Citat:
Ursprungligen postat av PuncturedBladder
Vad gav den Vimeosidan dig för nyttig info?
Du kan väl ringa dem?
Ena sekunden anklagar du mig för att vara en stalker och nästa sekund så ber du mig ringa dem.
Ge dig.
Vimeosidan, lika amazonwishlisten gav värdefulla ledtrådar till Wilens karaktär. FYI så tror jag hon är en snäll och trevlig tjej, lite spirituell, lite intellektuell och mycket fundersam. Hon har väntat länge på att kunna hitta någon som ger hennes liv större mening. Tyvärr sket det sig då kärleken och kåtheten tog överhanden. Om hon hade haft större integritet så kanske hon kunde gjort något konstprojekt som berörde press och yttrandefrihet.
Men hon föll för mannen.
Inget fel med det heller. Det enda vi vet är att JA stoppade in sin penis i henne när hon sov. Troligtvis hade de haft sex tidigare under natten och tidigare under veckan.
JA ville bara ligga. SW väntade sig mer.
Nu sitter han där i fängelset och SW har polisbeskydd 24 timmar om dygnet (Om CB har polisbeskydd enligt AB så har ju såklart SW och AA det också).
Citat:
Ursprungligen postat av tantigheter
Men nu har det väl spårat ur ordentligt igen.
Tråden har förvandlats till något som ser ut som en personlig vendetta för några.
Några som tilldelat sig själva privilegiet att formulera problemet och trots det inte kunna diskutera det.
Några som bladdrar på här mer eller mindre dygnet runt och i kraft av sitt höga antal inlägg anser sig mer lämpade att fälla omdömen om andra. Som gastar "välkommen till flashback!" till den som vågar anmäla avvikande mening ... och tja ... en hel del annat larv.
Jag tänker inte be om ursäkt för att jag tycker så!
Babbeldiarré till tävling i hata mest
tssss
Hm... är de tillbaka igen? De brukar komma var 500:e sida.