Har nu varit på en thaimassage för första gången i Sverige, centrala Sthlm.
Jag kom in, de frågade om det var första gången, jag svarade ja. 300 kr sa mamma-san utan att fråga vad jag ville ha och sen blev jag tilldelad en halvsnygg tjej i 30-35 års åldern. Hon visade in mig till ett litet slutet rum med en madrass på golvet.
Jag frågade om jag skulle ta av mig kalsongerna och tjejen sa "ja". Hon sade till mig att lägga mig på magen och sen blev det oljemassage (fast jag inte bett om det) med en handduk över rumpan. Hon var ganska noggrann att handduken låg på plats, i början...
Efter ett tag kände jag hur hennes händer jobbade sig längre o längre upp på låren (mycket fokus på låren) och med jämna mellanrum kom hon åt de mer centrala delarna... givetvis reagerade jag positivt på beröringen...
När det var dags att lägga sig på rygg så hade jag halvstånd och efter ett tag så frågade hon om hon kunde ta bort handduken helt då den verkade mest vara ivägen. Jag tyckte det lät helt ok och sa "sure". Nu blev det mycket ljumskar och pungberöring och efter ett tag frågade hon om jag ville ha massage även "där". Ok sa jag, 500:- extra sa hon, 300 sa jag, 500 sa hon, 300 sa jag och log och då log hon med och sa Ok. Då sa jag 400 om jag kunde röra henne, Ok sa hon och verkade bli glad.
Hon började runka mig och placerade sig även med rumpan mot mig så jag lättare kunde smeka henne utanpå kläderna. Dessvärre hade hon på sig stenhårda tights och en vadderad bh med stålbåge så den hundringen var inte mycket värd.
Efter en relativt kort stund så fyrade jag av (med tanke på 30-40 min förspel så är det ju inte jättekonstigt att man inte håller så länge) och hon torkade av mig med toapapper och sen med en fuktig handduk. Därefter frågade hon om jag ville ha mer massage, var ju 10-15 min kvar och jag sa "yes please a little bit more would be nice". Därefter torkade hon av mig med blöt handduk och jag klädde på mig, betalde tjejen hennes 400 och gick ut o betalade mamma-san 300.
En ganska angenäm upplevelse förutom att tjejen hade på sig för "slutna" kläder. Nästa gång ska jag kolla in lite bättre vad massösen har på sig...