2012-06-19, 04:59
Medlem
Barc0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
varför undrar du då om du behöver ta det efter kuren oxå?!
Hahah..

För att man tar nolvan i 30 dagar efter kur. Det jag undrade var om det är nödvändigt att göra även om du valt att ta 10 mg under hela kuren också. Förstår vi varann?
Citera
2012-06-19, 05:05
Medlem
InfectMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barc0
Hahah..

För att man tar nolvan i 30 dagar efter kur. Det jag undrade var om det är nödvändigt att göra även om du valt att ta 10 mg under hela kuren också. Förstår vi varann?

Det är alltid bra med en pct efter avslutad kur, så tycker du kör 20mg/ed minst 3 veckor
Även om du har kört 10mg under hela kuren.
Citera
2012-06-19, 19:51
Medlem
MadAsHellls avatar
Tog 300 dag 1 och dom resterande 11 dagarna har jag legat på 100mg ed.

Vad är skillnaden på att ligga på 100mg ed i 15 dagar till eller ska jag börja med 50mg och köra 30 dagar till?

Mvh
Citera
2012-06-23, 15:33
Medlem
Stathams avatar
MMs hcg, är det någon som har erfarenhet av det? Tänkte köpa på mig lite grejer och vill helst få hem allt på 1 beställning, så mm har det jag letar efter, men min fråga är då, är hcgn från mm nått o ha?

mvh.
Citera
2012-06-23, 15:38
Medlem
IceDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barc0
Hahah..

finns inget som säger just 30 dagar, vissa tar det längre tid att bli återhämtade för än andra, beror på vad för kur du kört, tid,dos,prepp osv att köra 10mg under kuren finns ingen anledning att göra, om du inte får gyno men då kör du högre dos än så plus slänger in letro.

och ja det är väl klart att även om du av ngn anledning kör nolvan under kuren så måste du ju fortfarande köra en pct? så ja det är "nödvändigt" om du inte vill köra hardcore och gå av CT ( Cold Turkey)

Mvh
Citera
2012-07-01, 02:25
Medlem
kotteens avatar
Provar att skriva i denna tråden då jag kanske får vettigast möjliga svar

Kör en kur Testo E 250mg/e5d som ökat till ca 500mg/e5d, och även mitt i Win 40/50.
Har haft känningar runt och på mina bröstvårtor den senaste månaden, de har ökat och nu är det så att det faktiskt ömmar, pirrar och kliar någon/några gånger dagligen.

Dessutom har jag precis börjat sticka HCG, inga stora mängder men ändå. (Bollarna har gjort ruggigt ont det sista).

Frågan är om jag ska dra igång med både Letro och Nolva, eller bara det ena eller andra.
Vad är, i min situation, fördel med att köra:
Endast Letro?
Endast Nolva?
Letro+Nolva?

Hjälp uppskattas enormt
TACK
/kotten
Citera
2012-07-02, 00:12
Medlem
Om jag kör en dbol kur på 20/50 och tar nova. Borde jag då ta 10mg varje dag kuren ut eller ska jag bara börja ta det om jag får gyro känningar? Och hur länge bör jag ta nova efter kuren som pct?

Mvh
Citera
2012-07-02, 01:19
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perfektionait
Om jag kör en dbol kur på 20/50 och tar nova. Borde jag då ta 10mg varje dag kuren ut eller ska jag bara börja ta det om jag får gyro känningar? Och hur länge bör jag ta nova efter kuren som pct?

Mvh

Men snälla du, när ska ni 90-talister ta och göra jobbet själva? All grundläggande fakta kan du hitta från första sidan i den här tråden, det finns hur mycket matnyttig och intressant info att hämta om du bara tar och anstränger dig lite, glöm att någon kommer att servera dig på ett silverfat här.
Citera
2012-07-04, 08:25
Medlem
Hej,

Jag har ett litet problem. Jag har nu kört Winnar 50mg i 19 dagar av mina 50 tänkta dagar och började i helgen nojja lite över gynokänningar. Jag började leta knölar i brösten men jag fann inga då och finner inga nu heller MEN grejen är att jag får inte ur det ur min skalle så jag är och pillar på mina nipples stup i ett för att kolla så att det inte är några knölar där.

Och här kommer problemet: Mina bröstvårtor har börjat ömma lite (började igår) och ömmar fortfarande, dock så är det endast utanpå bröstvårtan och inget inuti. Det svider (fått samma sveda en annan gång när jag rakade bröstet) Är detta för att jag är där och pillar hela tiden eller kan det vara så att jag har riktiga gynokänningar(?) Just nu vet jag inte vad jag ska tro men det lutar mest åt min nojja (kanske borde vänta ett par dagar och kollar om det går över?)

Tacksam för svar
Senast redigerad av greggorio 2012-07-04 kl. 08:34.
Citera
2012-07-04, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greggorio
Hej,

Jag har ett litet problem. Jag har nu kört Winnar 50mg i 19 dagar av mina 50 tänkta dagar och började i helgen nojja lite över gynokänningar. Jag började leta knölar i brösten men jag fann inga då och finner inga nu heller MEN grejen är att jag får inte ur det ur min skalle så jag är och pillar på mina nipples stup i ett för att kolla så att det inte är några knölar där.

Och här kommer problemet: Mina bröstvårtor har börjat ömma lite (började igår) och ömmar fortfarande, dock så är det endast utanpå bröstvårtan och inget inuti. Det svider (fått samma sveda en annan gång när jag rakade bröstet) Är detta för att jag är där och pillar hela tiden eller kan det vara så att jag har riktiga gynokänningar(?) Just nu vet jag inte vad jag ska tro men det lutar mest åt min nojja (kanske borde vänta ett par dagar och kollar om det går över?)

Tacksam för svar

Finns ingen i hela världen som kan vara 100 på om det är gynno eftersom du varit där och klämt och pillat så kan det lika gärna vara irriterat. Så givetvis kan det vara både och.

Hade det varit jag, så hade jag väntat. Men jag hade haft både nolva och letro hemma ifall det bryter ut.

Winstrol är ju inte högrisk gynno direkt. Käkar du glokosamin? Hur mår dina leder

Mvh
Citera
2012-07-04, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostamacka
Finns ingen i hela världen som kan vara 100 på om det är gynno eftersom du varit där och klämt och pillat så kan det lika gärna vara irriterat. Så givetvis kan det vara både och.

Hade det varit jag, så hade jag väntat. Men jag hade haft både nolva och letro hemma ifall det bryter ut.

Winstrol är ju inte högrisk gynno direkt. Käkar du glokosamin? Hur mår dina leder

Mvh

Har endast Nolva hemma. Väntar nog 1-2 dagar och ger fan i att röra tutten nu framöver.

Yes, jag käkar glukosamin, hade lite ont i lederna den första veckan då jag endast åt 625mg men jag ökade dosen till 1250mg och nu har jag inga besvär med lederna längre. Kan även tillägga att jag inte direkt hade någon smärta i lederna men jag kände av det vid tunga lyft och kände att det var lika bra att inte snåla med glukosaminet så att jag inte skadar mig i onödan.

Den ända direkta bieffekten jag har fått är dessa gynokänningar (nojja troligtvis) och även ca 5 finnar totalt men det syns inte ens. Om det skulle bryta ut på riktigt under kuren eller under PCT:n så har jag Basiron hemma som har gjort susen för mig innan. Dock så har jag aldrig brottats med AAS finnar förut (om det nu skulle vara någon skillnad).

Annars så har styrkat ökat sanslöst mycket, jag har blivit hårdare och ser ådror som jag inte visste fanns innan. Jag kan säga att jag inte är jätte rippad direkt, ligger på ca 12% bf på 89kg, 187cm och det är fan som att gå runt vätske tömd och kolhydratsladdad hela tiden, härlig känsla.

Om någon annan har något annat förslag på hur jag ska göra angående dessa gynokänningar så uppskattar jag all hjälp jag kan få.
Citera
2012-07-13, 13:25
Medlem
bobbi29s avatar
Tja
Ska om någon månad hoppa på min första AAS-kur (testo e 250mg e5d, 16v utan frontning)
Undrar om jag klarar mig helt utan Letro vid gynokänningar, räcker det med nolva för att känningarna ska gå över tro? Tänkte isåfall dosera runt 120mg nolva dag 1 sedan succesivt sänka från 120-100-80-60-40(för mycket kanske?) tills känningarna går över sedan fortsätta med 20mg ed kuren ut.
Vill helst använda så få prepp som möjligt nu första gången.

Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in