Citat:
Ursprungligen postat av ostamacka
Finns ingen i hela världen som kan vara 100 på om det är gynno eftersom du varit där och klämt och pillat så kan det lika gärna vara irriterat. Så givetvis kan det vara både och.
Hade det varit jag, så hade jag väntat. Men jag hade haft både nolva och letro hemma ifall det bryter ut.
Winstrol är ju inte högrisk gynno direkt. Käkar du glokosamin? Hur mår dina leder
Mvh
Har endast Nolva hemma. Väntar nog 1-2 dagar och ger fan i att röra tutten nu framöver.
Yes, jag käkar glukosamin, hade lite ont i lederna den första veckan då jag endast åt 625mg men jag ökade dosen till 1250mg och nu har jag inga besvär med lederna längre. Kan även tillägga att jag inte direkt hade någon smärta i lederna men jag kände av det vid tunga lyft och kände att det var lika bra att inte snåla med glukosaminet så att jag inte skadar mig i onödan.
Den ända direkta bieffekten jag har fått är dessa gynokänningar (nojja troligtvis) och även ca 5 finnar totalt men det syns inte ens. Om det skulle bryta ut på riktigt under kuren eller under PCT:n så har jag Basiron hemma som har gjort susen för mig innan. Dock så har jag aldrig brottats med AAS finnar förut (om det nu skulle vara någon skillnad).
Annars så har styrkat ökat sanslöst mycket, jag har blivit hårdare och ser ådror som jag inte visste fanns innan. Jag kan säga att jag inte är jätte rippad direkt, ligger på ca 12% bf på 89kg, 187cm och det är fan som att gå runt vätske tömd och kolhydratsladdad hela tiden, härlig känsla.
Om någon annan har något annat förslag på hur jag ska göra angående dessa gynokänningar så uppskattar jag all hjälp jag kan få.