2013-06-14, 22:27
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinmamma1234
Jo tack jag förstår hur du menar med det...

Hade jag varit i dina skor så hade jag gått på nolva/clomid och toppat med hcg. Peptider har jag fått intrycket av att man ska ha något riktigt prepp med för få en bra effekt, då de inte ger en stor effekt ensamt samtidigt som det är dyrt.

Men det är bara hur jag skulle göra.

Visst blir det inte samma effekt som att stacka med andra peptider/tillväxt/aas men efter att ha läst runt på lite amerikanska brädor så verkar det som att det funkar riktigt bra under PCT.

50mcg 3 gånger i veckan uppdelat på 2 stick post wo i 4v lutar det åt om jag väljer att kö IGF, ingen som har nå erfarenheter att dela med sig av? Help a brother out!
Citera
2013-06-14, 23:21
Medlem
Jag har också bestämt att lägga IGF-1, ghrp och mod-grf till min pct för att behålla så mkt som möjligt, har läst på många brädor att d rekommenderas
Citera
2013-06-15, 16:43
Medlem
Erosmannens avatar
HCG skall ej användas efteråt då det hämmar din egenproduktion. Egentligen borde du kört HCG under hela din kur, men nu när du gjort som du gjort så...

Mitt förslag är att du förlänger din och kör HCG under den tiden.

Så om vi ponerar att du förlänger din kur med 5-7 veckor, så blir det på följande sätt:

v. 1-7: Test P
v. 1-7: HCG 500 iu e3d

och som PCT är nedanstående optimalt:

v. 8-10: clomid 50mg
v. 8-10: nolvadex 20mg
v. 8-tillsvidare IGF1

Du ska veta dock att IGF1 inte är särskilt effektivt ensamt. Vill du köra något under PCT så är det GHRP-6 + CJC1295 utan DAC (den som inte skapar GH bleed) eller alla tre. Du har inte en såpass tung kur detta år som gör att du behöver alla tre, men för att skapa lite trevligt antikataboliskt så skulle jag som sagt rekommendera GHRP-6 + CJC1295.

Mvh
Senast redigerad av Erosmannen 2013-06-15 kl. 16:48.
Citera
2013-06-15, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erosmannen
HCG skall ej användas efteråt då det hämmar din egenproduktion. Egentligen borde du kört HCG under hela din kur, men nu när du gjort som du gjort så...

Så om vi ponerar att du förlänger din kur med 5-7 veckor, så blir det på följande sätt:

v. 8-tillsvidare IGF1

Du ska veta dock att IGF1 inte är särskilt effektivt ensamt. Vill du köra något under PCT så är det GHRP-6 + CJC1295 utan DAC (den som inte skapar GH bleed) eller alla tre. Du har inte en såpass tung kur detta år som gör att du behöver alla tre, men för att skapa lite trevligt antikataboliskt så skulle jag som sagt rekommendera GHRP-6 + CJC1295.

Mvh

Ursäkta ifall jag lånar tråden lite, ligger under 14e vecka testp p 100 eod, tillväxt och hade tänkt och köra 16 veckor så jag har 2 veckor kvar.. Jag hade tänkt och börja med HCG sista 10 dagar 500iu eod och sedan 3 dagar efter 16e vecka clomid och nolva samt peptider och IGF-1.. Är det rätt så?
Citera
2013-06-15, 21:10
Medlem
Erosmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScubaDiver
Ursäkta ifall jag lånar tråden lite, ligger under 14e vecka testp p 100 eod, tillväxt och hade tänkt och köra 16 veckor så jag har 2 veckor kvar.. Jag hade tänkt och börja med HCG sista 10 dagar 500iu eod och sedan 3 dagar efter 16e vecka clomid och nolva samt peptider och IGF-1.. Är det rätt så?

Inte riktigt.

HCG kan inte köras 1-2 veckor och sedan förväntar man sig att bollarna ska fungera.

Syftet med HCG är att bollarna ska producera under hela kuren då de inte producerar någonting under kuren. Att du ska använda HCG 1-2 veckor innan kuren avslutas kommer inte göra någon skillnad, tyvärr.

Ett exempel:

En bil (dina testiklar) ska avställas under vintern. Om du startar bilen 1-2 gånger i veckan under hela vintern så kommer bilen vara jävligt lättstartad när du ska ställa på den. Men om du låter bilen vara avstängd under hela vintern för att sedan starta den 1-2 gånger under vintern kommer inte hjälpa särskilt i ett AAS sammanhang.
Citera
2013-06-15, 23:27
Medlem
TheBlackPanthers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erosmannen

v. 8-tillsvidare IGF1

Mvh

Sålänge man håller sig på låga doser (250-500iu) så ska det inte vara nå problem med egenprodden vad jag förstått? Och att kö hcg under kuren verkar det råda många delade meningar om.. Är det jag som är trög eller påstar du att jag bara ska använda mig utav SERM i 2v?

Ska dock kika närmare på peptiderna du nämnde.
Citera
2013-06-16, 00:13
Medlem
Erosmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBlackPanther
Sålänge man håller sig på låga doser (250-500iu) så ska det inte vara nå problem med egenprodden vad jag förstått? Och att kö hcg under kuren verkar det råda många delade meningar om.. Är det jag som är trög eller påstar du att jag bara ska använda mig utav SERM i 2v?

Ska dock kika närmare på peptiderna du nämnde.

Det blir påverkan på egenproduktion även om det är lågdos HCG.

HCG ska köras under kur, nu råder det inga delade meningar.

Jag menade att du ska använda peptider under längre perioder, om inte året runt.

mvh
Citera
2013-06-16, 19:34
Medlem
Hallucinogenics avatar
Legat på Test Prop 100mg EOD i 2 veckor nu och började idag märka lite gynokänningar, så tänkte hoppa på lite Nolva för att bekämpa det.

20mg eller 40mg ED under kuren tills det lagt sig?

Har tidigare haft gynokänningar på en dbol kur för 7 år sen, men minns ej om jag körde 40 eller 20mg då för att bli av med det. Det hade iaf gått så pass långt på den tiden att först hade bröstvårtorna bara blivit lite så styva och känsliga/lätt irriterade, och sen efter att tag till hade de bildats knölar under.

Just nu på min Test Prop kur så är det än så länge bara lite stickningar i bröstvårtorna, inga knölar.
Men det är lika bra att hoppa på nolvan direkt va?

Var så många år sen jag kura sist så har glömt lite detaljer, så tänkte bara dubbelkolla så jag ej är helt ute och snurrar.
Citera
2013-06-16, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
Legat på Test Prop 100mg EOD i 2 veckor nu och började idag märka lite gynokänningar, så tänkte hoppa på lite Nolva för att bekämpa det.

20mg eller 40mg ED under kuren tills det lagt sig?

Har tidigare haft gynokänningar på en dbol kur för 7 år sen, men minns ej om jag körde 40 eller 20mg då för att bli av med det. Det hade iaf gått så pass långt på den tiden att först hade bröstvårtorna bara blivit lite så styva och känsliga/lätt irriterade, och sen efter att tag till hade de bildats knölar under.

Just nu på min Test Prop kur så är det än så länge bara lite stickningar i bröstvårtorna, inga knölar.
Men det är lika bra att hoppa på nolvan direkt va?

Var så många år sen jag kura sist så har glömt lite detaljer, så tänkte bara dubbelkolla så jag ej är helt ute och snurrar.

Du behöver inte hoppa av kuren om du inte vill, istället för att gå på din pct så kan du köra letro några veckor tills det lagt sig.
Citera
2013-06-16, 22:06
Medlem
Hallucinogenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Heisenberg-
Du behöver inte hoppa av kuren om du inte vill, istället för att gå på din pct så kan du köra letro några veckor tills det lagt sig.

Ah, menade inte att jag skulle hoppa av kuren, utan att köra nolva ett par dagar under kuren till känningarna börjat lägga sig. Från vad jag minns var det så det löste sig för 7 år sen.
Har tyvärr ingen letro till hands dock.

Hoppar även på winstrol om 2 veckor.
Citera
2013-06-16, 22:30
Medlem
xstatics avatar
Hur mycket HCG bör man skaffa om man ska köra 3-4 månaders kur Mast E 200mg e5d?
Citera
2013-06-18, 15:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hallucinogenic
Ah, menade inte att jag skulle hoppa av kuren, utan att köra nolva ett par dagar under kuren till känningarna börjat lägga sig. Från vad jag minns var det så det löste sig för 7 år sen.
Har tyvärr ingen letro till hands dock.

Hoppar även på winstrol om 2 veckor.

Aha, lägg inte till nolva om du inte ska hoppa av.

Köp Letrozol eller armidex för att ta bort känningarna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in