2014-12-30, 11:57
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av broken.dreamz
Jag har redan kört en power-pct efter kuren som avslutades för 4-5 månader sedan. Den misslyckades, 4v efter avslutad pct hade jag ett testosteronvärde på 7.5nmol/L

Därför kör jag en pct till ihop om att min egenproduktion kommer igång mer.

Det är väl inte speciellt konstigt att testosteronvärdet är lågt bara 4 veckor efter avslutad PCT? Återhämtningen tar ju tid. Vänta en månad så lovar jag att du kommer ligga runt 12 nmol/l kanske, en månad till och du är på 15 nmol/l. En extra PCT vet jag inte kommer hjälpa i relation med att inte ta något mer.
Citera
2014-12-30, 12:54
Medlem
runds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Det är väl inte speciellt konstigt att testosteronvärdet är lågt bara 4 veckor efter avslutad PCT? Återhämtningen tar ju tid. Vänta en månad så lovar jag att du kommer ligga runt 12 nmol/l kanske, en månad till och du är på 15 nmol/l. En extra PCT vet jag inte kommer hjälpa i relation med att inte ta något mer.
En extra pct kan hjälpa, vanligt efter långa kurer att köra flera. Hur effektivt det är vet jag dock inte.
Citera
2014-12-30, 13:11
Medlem
Hjälp!!

Ska påbörja min PCT med nolva imorgon. Dock är problemet att jag ej vet vad det är för dosering på tabletterna jag köpt från galnemannen, nu har ju dom lagt ner så kan inte gå in och kolla! De kom i plastpåse och står ingenting alls där eller på själva tabletterna. De är avlånga med en skåra i. Kollat lite och verkar ju finnas på både 10 och 20 mg. Någon som också köpt därifrån och vet vad de ligger på för styrka???
Citera
2014-12-30, 13:28
Medlem
Skittjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z i n
Hjälp!!

Ska påbörja min PCT med nolva imorgon. Dock är problemet att jag ej vet vad det är för dosering på tabletterna jag köpt från galnemannen, nu har ju dom lagt ner så kan inte gå in och kolla! De kom i plastpåse och står ingenting alls där eller på själva tabletterna. De är avlånga med en skåra i. Kollat lite och verkar ju finnas på både 10 och 20 mg. Någon som också köpt därifrån och vet vad de ligger på för styrka???

Hur ser påsen ut?
Citera
2014-12-30, 15:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rund
En extra pct kan hjälpa, vanligt efter långa kurer att köra flera. Hur effektivt det är vet jag dock inte.

Problemet är att vederbörande inte har gett oss någon som helst information. Enda vi vet är att han kört en power pct som misslyckats(?). Fick sockerpiller? Fullföljde inte hela pct? Slarvade? Hur lång kur? För många luckor.
Citera
2015-01-01, 15:00
Medlem
Är upptäckt en liten knöl 3v in på min kur. (Testo E 350mg e5d, dbol 50mg Ed). Har Pfizers aromasin hemma som ligger på 25mg st. Hur ska jag lägga upp detta? Åker dessutom utomlands om 2v så är det okej att köra aromasin nu i 2v för att sedan ha ett uppehåll i 1v och sedan fortsätta igen?

Går det bra att köra 25mg EoD? Eller bör jag köra 12,5mg ED? Går inte att dela dessa så bra, därför jag undrar.

Uppskattar snabba svar!

Mvh
Citera
2015-01-01, 15:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrBigBen
Är upptäckt en liten knöl 3v in på min kur. (Testo E 350mg e5d, dbol 50mg Ed). Har Pfizers aromasin hemma som ligger på 25mg st. Hur ska jag lägga upp detta? Åker dessutom utomlands om 2v så är det okej att köra aromasin nu i 2v för att sedan ha ett uppehåll i 1v och sedan fortsätta igen?

Går det bra att köra 25mg EoD? Eller bör jag köra 12,5mg ED? Går inte att dela dessa så bra, därför jag undrar.

Uppskattar snabba svar!

Mvh

Du bör även lägga till Nolvadex 40mg 7 dagar sen 20mg tills skiten är väck. Aromasin 10mg ED är tillräckligt. Körde du ingen AI under kuren?
Citera
2015-01-01, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Du bör även lägga till Nolvadex 40mg 7 dagar sen 20mg tills skiten är väck. Aromasin 10mg ED är tillräckligt. Körde du ingen AI under kuren?
Tror du får läsa en gång till. Är inne på tredje veckan på kuren. Det är inte pct jag pratar om.

Och tabsen är på 25mg och går knappt att dela så undrar om 25mg eod går lika bra som 12,5mg ed?

Mvh
Citera
2015-01-01, 15:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrBigBen
Tror du får läsa en gång till. Är inne på tredje veckan på kuren. Det är inte pct jag pratar om.

Och tabsen är på 25mg och går knappt att dela så undrar om 25mg eod går lika bra som 12,5mg ed?

Mvh

Det är snarare du som ska läsa en gång till. När man kurar är det grundläggande att man använder sig av en AI för att inte östrogenet ska skjuta i höjden och riskera gyno m.m.

12.5 ED + nolvadex är din räddning nu.
Citera
2015-01-01, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Det är snarare du som ska läsa en gång till. När man kurar är det grundläggande att man använder sig av en AI för att inte östrogenet ska skjuta i höjden och riskera gyno m.m.

12.5 ED + nolvadex är din räddning nu.
Frågar igen, funkar 25mg eod ist för 12.5mg ed? Någon som vet?

Är det verkligen nödvändigt att slänga in nolva också?Knölen är inte synlig, stor som en liten ärta ungefär. Är inte aromasin tillräckligt bra förebyggande syfte?
Citera
2015-01-01, 22:29
Medlem
Arimidex gör jobbet för min del under kuren, funkar perfekt, till pct använder jag HCG och clomid. Men Aromasin föredras av väldigt många på Amerikanska brädor som någon annan nämnde här så det kanske är dags att prova?
Masteron är förresten också bra att använda som en AI, det var från början en medicin som användes för behandling av bröstcancer.
Citera
2015-01-07, 00:05
Bannlyst
Ska köra en dboll kur 25-30/50-60 och undrar hur länge jag bör köra pct med nolvan?

Börjar man direkt efter sista dagen?

Är 20mg ed ok för en sån kur?

Hoppas någon med erfarenhet kan svara.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här