Citat:
Ursprungligen postat av Viktoria
Hej
Jag tänkte kolla vad ni andra tycker.
Jag har varit aktiv här under någon månad nu, främst i utrikes- och juridikforumen.
Ska jag för att jag är kvinna på Flashback tvingas utstå sexuella trakasserier PM-vägen från manliga forumister? Vad får er att tro att jag skriver på Flashback för att jag vill knulla med er?
Det är inte konstigt att detta forum har så få kvinnor när kvinnorna behandlas på det här sättet.
En seriös debatt tack!
Har svårt att förstå den aggressiva kritik som ovanstående orsakat. Låt oss ta en titt på det...
Citat:
Hej
Jag tänkte kolla vad ni andra tycker.
En vänlig början, komplett med smiley. No probs.
Citat:
Ska jag för att jag är kvinna på Flashback tvingas utstå sexuella trakasserier PM-vägen från manliga forumister? Vad får er att tro att jag skriver på Flashback för att jag vill knulla med er?
Slarvigt formulerat Vickan. Två retoriska frågor. Och retoriska frågor är jävligt knepiga att svara på. Med sakligare formulering här hade du inte omöjligt lyckats åstadkomma det du avslutar med:
Citat:
En seriös debatt tack!
Men som man ropar i skogen får man svar. Tyvärr.
Noteras bör dock att jag tror på dig. Och till er övriga som spyr galla i tråden vill jag ha sagt att det är tämligen patetiskt att se er forma en lynchmobb, ivriga att kasta er över den förorättade parten. När det på den gamla goda tiden var raggarslagsmål hemma i folkparken i lapphelvetet stod de s.k. ordningsvakterna och gömde sig till det var över. Sedan fick de inte sällan för sig att gripa den som fått mest stryk. Det var ju enklast så.
IF YOU CATCH MY DRIFT!!!