Citat:
Ursprungligen postat av rövner
Nej här måste jag rätta dig - bakom våldtäktsutredningen ligger med stor sannolikhet ett annat händelseförlopp som framkommit i utredningen - alternativt måste vi komplettera exemplet.
Ja nu är det så att vi bestämt att det ska vara olagligt att t.ex. gå fram till en kvinna på en gata och greppa tag i hennes akterdel. Om du vill ändra på någon lag, kanske så att den utesluter just vad som hänt i det här fallet (oavsett vad som hänt förstås), så kanske du kan starta ett politiskt parti och börja lagstifta? Eller engagera dig i ett befintligt - tror dock tyvärr inte att någon kommer vilja ha dig

är du full? vad är det för fel på dig? Nu har JA greppat en kvinna på öppen gata också.. Jag argumenterar efter de tänkbara scenarion som har kommit upp i tråden, och jag kan inte i min vildaste fantasi se VÅLDTÄKT
som JA i detta nu är anklagad för. Sen påstår du att det med
stor sannolikhet ligger något annat bakom..men som tydligen ingen har hört något om. Men stor sannolikhet som du vill rätta mig med

Typ lika stora som när JA var anållen på sannolika skäl...
Du försöker dömma efter dina känslor. någon hävdar att hon blivit kränkt - någon måste åka dit.
Förklara för mig varför detta bör leda till åtal? JA säger att han inte har gjort något mot någons vilja. Spelar detta någon roll? Vad har du för anledningar att inte tro honom?