2006-12-20, 13:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av truemushroom
Tjena grabs and girls Har nu läst lite olika inlägg på lite olika forum, och har kommit fram till att jag vill prova den här combon.

Som jag förstått det så fungerar det med den där lilla gula plastflaskan som ser ut som en citron, eller att pressa vanliga citroner. Blanda 50/50 med vatten, slänga i pulveriserade svampar och sedan slänga in i micron i en halv-minut. Låt stå i 20 minuter, filtrera sedan ur svamparna och släng...

Så, till frågan Är det mer potens i färska svampar, än i torkade som malts och använts i den här combon? Och nu vänder jag mig till er som testat den här combon, och inte till er som bara hört om den

Och till malandet: Har ingen kvarn, går det bra att använda en mortel? Blir ju fint pulver av den med

Och så slutligen, ska torka snart så: Vad är den bästa torkmetoden, har läst på många ställen och många människor har olika ideér, men ni verkar ha väldigt bra koll här Har inga pengar att röra mig med, har dock nån liten tjänst att plocka så jag kan nog få tag på en datorfläkt, däremot hönsnät eller liknande kan bli svårt, kan dock försöka Funderar annars om man kan ta en pappskiva som man gör en massa små hål i och använder som galler??

När jag torkade toppisar som jag hittat så la jag dem bara mellan två tunna tröjor och en bordsfläkt fick stå och surra rakt mot dom, det tog ca. ett dygn så var det klart förstår inte varför man ska krångla till det så jävla mycket.

BTW. Nu efter fler dagar i min box är det EN svamp som snart är klar, men det dyker upp fler små ^^ borde jag plocka den stora svampen när den e klar, eller låta alla växa klart först ( då hinner ju den färdiga släppa ut massa sporer vad jag vet o d e ju inte så roligt för min box. )
Citera
2006-12-20, 13:46
Medlem
Trippads avatar
Plocka den
Citera
2006-12-20, 14:31
Medlem
truemushrooms avatar
Citat:
När jag torkade toppisar som jag hittat så la jag dem bara mellan två tunna tröjor och en bordsfläkt fick stå och surra rakt mot dom, det tog ca. ett dygn så var det klart förstår inte varför man ska krångla till det så jävla mycket.

BTW. Nu efter fler dagar i min box är det EN svamp som snart är klar, men det dyker upp fler små ^^ borde jag plocka den stora svampen när den e klar, eller låta alla växa klart först ( då hinner ju den färdiga släppa ut massa sporer vad jag vet o d e ju inte så roligt för min box. )

drucerus: Håller med, jävla slöseri med resurser och tid Ska plocka mina idag eller imorgon åxå, har tre stora, och några halvstora, plus några fjantar Så väntar bara på att hatten ska lossna Blir svamp in the weekend
Citera
2006-12-20, 19:16
Medlem
2a flushen skördad
Kan lägga upp bild om ni vill...
Citera
2006-12-20, 19:51
Medlem
Knarkofantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunGame
2a flushen skördad
Kan lägga upp bild om ni vill...

Gör det
Citera
2006-12-20, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkofanten
Gör det
ska bara hitta usbsladden till camen...
vart ska jag ladda upp när det bara är bilder?
Citera
2006-12-20, 21:40
Medlem
Psychotics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunGame
ska bara hitta usbsladden till camen...
vart ska jag ladda upp när det bara är bilder?
http://www.imageshack.com brukar funka ganska bra
Citera
2006-12-21, 02:24
Medlem
truemushrooms avatar
slänga upp bild...

Sorry, men är inte så hajj på det här med att slänga in länkar, nån som kan slänga upp kodningen?? Vill ju åxå visa upp mina babys
Citera
2006-12-21, 03:22
Medlem
Här är min andra flush
http://img154.imageshack.us/my.php?image=pic0002ye1.jpg
Citera
2006-12-21, 10:59
Bannlyst
Jävlar sungame stora o fina jättesvampar ju ^^ Well done =) men lite sent o skörda, du skulle ha skördat lite tidigare men det e skitsamma, har bara hört nånstans att de förlorar lite potens när hatten är så långt öppen.

Edit: Ser på mina svampar som e inne på andra flushen o jävlar va stora dom är ^^ haha första flushen går inte att jämföra med denna Det blir en färgglad jul i år
Citera
2006-12-21, 12:06
Medlem
truemushrooms avatar
shit sungame, nu blev jag ju lite avundsjuk här!! Bigga boom boom Hoppas min andra flusch kommer i närheten i alla fall, väntar ivrigt på att min hatt ska börja veckla ut sig lite, ringen har släppt, men dom har liksom inte börjat väckla ut själva hatten...
Citera
2006-12-21, 12:19
Medlem
Knarkofantens avatar
allt gick säkert skit idag emd inoculering ch jag vet inet om jag gorde rätt emd tryck kokaren jävla cp skit all jävla tid jag har spenderat på att åka och köpa 5miljaredsaker fan jävla ned stämd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in