Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2004-05-19, 17:26
Bannlyst
Hypotetiskt så det räcker eller?

Fram med bevis förihelvete!
2004-05-19, 17:41
Medlem
Okej nu är jag politiskt inkorrekt, men hur kan man bli trakasserad av några PM. Är väl bara att slänga dem eller?

(Och nej - jag har inte skickat några själv)
2004-05-19, 17:45
Medlem
hur vet vi att du kvinna, är det inte så att du är bög och att du påstår dig vara kvinna, om du skulle lyckas dejta någon ingår det då inte en överaskning
2004-05-19, 18:04
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jrosen

OBS om ngn tjej vill skicka snusk till mig via PM så är det helt ok, jag tar inte illa upp...

Ärligt talat så tror jag du inte tycker det om du blir sexuellt trakaserad på riktigt. Det är inte roligt vare sig för män eller kvinnor.
2004-05-19, 18:09
Medlem
Schaffers avatar
Kan det vara så att den som trakasserar Viktoria är nuxvomica som upptäckt att hon egentligen är Laura/Lilo?

/Schaffer
2004-05-19, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Ärligt talat så tror jag du inte tycker det om du blir sexuellt trakaserad på riktigt. Det är inte roligt vare sig för män eller kvinnor.

Bang on target man!!

Men nog fan ska man bifoga lite bevis om man ska starta en sån här tråd?
2004-05-19, 18:14
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Bang on target man!!

Men nog fan ska man bifoga lite bevis om man ska starta en sån här tråd?

Det tycker jag att man bör göra, helt klart...
2004-05-19, 19:06
Medlem
StorMammas avatar
Jag tycker att det räcker att Victoria nämner det som inträffat. Själv har jag fått ett pm med mycket sexuellt innehåll i. men efter det, ingenting. Tror att "StorMamma" nicket är ganska osexigt...

Det ska INTE förekomma. :mad: Och om Victoria inte vill hänga ut vederbörande så är det hennes val, inget man bara kan kräva.
2004-05-19, 19:12
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorMamma
Jag tycker att det räcker att Victoria nämner det som inträffat. Själv har jag fått ett pm med mycket sexuellt innehåll i. men efter det, ingenting. Tror att "StorMamma" nicket är ganska osexigt...

Det ska INTE förekomma. :mad: Och om Victoria inte vill hänga ut vederbörande så är det hennes val, inget man bara kan kräva.

Kan man inte lägga fram bevis kommer jag att ta påståendena som rena fantasifoster. Lägger man upp en tråd om detta i fb så skall man ha bevis för det man klagar på, vill man inte det så skit i att klaga eller pm;a admin om det.
2004-05-19, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Kan man inte lägga fram bevis kommer jag att ta påståendena som rena fantasifoster. Lägger man upp en tråd om detta i fb så skall man ha bevis för det man klagar på, vill man inte det så skit i att klaga eller pm;a admin om det.

Word!
2004-05-19, 19:18
Medlem
Carcasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera

Word!
2004-05-19, 19:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carcass
Word!

Jävla härmapa!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem