Citat:
Ursprungligen postat av truemushroom
Tjena grabs and girls
Har nu läst lite olika inlägg på lite olika forum, och har kommit fram till att jag vill prova den här combon.
Som jag förstått det så fungerar det med den där lilla gula plastflaskan som ser ut som en citron, eller att pressa vanliga citroner. Blanda 50/50 med vatten, slänga i pulveriserade svampar och sedan slänga in i micron i en halv-minut. Låt stå i 20 minuter, filtrera sedan ur svamparna och släng...
Så, till frågan
Är det mer potens i färska svampar, än i torkade som malts och använts i den här combon? Och nu vänder jag mig till er som testat den här combon, och inte till er som bara hört om den 
Och till malandet: Har ingen kvarn, går det bra att använda en mortel? Blir ju fint pulver av den med
Och så slutligen, ska torka snart så: Vad är den bästa torkmetoden, har läst på många ställen och många människor har olika ideér, men ni verkar ha väldigt bra koll här
Har inga pengar att röra mig med, har dock nån liten tjänst att plocka så jag kan nog få tag på en datorfläkt, däremot hönsnät eller liknande kan bli svårt, kan dock försöka
Funderar annars om man kan ta en pappskiva som man gör en massa små hål i och använder som galler??
Har nu läst lite olika inlägg på lite olika forum, och har kommit fram till att jag vill prova den här combon. Som jag förstått det så fungerar det med den där lilla gula plastflaskan som ser ut som en citron, eller att pressa vanliga citroner. Blanda 50/50 med vatten, slänga i pulveriserade svampar och sedan slänga in i micron i en halv-minut. Låt stå i 20 minuter, filtrera sedan ur svamparna och släng...
Så, till frågan
Är det mer potens i färska svampar, än i torkade som malts och använts i den här combon? Och nu vänder jag mig till er som testat den här combon, och inte till er som bara hört om den 
Och till malandet: Har ingen kvarn, går det bra att använda en mortel? Blir ju fint pulver av den med

Och så slutligen, ska torka snart så: Vad är den bästa torkmetoden, har läst på många ställen och många människor har olika ideér, men ni verkar ha väldigt bra koll här
Har inga pengar att röra mig med, har dock nån liten tjänst att plocka så jag kan nog få tag på en datorfläkt, däremot hönsnät eller liknande kan bli svårt, kan dock försöka
Funderar annars om man kan ta en pappskiva som man gör en massa små hål i och använder som galler??När jag torkade toppisar som jag hittat så la jag dem bara mellan två tunna tröjor och en bordsfläkt fick stå och surra rakt mot dom, det tog ca. ett dygn så var det klart
förstår inte varför man ska krångla till det så jävla mycket.BTW. Nu efter fler dagar i min box är det EN svamp som snart är klar, men det dyker upp fler små ^^ borde jag plocka den stora svampen när den e klar, eller låta alla växa klart först ( då hinner ju den färdiga släppa ut massa sporer vad jag vet o d e ju inte så roligt för min box. )
ch jag vet inet om jag gorde rätt emd tryck kokaren
jävla cp skit all jävla tid jag har spenderat på att åka och köpa 5miljaredsaker fan jävla ned stämd