2011-08-29, 19:30
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskroos
nej Ex har sällan något gott å säga... jag är en ängel MEN skulle man ringa runt te mina gamla killar så skulle man nog få höra det ena och det andra... säkert har även jag "dödat en katt eller två"
sen så var det två av hans ex som sagt att fredrik var aggressiv och våldsam, de övriga hade sagt raka motsatsen, de tycker jag också skulle vittna...

Varför har inte försvaret kallat dem, vet du det?
Citera
2011-08-29, 19:30
Medlem
maskrooss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Varför har inte försvaret kallat dem, vet du det?

nej det vet jag inte...
Citera
2011-08-29, 19:33
Medlem
Texaco-Darrels avatar
Citat:
nej det vet jag inte...

Då borde du fråga försvararen varför detta inte skett!!
Citera
2011-08-29, 19:36
Bannlyst
Citat:
nej det vet jag inte...

Håller du med FS:s advokat när han idag menar att FS:s känslokyla och oberördhet kan bero på hans haschrökande?
Citera
2011-08-29, 19:37
Medlem
Baileys7s avatar
Citat:
nej Ex har sällan något gott å säga... jag är en ängel MEN skulle man ringa runt te mina gamla killar så skulle man nog få höra det ena och det andra... säkert har även jag "dödat en katt eller två"
sen så var det två av hans ex som sagt att fredrik var aggressiv och våldsam, de övriga hade sagt raka motsatsen, de tycker jag också skulle vittna...

har du det? dödat en katt eller två? Och vad gör du om han döms? eller släpps? vill du fortfarande vara med honom? Vågar du?
Citera
2011-08-29, 19:43
Medlem
Guardian Angels avatar
Citat:

det är din ringa ålder som för dig att tro det. Jag har flera ex, tror inte någon skulle säga något ont i en rättegång. Alla som skiljs åt gör inte det som ovänner. Jag tror inte flera personer hittar på om att katter blivit dödade, skulle de göra det skulle man kunna ifrågasätta vad det är för tjejer han träffat eller vad han gjort dem. Problemet för F är att det inte tycks finnas många som har en positiv bild. En vän berättar att det försvann mobiltelefoner på en fest när F lämnade den, en arbetsgivare berättar att det försvann saker.
Citera
2011-08-29, 19:45
Medlem
Motalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Texaco-Darrel
Då har de väntat från rättegångens start. En rättegång är enligt mitt förmenande en process där försvarare och åklagare kontinuerligt skall ta udden av bevisning eller argument motparten lägger fram för att sedan i slutpläderingen peka på de missförhållanden/felaktigheter som framkommit under rättegången. Man ger onekligen motparten ett övertag genom att sitta nöjd utan att härja runt med både vittnen och bevisning och låta dagarna gå. Kom slutpläderingsdag och det kan vara svårt att vända skeppet rätt igen.

Korrekt
Citera
2011-08-29, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guardian Angel
det är din ringa ålder som för dig att tro det. Jag har flera ex, tror inte någon skulle säga något ont i en rättegång. Alla som skiljs åt gör inte det som ovänner. Jag tror inte flera personer hittar på om att katter blivit dödade, skulle de göra det skulle man kunna ifrågasätta vad det är för tjejer han träffat eller vad han gjort dem. Problemet för F är att det inte tycks finnas många som har en positiv bild. En vän berättar att det försvann mobiltelefoner på en fest när F lämnade den, en arbetsgivare berättar att det försvann saker.

Tror du att det har så mycket med ålder att göra? Jag läste ett förhör med en ung man som verkade synnerligen klok, han heter Jimmy..
Citera
2011-08-29, 19:52
Medlem
Guardian Angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Tror du att det har så mycket med ålder att göra? Jag läste ett förhör med en ung man som verkade synnerligen klok, han heter Jimmy..

Det har du rätt i, tyckte också att Jimmy var mycket klok!
Citera
2011-08-29, 19:55
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Oavsett vad man tycker om sina ex, så vill man väl inte bidra till att nån av dom kanske blir dömd för ett mord h*n inte har begått.
Senast redigerad av Ull-Strumpa 2011-08-29 kl. 19:58.
Citera
2011-08-29, 19:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo

Är det Jimmy Livrädd ni tänker på?
Citera
2011-08-29, 19:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beaver_se
Är det Jimmy Livrädd ni tänker på?

Nej, vem är det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto