fråga vad jag ville ha och sen blev jag tilldelad en halvsnygg tjej i 30-35 års åldern. Hon visade in mig till ett litet slutet rum med en madrass på golvet.
Jag frågade om jag skulle ta av mig kalsongerna och tjejen sa "ja". Hon sade till mig att lägga mig på magen och sen blev det oljemassage (fast jag inte bett om det) med en handduk över rumpan. Hon var ganska noggrann att handduken låg på plats, i början...
Efter ett tag kände jag hur hennes händer jobbade sig längre o längre upp på låren (mycket fokus på låren) och med jämna mellanrum kom hon åt de mer centrala delarna... givetvis reagerade jag positivt på beröringen...

När det var dags att lägga sig på rygg så hade jag halvstånd och efter ett tag så frågade hon om hon kunde ta bort handduken helt då den verkade mest vara ivägen. Jag tyckte det lät helt ok och sa "sure". Nu blev det mycket ljumskar och pungberöring och efter ett tag frågade hon om jag ville ha massage även "där". Ok sa jag, 500:- extra sa hon, 300 sa jag, 500 sa hon, 300 sa jag och log och då log hon med och sa Ok. Då sa jag 400 om jag kunde röra henne, Ok sa hon och verkade bli glad.
Hon började runka mig och placerade sig även med rumpan mot mig så jag lättare kunde smeka henne utanpå kläderna. Dessvärre hade hon på sig stenhårda tights och en vadderad bh med stålbåge så den hundringen var inte mycket värd.
Efter en relativt kort stund så fyrade jag av (med tanke på 30-40 min förspel så är det ju inte jättekonstigt att man inte håller så länge) och hon torkade av mig med toapapper och sen med en fuktig handduk. Därefter frågade hon om jag ville ha mer massage, var ju 10-15 min kvar och jag sa "yes please a little bit more would be nice". Därefter torkade hon av mig med blöt handduk och jag klädde på mig, betalde tjejen hennes 400 och gick ut o betalade mamma-san 300.

En ganska angenäm upplevelse förutom att tjejen hade på sig för "slutna" kläder. Nästa gång ska jag kolla in lite bättre vad massösen har på sig...
Citera
2011-10-02, 23:49
Medlem
Recenserar alla nya ställen jag går på men kom på att jag glömt att skriva om ett ställe jag var på i somras
#39 city. Ett ställe som lockar med priset, endast trehundra kronor. Jag möts av några unga söta tjejer i entren men fick en inte fullt så ung och lite mer alldaglig tjej. Rummet är prydlig med en bänk och en spegel på väggen. Tjejen är ganska duktig och har bra kraft i nävarna. Efter vändningen kommer erbjudandena, "I do everything for 2000kr.." lite väl saftigt, nöjer mig med en handtralla. Lite annorlunda att kunna kolla in hennes handteknik i spegeln. Hon har bra inlevelse och viskar efteråt " next time a do it for free..."

Doing what? Det blev jag tvungen att undersöka, men hon var inte där nästa gång. Istället fick jag en annan tjej, ganska sexig drygt trettio gissar jag. Nu fick jag massagen i ett annat rum med madrass på golvet. Inte samma kraft i nävarna men ändå OK massage. Efter vändningen erbjuder även hon sig för 2000, men jag tackar nej. Handarbetet gör hon mycket sexigt: Topless (silikon), ridande och hånglande. Hon frågar om jag vill ha sex för 1500, men nej tack. Men jag kan inte hålla fingrarna i styr utan min hand letar sig upp innanför shortsen, för trosarna åt sidan och pullar in fingret med hennes strumpbyxor. Lite trassligt att hitta rätt bland allt tyg! Hon tar tag i min handled, nähä det fick jag tydligen inte göra. Men istället trycker hon min hand mot sig. Efteråt frågar hon om jag vill ge henne massage. Visst! Jag börjar massera på hennes bara rygg, och fortsätter ner och drar ner byxorna en bit och masserar rumpan. Brösten får naturligtvis också sitt. Det kunde bli en intressant fortsättning men stället håller på att stänga så vi måste sluta. Hon pussar lilleman som står igen adjö, jag blir nästan lite svartsjuk för hon verkar gilla honom mer än mig.
Senast redigerad av Gladpack1 2011-10-02 kl. 23:54.
Citera
2011-10-03, 00:25
Medlem
Efter en incident (jävla RFSU) på en mindre anständig thaimassage bestämmer jag mig bryta min snusktrend. Nästa ställe blir ett som antagligen inte ger några extratjänster.

#40 (City) Priset visar sig vara sänkt till 300 kr mot 350kr i TMG, inte mig emot. Jag möts av en ung, söt, liten kortklippt tjej. Kan den lilla tjejen verkligen massera? Det visar sig att det kan hon mycket bra. Massagen sker på bänk i ett ganska mörkt rum till stillsam thaimusik. Hon är klart mycket bättre än de flesta. Det är ingen direkt erotisk massage, men å andra sidan ingen trist säkerhetsavstånd till juvelerna. Mycket skinkor och lår trots den seriösa inriktningen. Inga extraerbjudanden och naturligtvis frågade jag inte om sådana heller. Det kändes nästan skamligt att betala ett proffs bara 300 kr med kvitto med tanke på vad jag slängt ut på amatörmassage.
Citera
2011-10-03, 09:10
Medlem
[quote=Gladpack1]Efter en incident (jävla RFSU) på en mindre anständig thaimassage bestämmer jag mig bryta min snusktrend. Nästa ställe blir ett som antagligen inte ger några extratjänster.

vad var det som hände då?
Citera
2011-10-03, 10:38
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joxxo
Har nu varit på en thaimassage för första gången i Sverige, centrala Sthlm.

Jag kom in, de frågade om det var första gången, jag svarade ja. 300 kr sa mamma-san utan att fråga vad jag ville ha och sen blev jag tilldelad en halvsnygg tjej i 30-35 års åldern. Hon visade in mig till ett litet slutet rum med en madrass på golvet.
Jag frågade om jag skulle ta av mig kalsongerna och tjejen sa "ja". Hon sade till mig att lägga mig på magen och sen blev det oljemassage (fast jag inte bett om det) med en handduk över rumpan. Hon var ganska noggrann att handduken låg på plats, i början...
Efter ett tag kände jag hur hennes händer jobbade sig längre o längre upp på låren (mycket fokus på låren) och med jämna mellanrum kom hon åt de mer centrala delarna... givetvis reagerade jag positivt på beröringen...

När det var dags att lägga sig på rygg så hade jag halvstånd och efter ett tag så frågade hon om hon kunde ta bort handduken helt då den verkade mest vara ivägen. Jag tyckte det lät helt ok och sa "sure". Nu blev det mycket ljumskar och pungberöring och efter ett tag frågade hon om jag ville ha massage även "där". Ok sa jag, 500:- extra sa hon, 300 sa jag, 500 sa hon, 300 sa jag och log och då log hon med och sa Ok. Då sa jag 400 om jag kunde röra henne, Ok sa hon och verkade bli glad.
Hon började runka mig och placerade sig även med rumpan mot mig så jag lättare kunde smeka henne utanpå kläderna. Dessvärre hade hon på sig stenhårda tights och en vadderad bh med stålbåge så den hundringen var inte mycket värd.
Efter en relativt kort stund så fyrade jag av (med tanke på 30-40 min förspel så är det ju inte jättekonstigt att man inte håller så länge) och hon torkade av mig med toapapper och sen med en fuktig handduk. Därefter frågade hon om jag ville ha mer massage, var ju 10-15 min kvar och jag sa "yes please a little bit more would be nice". Därefter torkade hon av mig med blöt handduk och jag klädde på mig, betalde tjejen hennes 400 och gick ut o betalade mamma-san 300.

En ganska angenäm upplevelse förutom att tjejen hade på sig för "slutna" kläder. Nästa gång ska jag kolla in lite bättre vad massösen har på sig...

Grattis till din debut. Nu kommer du, precis som vi, vilja ha mera
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in