2014-04-15, 17:17
Medlem
Olw ÄR bäst

Smakar bäst, är bäst
Citera
2014-04-15, 18:40
Medlem
BushKillingtons avatar
Föredrar faktiskt Estrella då deras smaker är lite mer "lagom" och OLW's är för smakfulla.
Citera
2014-04-15, 21:43
Medlem
Nakszynskis avatar
OLW framför Estrella, OLWs chips smakar mer. Dock minns jag de gamla sourcream & onion chipsen från OLW som mycket godare än de nuvarande. Sen var Estrellas less fat chips jävligt goda fast de finns ju inte längre.
Citera
2014-04-18, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matrgt
Alla chips är goda Sour Cream & Onion är ju en klassiker som alltid kommer ligga högst upp på listan

Sour Cream & Onion verkar vara den mest kontroversiella smaken haha. Jag själv älskar de också - liten konstig upptäckt att det är väldigt gott tillsammans med att dricka vanligt vatten bl.a ^^ - men har väldans många bekanta som också verkligen avskyr dessa chips. Älska eller hata, antar jag.
Citera
2014-04-22, 02:04
Medlem
EmmaKats avatar
Själv tillber jag bbq och ranch, dock är ranch inte en del av standardutbudet vilket är väldigt tråkigt. Trodde faktiskt jag skulle börja gråta av lycka när jag såg att de var tillbaka. Hur länge min lycka varar vet jag dock inte.
Citera
2014-04-25, 16:25
Medlem
MrWilsons avatar
Roast Chicken från OLW/Kockarnas chipskamp är förgrymmat goda. Ska testa de andra två smakerna (3xLök, Jalapeño Yoghurt) ikväll och sedan lägga min röst.
Citera
2014-04-25, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrWilson
Roast Chicken från OLW/Kockarnas chipskamp är förgrymmat goda. Ska testa de andra två smakerna (3xLök, Jalapeño Yoghurt) ikväll och sedan lägga min röst.
Skriv gärna vilka du tyckte var godast!
Citera
2014-04-25, 20:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrWilson

3xLök var god blir fler köp. Röstade precis på den i kampen.

15 kr på netto.
Citera
2014-04-25, 20:15
Medlem
MrWilsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Skriv gärna vilka du tyckte var godast!
Det ska jag.
Citera
2014-04-25, 23:00
Medlem
MrWilsons avatar
Dåså, då var det dags för omdömet.
Av alla tre chipssorterna så tyckte jag bäst om 3xLöx. Roast Chicken var i princip ett lyxigare grillchips men kycklingsmaken var riktigt bra. Jalapeño Yoghurt var överraskande nog den jag tyckte minst om. Helt ok smak om än lite väl mild, Då jag förväntade mig en starkare
Jalapeño-smak. Kanske bara hade otur och fick en dåligt kryddad påse
bara, vad vet jag... Men en sak är säker, och det är att 3xLök får min röst i Kockarnas Chipskamp.
Citera
2014-04-27, 18:46
Medlem
Hellbergs Roast Chicken hade ju absolut ingen antydan av kyckling överhuvudtaget.. Bara en extrem chilli smak. Nu är det dags att prova 3X lök
Citera
2014-04-27, 19:23
Medlem
MrWilsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japansson87
Hellbergs Roast Chicken hade ju absolut ingen antydan av kyckling överhuvudtaget.. Bara en extrem chilli smak. Nu är det dags att prova 3X lök
Mja... Den finns där men chilin tar över väldigt mycket. Men jag kände en smak av skinn från grillad kyckling. Dock dolde chilin den en hel del.
Men koncentrerar man sig så hittar man den.

3xLök kan jag rekommendera dig varmt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in