Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Vilken intellektuell stringens du har!
Du inte fört fram ett vettigt argument för ditt lätt förståndshandikappade snörvel om stackars stackars peddo TQ som bevisligen begått tre stycken mycket grova brott som vart och ett hade gett TQ fleråriga fängelsestraff om han blivit klassificerad som frisk.
Men nu klassificerades han inte som frisk. Kan vi lämna de kontrafaktiska argumenten därhän?
Citat:
Nu lyckades psykot bli utsläppt, leva ett antal år i frihet före det han återigen begick grova brott och följdaktligen låstes in för att skydda samhället.
Ja. Fortfarande inte samma sak som att han är en vandrande vålnad som härjade helt obehindrat i Sverige och Norge under årtionden. (Faktum är att man gjorde trevare mot Finland, men där sade de nej till "erkännanden".)
Citat:
Att han är sjuk och duktigt manipulativ tyder väl hans förmåga till att dels få resten av sopprötterna inklusive din partikamrat att tro att han var skyldig, när de väl satt fast i häxdansen så fick man dansa vidare.
Gode Jesus! Din funktionella analfabetism måste vara patologiskt betingad. Om jag säger att det är en skandal att en försvarsadvokat inte lägger fram allt som talar till klientens fördel, vad säger jag om Borgström då?
Citat:
Nu sitter TQ och får lätt förståndshandikappade individer som dig att tycka synd om stackars stackars peddosvinet.
Att bli kallad för "lätt förståndshandikappad" av ett principlöst kretin som du är bara fjäder i hatten.
Citat:
Vad har du för belägg för att han inte är sjuk och manipulativ utan allt har varit de hemska psykiatrikerns fel som mer eller mindre tvingade i honom tabletter.
För att en av hans medpatienter har sagt klart och tydligt att de inte hade mycket mer att göra än att berätta om hallisarna. Och när Bergwall började ta på sig massa brott så fick han mera piller. En enkel fråga om straff och belöning. Hade man straffat honom genom att minska medicineringen och ifrågasätta honom så hade han knappast fortsatt erkänna. Men så belönade man honom under vallningarna genom att ge han femtielva möjligheter att få erkännandena rätt. Vem som helst skulle kunna gissa rätt givet tillräckligt många försök. Ännu lättare om folk håller ordning på alla ens erkännanden åt en. Och så har vi ju
Kloke Hans-effekten. (Men du kanske är en av de där personerna som kan få för sig att elda med dyngsura telefonkataloger?)
Tror nog att jag fortsätter att lita på empiriska kunskaper från en av hans medpatienter. Att du öht har
bestämt att jag skulle vara socialdemokrat visar ju att det inte finns någon hejd på dina fantasier. Snart påstår du väl att jag uppfann internet!
Citat:
Vilka var de ondskefulla individer som tvingade fina söta TQ begå brott efter det han blev frisläppt från Ulleråker? Så att han oförskyllt hamnade på Säter.
Så nu måste vi antingen välja mellan att han är en vandrande vålnad som härjat i årtionden eller att han inte har gjort något som helst fel?

Säg inte att du tar Breiviks påståenden om den där tempelriddarorden på allvar också?

Citat:
Har du något vettigt argument i sak för din ståndpunkt eller ska du fortsätta med ditt dravel?
Du har jord på näsan.