Citat:
Ursprungligen postat av
longbow4y
Rubbet. Överallt. Hela jävla internet.
Dra dina egna slutsatser om det. Jag har dragit mina, och det är att SW är mycket bättre uppbackad än AA. Och det visar också att de därmed inte har samma huvudman.
Dessutom finns hon inte på ex Ratsit samtidigt som hon befinner sig i Sverige enl hennes advokat.
Det tyder på skyddad identitet. Och det redan från tidigt i historien.
Ja, där drar jag verkligen mina slutsatser. Det var som själva...
Vad var "den falska prataomdetkampanjen"? (Har inte varit i Sverige på jättelänge, så har svårt att hänga med på smånyheterna).
Annas blogg, vilket skämt!
—En massa feministiskt babbel utan vettigt syfte (hon har inget konkret att klaga över).
—Sen ojar hon sig med alla andra om Gaza. Medan hon själv är skyldig till att en person som tog palestiniernas parti och verkligen kunde åstadkomma förändring är inspärrad i en ambassad, stämplad som våldtäktsman och tystad. Förstår inte hur hon har mage att fortsätta blogga, och varför tänkande aktivister inte opponerar henne.
—Hon kallar sig antifascist och går sen fascismens ärenden.
—Mitt i alltihop kallar hon sig kristen! Ursäkta syster, men kristna tjejer har inte engångsligg med främlingar bara för att de är internationella kändiser, och anklagar dem inte för våldtäkt när ingen våldtäkt skett! Läs bibeln, gumman!
Slutsatsen av att titta på hennes blogg: hon är helt vilse i pannkakan och spottar ut en massa vältaliga haranger om saker hon knappt förstår, men som är politiskt korrekta.
Tomma tunnor skramlar mest!