Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-08-31, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Ja, jädrar vad pengar man skulle kunna håva in...

Jag räknade bara tre trådar och kom då fram till ca 1 978 000 visningar ...

Men givetvis är det en väldigt dålig idé...

https://www.flashback.org/t798287

https://www.flashback.org/t716940

https://www.flashback.org/t720122

Bliv kvar då. Konkurrensen medför att min ide kommer genomföras varesig ni vill eller inte, på Flashback eller annat forum.

Märker du förresten kvalitetsskillnaden oss emellan. Jag skapar intressanta trådar där du startar "kvällspresstrådar".
Senast redigerad av greenhorn 2010-08-31 kl. 23:57.
Citera
2010-09-01, 00:00
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greenhorn
Du menar att det bara är att skriva om djursex så får man sidvisningar?

Jag har en tråd som jag anser vara ickerepektabel bland mina trådar som dragit mycket visningar. Det är tråden "vilken klass tillhör du?" på kommunistforat. Annars är det jämt fördelat med visningar i resten av mina högkvalitetstrådar.

Jag undrar vad ni är för ena idioter här i tråden och då syftar jag enbart till Carl Hamilton? Det är lätt att få sidvisningar och därför ska ingen få veta sitt totala antal sidvisningar? Varför ska vi få se visningar alls på trådarna? Löjligt. Böj er och fixa genast!!

Jag har inget problem med en sådan funktion om tekniker skulle snickra ihop den. Dock tycker jag det finns betydligt viktigare saker att åtgärda för tillfället än att du ska kunna se dina sidvisningar. Bl.a att travelforum kommer ut, många önskar tillbaka medlemslistan osv.
Citera
2010-09-01, 01:26
Medlem
core_s avatar
Känns mest som ännu en e-penismätarfunktion. Helt meningslöst, med andra ord.
Citera
2010-09-01, 07:46
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Bliv kvar då. Konkurrensen medför att min ide kommer genomföras varesig ni vill eller inte, på Flashback eller annat forum.

Märker du förresten kvalitetsskillnaden oss emellan. Jag skapar intressanta trådar där du startar "kvällspresstrådar".
Märker du att jag startade trådarna i egenskap av moderator för att vi skulle få ordning på Arbogatrådarna?
Citera
2010-09-01, 07:56
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Du menar att det bara är att skriva om djursex så får man sidvisningar?

Jag har en tråd som jag anser vara ickerepektabel bland mina trådar som dragit mycket visningar. Det är tråden "vilken klass tillhör du?" på kommunistforat. Annars är det jämt fördelat med visningar i resten av mina högkvalitetstrådar.

Jag undrar vad ni är för ena idioter här i tråden och då syftar jag enbart till Carl Hamilton? Det är lätt att få sidvisningar och därför ska ingen få veta sitt totala antal sidvisningar? Varför ska vi få se visningar alls på trådarna? Löjligt. Böj er och fixa genast!!
Det kan vara ett sätt att få många sidvisningar. Det finns många kontroversiella ämnen som ger många sådana.

Jag antar att du menar respektabel i dina ögon, men det är många som anser att just sina trådar är respektabla, även om alla inte delar deras åsikt...

Jag ifrågasätter varför man ska ha antalet trådvisningar på egna trådar som ett mått på e-penisen...
Citera
2010-09-01, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Jag ifrågasätter varför man ska ha antalet trådvisningar på egna trådar som ett mått på e-penisen...

Varför är e-penis något negativt?
Citera
2010-09-03, 12:14
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Varför är e-penis något negativt?

Det är det väl inte, iaf om den växt till sig med tiden och baseras på att de flesta tycker man är vettig, skriver bra inlägg och sällan eller aldrig beter sig som en idiot.
Även om det kanske riktigt ÄR så e-penis mäts på FB så önskar jag att det var så.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in