Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-05-19, 20:18
Medlem
halls avatar
jag tror alla som har svarat o kritiserat victoria är dom som skickade snuskiga pm
2004-05-19, 20:24
Medlem
Schaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlittrigaGullan
Jag är inte imponerad av tonen här i tråden! Victoria ställde en fullt berättigad fråga och bad dessutom om en seriös debatt. Fick hon det... nej, inte direkt. En flock sensationslystna gamar kom farandes från alla håll för att gotta sig. Tacka fan för att Victoria inte är speciellt sugen på att sticka in näsan i det här getingboet. Inte nog med att hon förmodligen känner sig kränkt av PM:et, ni kräver att hon ska förklara sig. Jag måste säga att jag fattar ingenting...

Uppenbarligen har ni som kräver "bevis" inte utsatts för den här typen av intresse och kan därför inte sätta er in i hennes situation.

Jag blir stum... trodde inte att dumkraften var så utbredd!

Och ja, jag är upprörd!
På första frågan "Ska jag för att jag är kvinna på Flashback tvingas utstå sexuella trakasserier PM-vägen från manliga forumister?" har hon fått ett entydigt svar. På andra frågan "Vad får er att tro att jag skriver på Flashback för att jag vill knulla med er?" har bara Bizarre försökt sig på ett svar eftersom det är ganska svårt att svara på för den som inte skickat något PM. Viktoria har fått en så seriös debatt som hon än så länge, utan några exempel på PM förtjänar.

/Schaffer
2004-05-19, 20:24
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
En flock sensationslystna gamar kom farandes från alla håll för att gotta sig.

Off Topic, men... Du om något borde ju vara en sensationslysten gam? Med tanke på att du är en s.k knutbyit..
Dessutom gillar du ju att tjuvlyssna på andra människor på hotlinjen..
2004-05-19, 20:34
Bannlyst
Citat:
Jag är inte imponerad av tonen här i tråden! Victoria ställde en fullt berättigad fråga och bad dessutom om en seriös debatt. Fick hon det... nej, inte direkt. En flock sensationslystna gamar kom farandes från alla håll för att gotta sig. Tacka fan för att Victoria inte är speciellt sugen på att sticka in näsan i det här getingboet. Inte nog med att hon förmodligen känner sig kränkt av PM:et, ni kräver att hon ska förklara sig. Jag måste säga att jag fattar ingenting...

Uppenbarligen har ni som kräver "bevis" inte utsatts för den här typen av intresse och kan därför inte sätta er in i hennes situation.

Jag blir stum... trodde inte att dumkraften var så utbredd!

Och ja, jag är upprörd!
Gullan, nu är du faktiskt onödigt överkritisk. Jag håller med dig till fullo om det vore så att Victoria skulle utsatts för trakasserier bara för att hon är kvinna. Men, bara det faktum att hon är kvinna ska inte innebära att man okritiskt automatiskt ska tro på henne. Vi måste rimligen få nån slags substans att ta ställning till eller hur?

Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>

1. Viktoria vill ju bara höra andras åsikt. Jag tycker det är helt ok utan "bevis".
2. Tieras inkliv i tråden tyder på sin höjd att hon inte fått något PM om detta.
3. Jag föreslår att den eller de som råkat ut för sexuella trakaserier via PM vidarbefodrar dessa till någon modd som hon eller han har förtroende för eller till admin lr admin2. Lägg INTE ut dem offentligt!
Såhär skrev Victoria:

Citat:
Ursprungligen postat av victoria

Ska jag för att jag är kvinna på Flashback tvingas utstå sexuella trakasserier PM-vägen från manliga forumister? Vad får er att tro att jag skriver på Flashback för att jag vill knulla med er?

Det är inte konstigt att detta forum har så få kvinnor när kvinnorna behandlas på det här sättet.
Lägg märke till frasen "när kvinnorna behandlas på det här sättet".

Hon har alltså enligt egen utsago utsatts och att gå ut i en tråd och i svepande ordalag anklaga hela FB:s manliga poulation för att "vilja knulla med henne" utan att presentera tillstymmelse till bevis för det hon påstår är trams!

<::-\-47-/-::>]: Vad är det för lans du försöker dra i den politiska korrekthetens tecken? Eller är du bara ovanligt godtrogen och icke kritiskt tänkande till din natur?

Är du verkligen beredd att acceptera det en person påstår är fakta utan tillstymmelse till bevis?

Jävligt inihelvete tragiskt i så fall.
2004-05-19, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
Off Topic, men... Du om något borde ju vara en sensationslysten gam? Med tanke på att du är en s.k knutbyit..
Dessutom gillar du ju att tjuvlyssna på andra människor på hotlinjen..

Ja jävlar.

MVG
2004-05-19, 20:49
Medlem
Schaffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Lägg märke till frasen "när kvinnorna behandlas på det här sättet".

Hon har alltså enligt egen utsago utsatts och att gå ut i en tråd och i svepande ordalag anklaga hela FB:s manliga poulation för att "vilja knulla med henne" utan att presentera tillstymmelse till bevis för det hon påstår är trams!
Vickan kanske har tidigare erfarenheter på forumet under andra namn.

/Schaffer
2004-05-19, 20:51
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
<::-\-47-/-::>]: Vad är det för lans du försöker dra i den politiska korrekthetens tecken? Eller är du bara ovanligt godtrogen och icke-kritiskt tänkande till din natur?

Är du verkligen beredd att acceptera det en person påstår är fakta utan tillstymmelse till bevis?

Jävligt inihelvete tragiskt i så fall.
Jag är mycket kritisk till min natur. Jag brukar efterfråga fakta och bevis när någon påstår att så eller så är det. I det här fallet har Viktoria precis som du säger, i svepande ordalag kanske talat om att hon fått PM av sexuell karaktär som hon inte gillar och ställer frågan på FB om det är något som hon skall behöva acceptera. Det är iaf så jag uppfattar hennes inlägg. Jag känner INTE att hon anklagar alla killar på FB för dessa PM.

Har hon PM och vill hon gå vidare så är det bara att vidarbefodra dem via PM till mig eller till någon annan modd eller admin!
2004-05-19, 20:56
Bannlyst
Låt mig gissa att det är Pastor Sula som helt har gått in i rollen som sektledare och sitter och limmar på alla fruntimmer via PM.

För övrigt har jag själv aldrig tagit illa vid mig de 12 gånger som LT har skickat PM med väldigt detaljerade önskningar och raggningsförsök.
Ledsen LT, men du är inte min smak. Men det var smickrande att du försökte.
2004-05-19, 20:57
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Viktoria? kanske dax att uppdatera oss på denna front?

hur som helst så har jag inte fått ngt av sexuell karaktär i min pm box iaf. hur kan det komma sig då....

G_P: om du hade din pm box full m beundrarkomentarer så är jag inte det minsta förvånad. självfallet ska sexualla trakasserier inte tolereras, men G_P din blid på dig var rena onanimaterialet och då är jag varken lesbisk eller idkar samlag m mig själv.
2004-05-19, 21:09
Bannlyst
jag får sexuella trakasserier som PM dagligen.. :/
2004-05-19, 21:27
Medlem
De Larges avatar
3-4 ggr i veckan får jag jobbiga pm från tjejer här som vill att jag skickar dom min säd, tycker det får vara nog med det här, har redan fler oäktingar än jag har fingrar. :mad:
2004-05-19, 21:39
Bannlyst
Detta är ju så jävla löjligt, vafan tar du åt dig så jävligt för nån skickar ett PM om att han vill smeka dina vaginala delar? hade förstått om det var mordhot osv.. fan sluta gnäll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in