2018-03-14, 20:31
Medlem
vemvisstes avatar
Lotta klarar sig väl som vanligt i eliminering, måste hon åka nu jag orkar inte med henne längre.

Jag lägger all fokus på att kolla om hon gör fel, istället för att titta på de andra deltagarna.
Citera
2018-03-14, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemvisste
Lotta klarar sig väl som vanligt i eliminering, måste hon åka nu jag orkar inte med henne längre.

Jag lägger all fokus på att kolla om hon gör fel, istället för att titta på de andra deltagarna.

yes rebeckka åker ser inte bra ut för henne
Citera
2018-03-14, 20:44
Medlem
Pastellfisks avatar
Bara det faktum att Lotta inte ens känner till namnet på Frankrikes i särklass mest kända gryta visar återigen att hon inte är på rätt plats. Man bör väl rimligen ha någon form av kunskap om annan mat än den man själv lagat till barnen för att kunna kallas mästerkock?

Att hon sedan trancherar en fågel som en asätare gör inte saken bättre. Som tävlande i topp fem bör man kunna stycka upp en fågel med förbundna ögon. Så jävla låg nivå i år.
Citera
2018-03-14, 20:45
Medlem
vemvisstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
yes rebeckka åker ser inte bra ut för henne
Tyvärr Du verkar få rätt, det ser illa ut nu.
Citera
2018-03-14, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastellfisk

Att hon sedan trancherar en fågel som en asätare gör inte saken bättre. Som tävlande i topp fem bör man kunna stycka upp en fågel med förbundna ögon. Så jävla låg nivå i år.

Jupp, rena slakten av fasanen.
Citera
2018-03-14, 20:59
Medlem
Jävla tur Lotta har som klarar sig på att Rebecca klantar till sig.
Citera
2018-03-14, 20:59
Medlem
vemvisstes avatar
Lotta vinner säkert hela skiten, och jag blir förtvivlad.
Citera
2018-03-14, 21:00
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Norrland vidare! Jarrå!
Citera
2018-03-14, 21:06
Medlem
JerryCottons avatar
Nivån är pinsamt låg. Lotta går vidare igen. Om hon vinner hela skiten, ja då är det dags att antingen lägga ner programmet eller höja ambitionsnivån rejält till kommande säsong. Eller en nivåhöjning är ett måste för att inte tappa tittare tror jag.

Mästerkockar? Det är ju vardagsmat de lagar hela tiden, i min värld iaf. Det är inte det jag vill se.
Citera
2018-03-14, 21:07
Medlem
Pastellfisks avatar
Förbannat klantigt att man fortfarande inte tar hänsyn till tidigare bedrifter/misslyckanden i bedömningen vid elimineringstävlingarna. Någon som varit med i varenda jävla eliminering för att sen valsa in, ge Mannerström lite skäggbiff bakom kulisserna, och hamna i final är bara kass.

Kan nog bli sista säsongen man mäktar med. Allt prat om att nivån vara höjs för varje år är sånt jävla bajs.
Citera
2018-03-14, 21:34
Medlem
Schnyggves avatar
Stackars Rebecka! Verkar vara en snäll och himla mysig tjej! Hoppas hon reser sig igen någon annanstans...
Citera
2018-03-14, 22:07
Medlem
Underbart att Lotta gick vidare igen . Hon ska vinna hela tävlingen och bli årets mästerkock för är någon värd det så är det Lotta Hon är outstanding på alla sätt och lika charmig och härlig som alltid.

Någon här i tråden sa för flera veckor sen "Tanten (Lotta) ska ut ur tävlingen så fort som möjligt"

Ledsen att göra dig besviken men Lotta är kvar och hon är enligt mig där för att stanna!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in