Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Men du anser alltså att startskottet för detta aktuella brottsfall, som inkluderar våldtäktsanklagelser, gick redan i slutet av nittiotalet. Sorry att jag inte hängde med bättre angående vad som var din teori. Tog en snabbkoll på dina tidigare postningar för att försöka förstå (= göra det där tankearbetet du uppmanade mig till).
Jag anser att det är en möjlighet att WL är ett CIA-projekt, ja.
Jag anser att det är en möjlighet att det som hände i Stockholm hade som syfte att skapa uppmärksamhet runt JA och WL, d.v.s. stärka varumärket. (eftersom det är vad som egentligen hänt)
Jag anser att om USA verkligen vill stoppa WL eller göra sig av med JA har de alla resurser att göra det, närhelst det passar dem.
Om WL är ett CIA-projekt finns t.o.m. en möjlighet att alla tre AA/SW/JA är agenter. De kanske aldrig ens hade någon sex utan spelar sina roller så att de kan gå till rätt åklagare på fredagen och skapa en världsnyhet (med NS hjälp).
AA Twittrar på som om ingen har hänt. SW är borta. JA verkar vara inkognito för tillfället.
Vilket är mer troligt? Ovanstående, eller att allt detta har hänt för att myndigheterna vill avlyssna JA?
Våra myndigheter har möjlighet att avlyssna varenda medborgare i Sverige, all kommunikation. De behöver ingen ursäkt för att göra det. Det har gjorts i "alla tider" d.v.s. så länge som tekniken tillåtit det.
Att tro händelseförloppet iscensatts för att skapa en möjlighet att avlyssna JA är rent ut sagt osmart.
Snälla nå'n, du fattar verkligen inte va'? Stackars liten.