2015-06-22, 23:51
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjukisbyxGylf
OLWs chips är mycket mjukare än vad Estrellas är, kan det ha något att göra med de?

Jag har föredragit OLW i alla år som chipsätare, men tror nästan det börjar tippa över till Estrella. Känns som att jag står vid ett vägskäl i livet, testningen får fortsätta i några veckor till.

Ja, förmodligen kan de ha med att göra att de är mjukare, även att de är tjockare också, mycket tjockare än Estrella. Jag tycker nästan också de verkar mycket mer salt, nästan för mycket.
Estrella har någon speciell god smak i Sourcream Onion, det är svårt att beskriva men det är något som jag gör att jag älskar dem, de smakar typ lite surt, lite som grädde samtidigt, det är något speciellt med den smaken. Undra om det är någon mer som tycker såhär haha.
Citera
2015-06-22, 23:53
Bannlyst
Svenska Lantchips, såklart.

Varför står valet mellan OLW och Estrella, har inte köpt dessa märken på år och dagar.
Senast redigerad av sls55amg 2015-06-22 kl. 23:55.
Citera
2015-06-22, 23:59
Medlem
Yoshi.crews avatar
Estrella sourcream Onion är jätte goda
Citera
2015-06-23, 00:23
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sls55amg
Varför står valet mellan OLW och Estrella, har inte köpt dessa märken på år och dagar.

Kanske för att de är de populäraste märkena? Vet inte om det är så men jaf gissar på det.
Citera
2015-06-23, 19:00
Medlem
Grillchips är min favvo! Men oftas köper jag naturchips faktiskt. Tur att man har bra förbränning när man sätter i sej 2-3 påsar i veckan
Citera
2015-06-24, 00:25
Medlem
Estrella är lätt de godaste.
Citera
2015-06-24, 16:30
Bannlyst
Estrella är överlägset bättre; bra konsistens och perfekt kryddade. OLW:s chips smakar bara billigt.
Citera
2015-06-25, 15:30
Medlem
Hunden007s avatar
så dem har skaffat Pringles ketchup! i början var dem goda men nu känns chipsen äckliga
Citera
2015-06-26, 18:12
Medlem
Adelaides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Nån som provat dessa tzatziki chips än ? verkar goda..

http://estrella.se/produkter/tzatziki-chips/

Jag har provat dem. Tyckte de bara var okej, inget speciellt.

Salt och vinäger är en stark favorit!
Citera
2015-06-26, 20:46
Medlem
Yoshi.crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Nån som provat dessa tzatziki chips än ? verkar goda..

http://estrella.se/produkter/tzatziki-chips/

Tycker de är helt okej, de smakar inte så mycket faktiskt... Men man kan ju alltid prova om du vill!
Jag tycker de är sådär det finns ju liksom godare haha
Citera
2015-06-27, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nakszynski
OLW framför Estrella, OLWs chips smakar mer. Dock minns jag de gamla sourcream & onion chipsen från OLW som mycket godare än de nuvarande. Sen var Estrellas less fat chips jävligt goda fast de finns ju inte längre.

Åhhhh!!! Alltså jag minns när chipsen ändrades! Var på riktigt en sorg i mitt liv. OLWs sourcreme & onion var den godaste smaken jag känt och då pratar jag inte bara om chips. När jag märkte att dom ändrades så åkte jag runt o köpte gamla chips där de fanns och kände en enorm sorg när de tog slut o jag visste att jag aldrig skulle få äta dom igen. Jag tyckte aldrig om Estrellas sourcreme & onion och jag tyckte OLWs blev mer lik dom efter ändringen. Jag har mailat OLW för att försöka få dom att förstå HUR goda dom var förut men det går inte så bra.

Jag brukar drömma mig bort ibland och då kan jag nästan känna den smaken på riktigt
Citera
2015-06-28, 08:44
Medlem
HenrikLarsson99s avatar
Blairs Habanero chips är nog dom godaste jag någonsin smakat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in