Citat:
Ursprungligen postat av zonzon
Är det inte så att han säger att han blev uppmanad att hålla sig hemifrån natten mellan den 28 o 29? Vad spelar det för roll egentligen då alla är inställda på att mordet skett föregående natt då han säger sig ha varit hemma? Han försöker skaffa sig alibi för fel natt helt enkelt. Eller har jag missuppfattat något?
Jag har varit ute i skogen och plockat svamp hela dan.Kanske fick jag någon svamp som gjorde mig lite förvillad, lite flummig för nu undrar jag
vad är det egentligen som säger att Marina blev mördad natten den 27/28?.
Varför kan hon inte lika gärna blivit mördad någon gång från em den 28 - morgonen den 29?
Är det omöjligt att Marina chattar på natten fram till 0055 den 28:e. går och lägger sig. Åker ner till stan på förmiddagen den 28:e och tar ut 10.000:- åker hem sätter på datorn, skickar sms till systern. FS lovar att hålla sig borta kommande natt dvs, natten 28-29, eftersom Marina har en sexkontakt som ska komma på besök. Hon hämtar sexkontakten vid tågstationen. De båda åker sen hem till henne. Marina lägger på de gamla madrasserna för hon inte vill solka ner sin nyare bäddmadrass. Denna sexkontakt mördar Marina under kvällen/natten 28-29 och undanröjer henne, för bort kroppen i hennes egen bil. Ställer bilen vid stationen och tar tåget hem. När FS kommer hem följande dag är Marina borta och likaså Hyndaien. Han tror hon har åkt till systern.
Har jag gjort bort mig nu

vad innehöll den där svampen egentligen...