Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nyss visste du - nu förmodar du.
Lustigt - skall vi ta det du förmodar som fakta menar du?
Nej, han ifrågasatte inte alls Jenny - hon var inte ens i studion faktiskt.
Det är inte ett dugg lågt att kommentera någon som inte klarar av hålla sig nykter i TV. Framträder man lite dragen titt som tätt så är det den sidan av sig själv som man vill visa upp.
Och ja, om du var i lika dåligt skick som GW så hade du nog också mest klarat att sucka och smacka, det tror jag också.
Ja, han har producerat en hel del skit genom åren - korrekt. Att han går ut med sin alkoholism öppet gör den vill inte mindre påtaglig för TV-publiken. Tvärtom - när han låtsades att det var hjärtfel kunde man ju låtsas att det var hjärtfel faktiskt.
Nej, TQ gick ut mot tälten och skulle visa hur han högg, det stämde inte med utredningen. Samtidigt "bröt han ihop" så de tog en paus och han fick sätta sig i bilen och de pratade med honom. Sedan minns jag inte om han fick tabletter i bilen som de visade innan kameran stängdes av, men jag har för mig det (är inte säker).
Efter ett tag började de filma igen vid tälten och då visade TQ på ett nytt sätt hur han hade gått tillväga, det kan vara så att det bara var andra försöket. Jag minns i alla fall att de sade typ: Det kan inte vara så att du gjorde så här i stället Thomas och han ändrade sig då. Men jag vet att de vägledde honom, det var det jag reagerade så starkt på.
Första gången fick han försöka själv, sedan fick han ett nytt försök med vägledning om det var mer än två försök så visade de inte det.
Jag ska hälsa mamma och beklaga henne att hon har fått en sådan avkomma, som inte tycker LGWP är en idiot utan istället tycker att Göran Lambertz skämmer ut sig.
Sedan när det gäller Jenny så var hon med i studio 1 och där var GL en jäkla dryg typ som inte ansåg att hon hade satt sig in i materialet, trots att hon har läst 50 000 dokument. Men du har alldeles rätt hon var inte med i Aktuellt.