Resultat: Skumt eller inte?
Skumt
77,60%
4021 röster
Inte skumt
22,40%
1161 röster
2010-12-10, 15:37
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Hm. Hon gillar Bikini Kill. Det gör jag med. Riot Grrl är bra på alla sätt och vis. Men det är gammal hederlig feminism från förra årtusendet. Och bra musik.

Vad i övrigt kan man sluta sig till?

Hon gillar när det skojas med muslimsk klädedräkt. Dvs burkabikini.

Hon är en känslig konstnärssjäl, skör. Se artsy artsy-videon.
Citera
2010-12-10, 16:03
Medlem
http://www.inmalafide.com/2010/12/08/anna-ardin-sofia-wilens-contact-information-and-addresses/

Undrar om de fått några samtal än.
Senast redigerad av Copoo 2010-12-10 kl. 16:13.
Citera
2010-12-10, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cylobine
De behöver inte nödvändigvis ens känna till att de ingår i en operation bara de kan fås att utföra sina uppgifter. Händelseförloppet kan improviseras fram utifrån den bild som framkommer genom konstant övervakning.

Precis min tanke, med ett informationsövertag kan man på ett eller annat sätt manipulera händelseutvecklingen genom att trigga olika saker. Bäst är om alla huvudaktörer är helt omedvetna om att de har en roll att spela.

Min poäng var att OM det finns en konspiration före besöket på polisstationen så är det SW som måste ha blivit preparerad på ett sätt som liknar vad man råkar ut för om man går med i en sekt. Allt som händer triggas av SWs initiativ.
Citera
2010-12-10, 16:09
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f-boy
Precis min tanke, med ett informationsövertag kan man på ett eller annat sätt manipulera händelseutvecklingen genom att trigga olika saker. Bäst är om alla huvudaktörer är helt omedvetna om att de har en roll att spela.

Min poäng var att OM det finns en konspiration före besöket på polisstationen så är det SW som måste ha blivit preparerad på ett sätt som liknar vad man råkar ut för om man går med i en sekt. Allt som händer triggas av SWs initiativ.

Räcker med att någon ringer SW och säger att JA har en könis och att den som ringer VERKLIGEN HOPPAS att hon använde kådis...

Då är allt i rullning...
Citera
2010-12-10, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Ledtrådar till vem gåtan Wilen är. På många sätt är hon AAs motsats.

Aha, det är psykologisk profilering du menar. Ja det är relevant, men drömvideon säger oss i så fall också hur SW just nu upplever tillvaron.
Citera
2010-12-10, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoLoK
Räcker med att någon ringer SW och säger att JA har en könis och att den som ringer VERKLIGEN HOPPAS att hon använde kådis...

Då är allt i rullning...

Nej det räcker INTE. Inte om du vill ha kontroll över en PSYOP. SW måste manipuleras både känslomässigt och handlingsmässigt på ett sätt som hon själv inte kan upptäcka mönstret i. En pojkvän skulle kunna åstadkomma detta under en längre tid om han är utbildad i mycket avancerade psykologiska metoder.
Citera
2010-12-10, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anemon
Någon i en annan tråd länkade detta om Ardins CIA kopplingar:
http://www.salon.com/news/politics/war_room/2010/12/07/julian_assange_rape_accuser_smeared/index.html
Citera
2010-12-10, 16:51
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PuncturedBladder
Vad gav den Vimeosidan dig för nyttig info?

Du kan väl ringa dem?

Ena sekunden anklagar du mig för att vara en stalker och nästa sekund så ber du mig ringa dem.

Ge dig.

Vimeosidan, lika amazonwishlisten gav värdefulla ledtrådar till Wilens karaktär. FYI så tror jag hon är en snäll och trevlig tjej, lite spirituell, lite intellektuell och mycket fundersam. Hon har väntat länge på att kunna hitta någon som ger hennes liv större mening. Tyvärr sket det sig då kärleken och kåtheten tog överhanden. Om hon hade haft större integritet så kanske hon kunde gjort något konstprojekt som berörde press och yttrandefrihet.

Men hon föll för mannen.

Inget fel med det heller. Det enda vi vet är att JA stoppade in sin penis i henne när hon sov. Troligtvis hade de haft sex tidigare under natten och tidigare under veckan.

JA ville bara ligga. SW väntade sig mer.

Nu sitter han där i fängelset och SW har polisbeskydd 24 timmar om dygnet (Om CB har polisbeskydd enligt AB så har ju såklart SW och AA det också).

Citat:
Ursprungligen postat av tantigheter
Men nu har det väl spårat ur ordentligt igen.
Tråden har förvandlats till något som ser ut som en personlig vendetta för några.
Några som tilldelat sig själva privilegiet att formulera problemet och trots det inte kunna diskutera det.
Några som bladdrar på här mer eller mindre dygnet runt och i kraft av sitt höga antal inlägg anser sig mer lämpade att fälla omdömen om andra. Som gastar "välkommen till flashback!" till den som vågar anmäla avvikande mening ... och tja ... en hel del annat larv.
Jag tänker inte be om ursäkt för att jag tycker så!
Babbeldiarré till tävling i hata mest
tssss

Hm... är de tillbaka igen? De brukar komma var 500:e sida.
Senast redigerad av MoLoK 2010-12-10 kl. 16:57.
Citera
2010-12-10, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Grejen är att hon i sin strävan i att vara rätt och korrekt inom politiken framstår som en tuvhoppare mellan situationer som för stunden är den som gäller.
Cubakramare > bög&flatkramare > kvinnsakskramare > palestinakramre.
Det är ju helt okej att välja att bli en kramare. Men i normala fall så väljer man en sak som man brinner för och kämpar för det. Anna gör inte det. Tror inte Anna egentligen vet vad det innebär att brinna för en fråga.
Anna är en politisk opportunist som med en autismliknade hållning till saker försöker kryssa sig upp och fram. Jag är fortfarande lite förvånad över att socialdemokraterna inte tagit bort sin skyddande hand från denna person. Men det kanske säger nått om socialdemokraterna mer än om Anna.

De yngre Broderskaparna är så där. Anna är bara en produkt av miljön hon är i.
Citera
2010-12-10, 17:19
Medlem
Callass avatar
Nu kommer de första rapporterna om hur det 39-årige grundaren av Wikileaks har det bakom murarna.
http://www.expressen.se/nyheter/1.2249421/assange-kraver-en-dator-i-cellen

Citat:
Enligt hans advokat Jennifer Robinson mår Assange "väldigt bra", även om han är "frustrerad" över att de överbelastningsattacker som skett mot svenska myndigheter och stora företag har kopplats samman med Wikileaks.
Julian Assange är även missnöjd med vissa delar av sin vistelse:
– Han får ingen rekreation, han har svårt att ringa ut, han får klara sig själv, säger hans advokat Jennifer Robinson enligt AFP.

Julian Assange har begärt att få in en laptop i cellen, men detta har han nekats.
Hans advokat kräver trots det att han ska få in en, eftersom det skulle förenkla hans möjligheter att hjälpa till med att sammanställa överklagan.
Penna och papper är inte optimalt för Assange:
– Han har svårt att skriva för hand, säger hans advokat.

Naaw, Julle har det motigt i finkan, stackarn!
(Onödigt av advokaten att föra hans gnäll vidare till hela omvärlden, tycker jag.)
Citera
2010-12-10, 19:15
Medlem
Det här verkar vara tagna från idag abc eller igår.

http://www.huffingtonpost.com/2010/12/10/julian-assange-indictment_n_794997.html
Citera
2010-12-10, 20:34
Medlem
tramsebyxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackBlack
De har raderat bevismaterial vilket är olagligt oavsett om de är målsägande eller ej. Båda två har raderat SMS och Anna Ardin har raderat saker från sin twitter och diverse bloggar.

Då kan jag glädja dig med att raderade SMS inte försvinner. Särskilt AA får nog det rätt tufft att förklara sina "raderade" SMS rörande JA inom en mycket snar framtid. Hon lär inte komma hempinnande från Västbanken i första taget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in