Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Känns inte otroligt att hon är det och den där ofredande historien har något samband med det. Han kanske stötte på henne varvid hon säger att hon är gay och han då säger att gärna ställer upp trekant om hon tar med sin flickvän

Som andra varit inne på i tråden tycker jag det just nu lutar åt att det handlar om svartsjuka.
AA ser väldigt mycket upp till JA. Samma kvinnogen som gjort att Tiger Woods fick ligga med en uppsjö modeller/porrstjärnor/whatever gör nu AA sjöblöt i trosorna. Efter att ytterligare spenderat några dagar med mannen är hon än mer betuttad. Han är charmig, hyperintelligent, och ser med AA's mått rätt bra ut.
När hon sedan får reda på att JA inte haft några högre intentioner med henne än trevligt sällskap med fördelar, och dessutom haft ihop det med en annan brud i AA's bekantskapskrets blir hon förkrossad. Förtvivlan övergår i vredesmod. Hur kan hon, som är så jävla stark och stolt låta sig förödmjukas av en MAN!?!? Hon väljer att sätta teori i handling (se hämndhandboken från bloggen).
Hon vill att det ska svida för JA, och vet att två anmälningar ser betydligt allvarligare ut än en enda från en ilsken rabiat feminist som henne, som dessutom berättat/visat för folk i närheten om sin relation med den då så fantastiske JA.
Hon kontaktar då Brud 2. Genom sin högre ålder och kanske sin högre position i samma organisation, och dessutom en dokumenterat notorisk skicklighet/driv lyckas hon övertala denne att gå till polisen tillsammans med henne. Eftersom hon är väl bevandrad inom sexlagstiftning, och vet att hon antagligen har för lite kött på benen så väljer hon att bara "rådfråga" polisen.
Med samma driv lyckas hon få den normalbegåvade polisen precis vart hon vill.. Och drevet är igång.
Eftersom ingen anmälan skedde har hon själv ryggen fri rent juridiskt.
Det här bara en enligt mig, ganska trolig teori. Jag utesluter ingenting än.