Citat:
Ursprungligen postat av GlittrigaGullan
Jag är inte imponerad av tonen här i tråden! Victoria ställde en fullt berättigad fråga och bad dessutom om en seriös debatt. Fick hon det... nej, inte direkt. En flock sensationslystna gamar kom farandes från alla håll för att gotta sig. Tacka fan för att Victoria inte är speciellt sugen på att sticka in näsan i det här getingboet. Inte nog med att hon förmodligen känner sig kränkt av PM:et, ni kräver att hon ska förklara sig. Jag måste säga att jag fattar ingenting...
Uppenbarligen har ni som kräver "bevis" inte utsatts för den här typen av intresse och kan därför inte sätta er in i hennes situation.
Jag blir stum... trodde inte att dumkraften var så utbredd!
Och ja, jag är upprörd!
Gullan, nu är du faktiskt onödigt överkritisk. Jag håller med dig till fullo om det vore så att Victoria skulle utsatts för trakasserier bara för att hon är kvinna. Men, bara det faktum att hon är kvinna ska inte innebära att man okritiskt automatiskt ska tro på henne. Vi måste rimligen få nån slags substans att ta ställning till eller hur?
Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
1. Viktoria vill ju bara höra andras åsikt. Jag tycker det är helt ok utan "bevis".
2. Tieras inkliv i tråden tyder på sin höjd att hon inte fått något PM om detta.
3. Jag föreslår att den eller de som råkat ut för sexuella trakaserier via PM vidarbefodrar dessa till någon modd som hon eller han har förtroende för eller till admin lr admin2. Lägg INTE ut dem offentligt!
Såhär skrev Victoria:
Citat:
Ursprungligen postat av victoria
Ska jag för att jag är kvinna på Flashback tvingas utstå sexuella trakasserier PM-vägen från manliga forumister? Vad får er att tro att jag skriver på Flashback för att jag vill knulla med er?
Det är inte konstigt att detta forum har så få kvinnor när kvinnorna behandlas på det här sättet.
Lägg märke till frasen
"när kvinnorna behandlas på det här sättet".
Hon har alltså enligt egen utsago utsatts och att gå ut i en tråd och i svepande ordalag anklaga hela FB:s manliga poulation för att "vilja knulla med henne" utan att presentera tillstymmelse till bevis för det hon påstår är trams!
<::-\-47-/-::>]: Vad är det för lans du försöker dra i den politiska korrekthetens tecken? Eller är du bara ovanligt godtrogen och icke kritiskt tänkande till din natur?
Är du verkligen beredd att acceptera det en person påstår är fakta utan tillstymmelse till bevis?
Jävligt inihelvete tragiskt i så fall.