Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2004-05-19, 19:21
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Jävla härmapa!!

Japp!
2004-05-19, 19:21
Medlem
Laments avatar
Åh, nej..
2004-05-19, 19:30
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vingar
Okej nu är jag politiskt inkorrekt, men hur kan man bli trakasserad av några PM. Är väl bara att slänga dem eller?

(Och nej - jag har inte skickat några själv)
Nej... man kastar dem inte. Man låter dem ligga kvar och mår illa av det. Hur dumt det än må verka.

Som rätt ny på fb fick jag ett PM som jag tog väldigt illa vid mig av. Det tog ungefär tre veckor innan jag vidarebefordrade det till en mod.

Så om nu Victoria fått ett PM, skicka det till en mod. Nästa gång äcklet känner för att skicka ett snusk-PM kanske det är jag som drabbas och jag står gärna över.
2004-05-19, 19:34
Medlem
Laments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlittrigaGullan
Nej... man kastar dem inte. Man låter dem ligga kvar och mår illa av det. Hur dumt det än må verka.

Som rätt ny på fb fick jag ett PM som jag tog väldigt illa vid mig av. Det tog ungefär tre veckor innan jag vidarebefordrade det till en mod.

Så om nu Victoria fått ett PM, skicka det till en mod. Nästa gång äcklet känner för att skicka ett snusk-PM kanske det är jag som drabbas och jag står gärna över.
Visste inte att fb-folk var så känsliga. Vad kan någon skriva till dig som får dig så oerhört illamående? Speciellt då de inte kan skriva något personligt eftersom de inte vet vem du är.. eller? Kanske låter lite okänslig, det är inte min mening! Jag är snarare.. skeptisk.
2004-05-19, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GlittrigaGullan

Förstår jag mycket väl Gullan. Men att skapa en sånhär tråd utan att presentera bevis, utan att pm:a en moderator (Tieras inkliv i tråden tyder nästan på att ingen moderator fått ett pm) är förkastligt och kan vara rent uppmärksamhetssökande eller sjukt hänsynstagande till de som i så fall pm:at henne.

Lägg ut pm:en, pm:a en modd, annars knip igen.
2004-05-19, 19:52
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Förstår jag mycket väl Gullan. Men att skapa en sånhär tråd utan att presentera bevis, utan att pm:a en moderator (Tieras inkliv i tråden tyder nästan på att ingen moderator fått ett pm) är förkastligt och kan vara rent uppmärksamhetssökande eller sjukt hänsynstagande till de som i så fall pm:at henne.

Word!
2004-05-19, 19:54
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:

1. Viktoria vill ju bara höra andras åsikt. Jag tycker det är helt ok utan "bevis".
2. Tieras inkliv i tråden tyder på sin höjd att hon inte fått något PM om detta.
3. Jag föreslår att den eller de som råkat ut för sexuella trakaserier via PM vidarbefodrar dessa till någon modd som hon eller han har förtroende för eller till admin lr admin2. Lägg INTE ut dem offentligt!
2004-05-19, 20:03
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
Lägg INTE ut dem offentligt!

Varför inte?
2004-05-19, 20:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av <::-\-47-/-::>
3. Jag föreslår att den eller de som råkat ut för sexuella trakaserier via PM vidarbefodrar dessa till någon modd som hon eller han har förtroende för eller till admin lr admin2. Lägg INTE ut dem offentligt!
Ja, varför inte? Jag tycker det är helt rätt, och jag hoppas att Viktoria gör det.
2004-05-19, 20:09
Medlem
TSs avatar
"Viktoria vill ju bara höra andras åsikt. Jag tycker det är helt ok utan "bevis"."

För att jag skall kunna ha en åsikt så måste jag veta vad jag skall ha en åsikt om. Det finns ju feminister som klassar ett "Hej" (jaaa, överdrift) som sexuella trakaserier och de finns naturligtvis motsatsen likväl. Så, åtminstonde, jag vill nog se PM:en först innan jag uttalar mig.
2004-05-19, 20:09
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Jag är inte imponerad av tonen här i tråden! Victoria ställde en fullt berättigad fråga och bad dessutom om en seriös debatt. Fick hon det... nej, inte direkt. En flock sensationslystna gamar kom farandes från alla håll för att gotta sig. Tacka fan för att Victoria inte är speciellt sugen på att sticka in näsan i det här getingboet. Inte nog med att hon förmodligen känner sig kränkt av PM:et, ni kräver att hon ska förklara sig. Jag måste säga att jag fattar ingenting...

Uppenbarligen har ni som kräver "bevis" inte utsatts för den här typen av intresse och kan därför inte sätta er in i hennes situation.

Jag blir stum... trodde inte att dumkraften var så utbredd!

Och ja, jag är upprörd!
2004-05-19, 20:10
Medlem
LadyTieras avatar
Hade hon velat hålla det privat hade hon inte startat en tråd här. Jag gillar inte att misstro folk, men jag är nära nu.

Har man sagt a får man säga b, annars finns det ett utmärkt forum för skitsnack, offtopic

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in