Citat:
Ursprungligen postat av why123
Nix, de fortsatta dokumentera efteråt! De berättade att de tog en paus och stängde av kameran, sedan fortsatte de. Jag förmodar att Quick fick ett antal försök på sig!
Nyss visste du - nu förmodar du.
Lustigt - skall vi ta det du förmodar som fakta menar du?
Citat:
Hur kan du säga att LGWP är oförskämd? Är det någon som varit oförskämd idag så är det Lambertz, som ifrågasatte Jennys kunskaper om utredningsmaterialet och även LWGP kunskaper om Quick fallet.
Nej, han ifrågasatte inte alls Jenny - hon var inte ens i studion faktiskt.
Citat:
Att LWGP suckade förstår jag mycket väl, det hade jag också gjort i hans ställe! Att dessutom komma med LGWP alkoholförtäring är ganska lågt, du har ingen aning om Lambertz, Kwast eller någon annans alkoholkonsumsion.
Det är inte ett dugg lågt att kommentera någon som inte klarar av hålla sig nykter i TV. Framträder man lite dragen titt som tätt så är det den sidan av sig själv som man vill visa upp.
Och ja, om du var i lika dåligt skick som GW så hade du nog också mest klarat att sucka och smacka, det tror jag också.
Citat:
Mannen har trots allt arbetat i alla år och dessutom skrivit en del böcker så vill han dricka något på sin lediga tid är det inget jag lägger mig i. Dessutom är det inget han hemlighåller, han berättade i ett radioprogram att halva året dricker han inte en droppe, sedan de övriga 6 månader konsumerar han det han känner för.
Ja, han har producerat en hel del skit genom åren - korrekt. Att han går ut med sin alkoholism öppet gör den vill inte mindre påtaglig för TV-publiken. Tvärtom - när han låtsades att det var hjärtfel kunde man ju låtsas att det var hjärtfel faktiskt.