Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-05-19, 22:08
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thompa

För övrigt har jag själv aldrig tagit illa vid mig de 12 gånger som LT har skickat PM med väldigt detaljerade önskningar och raggningsförsök.
Ledsen LT, men du är inte min smak. Men det var smickrande att du försökte.

Men....jag älskar juh dig
2004-05-19, 22:10
Medlem
Bademjoons avatar
Lägg gärna ut PM:en så att vi andra kan ta del och lära oss....
2004-05-19, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlittrigaGullan
Nej... man kastar dem inte. Man låter dem ligga kvar och mår illa av det. Hur dumt det än må verka.

Som rätt ny på fb fick jag ett PM som jag tog väldigt illa vid mig av. Det tog ungefär tre veckor innan jag vidarebefordrade det till en mod.

Ja huuu så hemskt. Funderat på terapi?
2004-05-19, 22:51
Medlem
Vadfalls! Trakaseriner? Det har jag aldrig hört talas om..
2004-05-19, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Men....jag älskar juh dig

Jag är ledsen.
Men vi kan väl ändå vara vänner?
2004-05-19, 22:55
Medlem
Dr_Ntabas avatar
Känner hon sig trakasserad tycker jag det är förjävligt. Var en man! Be om ursäkt!
2004-05-19, 23:09
Medlem
Bleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viktoria
Hej
Jag tänkte kolla vad ni andra tycker.
Jag har varit aktiv här under någon månad nu, främst i utrikes- och juridikforumen.

Ska jag för att jag är kvinna på Flashback tvingas utstå sexuella trakasserier PM-vägen från manliga forumister? Vad får er att tro att jag skriver på Flashback för att jag vill knulla med er?

Det är inte konstigt att detta forum har så få kvinnor när kvinnorna behandlas på det här sättet.

En seriös debatt tack!
Har svårt att förstå den aggressiva kritik som ovanstående orsakat. Låt oss ta en titt på det...

Citat:
Hej
Jag tänkte kolla vad ni andra tycker.
En vänlig början, komplett med smiley. No probs.

Citat:
Ska jag för att jag är kvinna på Flashback tvingas utstå sexuella trakasserier PM-vägen från manliga forumister? Vad får er att tro att jag skriver på Flashback för att jag vill knulla med er?
Slarvigt formulerat Vickan. Två retoriska frågor. Och retoriska frågor är jävligt knepiga att svara på. Med sakligare formulering här hade du inte omöjligt lyckats åstadkomma det du avslutar med:

Citat:
En seriös debatt tack!
Men som man ropar i skogen får man svar. Tyvärr.

Noteras bör dock att jag tror på dig. Och till er övriga som spyr galla i tråden vill jag ha sagt att det är tämligen patetiskt att se er forma en lynchmobb, ivriga att kasta er över den förorättade parten. När det på den gamla goda tiden var raggarslagsmål hemma i folkparken i lapphelvetet stod de s.k. ordningsvakterna och gömde sig till det var över. Sedan fick de inte sällan för sig att gripa den som fått mest stryk. Det var ju enklast så.

IF YOU CATCH MY DRIFT!!!
2004-05-19, 23:10
Medlem
Pastor Sulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thompa
Låt mig gissa att det är Pastor Sula som helt har gått in i rollen som sektledare och sitter och limmar på alla fruntimmer via PM.

Sure! Jag har 48 förbedjerskor och 12 barnflickor nu. Och en pastorska, men henne har jag tänkt ha ihjäl!

Och du, min gladlynte vän?
2004-05-19, 23:50
Medlem
Zosos avatar
Citat:
Nej, det ska du verkligen inte tvingas utstå! Jag tycker faktiskt det är förjävligt att du som kvinna inte kan åtnjuta den respekt du förtjänar. Det är tragiskt att du ens ska behöva påtala det självklara, nämligen att du har rätt att slippa sådana närmanden som du uppenbarligen har blivit drabbad av. Stå på dig, vi är många som tycker som du!

För övrigt kan du väl skicka ett PM om du får lust att knulla någon dag...
2004-05-19, 23:50
Medlem
Namblas avatar
Fram med bevisen nu för bövelen!
Mycket snack och lite verkstad, som sagts innan, har man sagt A får man säga B

Kom igen!
2004-05-19, 23:53
Medlem
Namblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Detta är ju så jävla löjligt, vafan tar du åt dig så jävligt för nån skickar ett PM om att han vill smeka dina vaginala delar? hade förstått om det var mordhot osv.. fan sluta gnäll.

WORD!
2004-05-19, 23:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zoso
Nej, det ska du verkligen inte tvingas utstå! Jag tycker faktiskt det är förjävligt att du som kvinna inte kan åtnjuta den respekt du förtjänar. Det är tragiskt att du ens ska behöva påtala det självklara, nämligen att du har rätt att slippa sådana närmanden som du uppenbarligen har blivit drabbad av. Stå på dig, vi är många som tycker som du!

För övrigt kan du väl skicka ett PM om du får lust att knulla någon dag...

Du är en sann gentleman Zoso.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in