2012-07-13, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobbi29
Tja
Ska om någon månad hoppa på min första AAS-kur (testo e 250mg e5d, 16v utan frontning)
Undrar om jag klarar mig helt utan Letro vid gynokänningar, räcker det med nolva för att känningarna ska gå över tro? Tänkte isåfall dosera runt 120mg nolva dag 1 sedan succesivt sänka från 120-100-80-60-40(för mycket kanske?) tills känningarna går över sedan fortsätta med 20mg ed kuren ut.
Vill helst använda så få prepp som möjligt nu första gången.

Tack

Det beror på vad för märket din nolva är för mina MIR har inte hjälpt mig ett skit och inte mina MIR letro gjort något. Käkat de som godis men idag borde jag få mina letro från PP. Fan vill inte gå av, men om inte det blir bättre efter en vecka med letro så då fan får det bli pct och vänta i några månader innan jag vågar gå på igen...
Citera
2012-07-13, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Surface
Det beror på vad för märket din nolva är för mina MIR har inte hjälpt mig ett skit och inte mina MIR letro gjort något. Käkat de som godis men idag borde jag få mina letro från PP. Fan vill inte gå av, men om inte det blir bättre efter en vecka med letro så då fan får det bli pct och vänta i några månader innan jag vågar gå på igen...

Mir letro fungerar men den kanske är lite underdoserad eller nått, jag körde själv 1,5 veckor på mir letro och kände ingenting nu har jag kört 2 veckor 2,5 mg ed, har börjat få ont i leder och min knöl är iprincip borta.
Citera
2012-07-13, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Mir letro fungerar men den kanske är lite underdoserad eller nått, jag körde själv 1,5 veckor på mir letro och kände ingenting nu har jag kört 2 veckor 2,5 mg ed, har börjat få ont i leder och min knöl är iprincip borta.

Hoppas det går lika bra för mig med min knöl som det gått för dig med din. Så tråkigt med gyno...
Citera
2012-07-14, 02:46
Bannlyst
Citat:
Hoppas det går lika bra för mig med min knöl som det gått för dig med din. Så tråkigt med gyno...

Bomba på med 2,5 mg ed tillslut så ger sig nog knölen, i början tänkte jag bara vafan de händer ju ingenting och jag känner inte av ett skit så jag får nog vänja mig vid knölen som var lika stor som en ärta, tänkte precis trappa ner letron och sluta då det började hända grejer, under 1,5 veckor hände fan ingeting sen på 2 dagar så var knölen nästan helt borta.
Senast redigerad av Manbat 2012-07-14 kl. 02:50.
Citera
2012-07-14, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Bomba på med 2,5 mg ed tillslut så ger sig nog knölen, i början tänkte jag bara vafan de händer ju ingenting och jag känner inte av ett skit så jag får nog vänja mig vid knölen som var lika stor som en ärta, tänkte precis trappa ner letron och sluta då det började hända grejer, under 1,5 veckor hände fan ingeting sen på 2 dagar så var knölen nästan helt borta.

Tryckt 2.5mg i 4 dagar men då har det varit MIRs letro tsm med 60mg nolva nu har jag slutat med nolva och ska endast trycka i mig AP letro nu. Man får ju absolut inte gå på 2.5mg för länge. Man kan ju få benskörhet eller va det heter.

Iaf, nu med HG letro borde det ju hända grejer ganska snabbt.
Citera
2012-07-16, 22:30
Medlem
god kvällens folk! tänkte höra om vad f12 har att säga om att man ALDRIG någonsin ska ta noldavex under några somhelst ständigheter och istället använda sig av antingen adex lr aromasin? även under pct.

Det är nämligen som så att i många aas forums från usa så har de börjat sluta med det pga flera anledningar men tänkte höra vad folk här har att säga om det.
Citera
2012-07-16, 23:13
Medlem
Stathams avatar
Citat:
god kvällens folk! tänkte höra om vad f12 har att säga om att man ALDRIG någonsin ska ta noldavex under några somhelst ständigheter och istället använda sig av antingen adex lr aromasin? även under pct.

Det är nämligen som så att i många aas forums från usa så har de börjat sluta med det pga flera anledningar men tänkte höra vad folk här har att säga om det.

detta är inget jag läst om alls, om du har mer angående detta så länka/berätta gärna!

mvh
Citera
2012-07-17, 05:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Statham
detta är inget jag läst om alls, om du har mer angående detta så länka/berätta gärna!

mvh

VSG: http://www.elitefitness.com/forum/pct-post-steroid-cycle-therapy/very-best-pct-2010-right-here-712121.html

Nolva är skit :P Adex is da new pct! lr aromasin
Citera
2012-07-17, 08:39
Medlem
Stathams avatar
Citat:
VSG: http://www.elitefitness.com/forum/pct-post-steroid-cycle-therapy/very-best-pct-2010-right-here-712121.html

Nolva är skit :P Adex is da new pct! lr aromasin

hm, uppenbarligen. Iaf om man ska lita på den där tråden
Citera
2012-07-18, 04:28
Medlem
Vad innebär exakt att få.gynno?
Citera
2012-07-18, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godisgriisen
Vad innebär exakt att få.gynno?

Bröstkörtlarna växer och du får "bitchtits". Alltså knölar som liknar en 13 årig tjejs pubertala brö'n.

Vill du se bild?

Googla gynekomasti.
Citera
2012-07-18, 21:27
Medlem
Har kört "riktig(AP)" letro från PP och knöllen har blivit större ändå... Ska jag gå av helt eller vad rekommenderar ni?

Fick gyno av susta 250mg, hoppade av direkt och började med galenika istället och samtidigt drog jag igång med 2.5mg letro (MIR) det sägs att det är fake så då köpte jag AP från PP direkt och fick det i fredags och kört det sedan i fredags men som sagt knölen på högra sidan har blivit större ändå.

Så frågan återigen, hoppa av lr fortsätta?
Senast redigerad av Mr.Surface 2012-07-18 kl. 21:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in