2015-05-25, 15:32
Medlem
Signalkabels avatar
jag ger mig själv en tråkgubbevarning, men vare sig pringles eller doritos är chips, per definition.
Godast är ju lättsaltade chips som man köper i ett land som Spanien eller Italien där de friterar i riktig olivolja, om potatisen och oljan är goda behöver man inte MSG som alla andra kryddblandingar innehåller.
Citera
2015-05-25, 16:47
Moderator
Arne.Ankas avatar
Estrellas bbq sommarchips är nog bästa estrella har men ingenting nytt, den smaken har sålts i över 20år.
Citera
2015-06-09, 21:03
Medlem
Castlevanias avatar
Har inga favoritchips i dagsläget, men ska dra förbi Hemmakväll innan helgen. De ska visst ha en del amerikanska varianter som inte finns på stormarknaderna. Typ den där Jalapno Poppers Cheese Curls eller vad farao den nu heter. Annars har jag ledsnat på de flesta smakerna inkl Lays. Smaklökarna efterlyser nån ny ostsmak.
Citera
2015-06-09, 22:25
Medlem
Ememlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
Nån som provat dessa tzatziki chips än ? verkar goda..

http://estrella.se/produkter/tzatziki-chips/

Dom är helt okej, man känner faktiskt smaken av tro det eller ej: Gurka!
Men de finns liknande chips utomlands och där är dom supergoda just på grund av att de är stora räfflade. Det blir inte lika gott när de är formade som sourcream chips.
Citera
2015-06-10, 01:08
Medlem
Estrellas sweet chili, peppar, dill samt hederliga grill går alltid hem. Naturchips lättsaltade är oslagbara
Citera
2015-06-11, 18:47
Medlem
Awenixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vingar
Estrellas grillchips står i en klass för sig.

Word.
Citera
2015-06-13, 16:44
Medlem
megasinned1s avatar
Starka pringeles chips med chili smak och sourcream onion tycker jag om.
Senast redigerad av megasinned1 2015-06-13 kl. 16:47. Anledning: stavfel upptäckt
Citera
2015-06-13, 20:56
Medlem
SvenEricTheGambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Castlevania
Har inga favoritchips i dagsläget, men ska dra förbi Hemmakväll innan helgen. De ska visst ha en del amerikanska varianter som inte finns på stormarknaderna. Typ den där Jalapno Poppers Cheese Curls eller vad farao den nu heter. Annars har jag ledsnat på de flesta smakerna inkl Lays. Smaklökarna efterlyser nån ny ostsmak.

Herr's jalapeno poppers, rekommenderas!
Riktigt fina.
Citera
2015-06-13, 22:04
Medlem
salt och vinäger!
Citera
2015-06-22, 20:27
Medlem
Adelaides avatar
Det enda jag köper av OLW är ostbågar, annars föredrar jag Estrella.
Citera
2015-06-22, 23:33
Medlem
Yoshi.crews avatar
Jag älskar Estrella chipsen Sourcream onion, alltså i den mörk blå förpackningen. Köper dock inte chips ofta alls.
Jag tycker konstigt nog inte om OLW's chips sourcream onion så jätte mycket, kanske bara för jag typ älskar den ovanliga grädd smaken eller vad det är i Estrellas.
Citera
2015-06-22, 23:40
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoshi.crew
Jag älskar Estrella chipsen Sourcream onion, alltså i den mörk blå förpackningen. Köper dock inte chips ofta alls.
Jag tycker konstigt nog inte om OLW's chips sourcream onion så jätte mycket, kanske bara för jag typ älskar den ovanliga grädd smaken eller vad det är i Estrellas.
OLWs chips är mycket mjukare än vad Estrellas är, kan det ha något att göra med de?

Jag har föredragit OLW i alla år som chipsätare, men tror nästan det börjar tippa över till Estrella. Känns som att jag står vid ett vägskäl i livet, testningen får fortsätta i några veckor till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in