2010-08-25, 18:11
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Detta (promenaden med barnen) har inte skrivits i tråden tidigare. Även fast jag vetat om det ett tag.
Hur kunde saffy känna till barnen?
Citera
2010-08-25, 19:21
Medlem
Camdreas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Hur kunde saffy känna till barnen?

Om jag läst rätt, så är det rubbergirl, som först nämner detta med barnen (#3937). Men din fråga kvarstår förstås.
Citera
2010-08-25, 19:33
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camdrea
Om jag läst rätt, så är det rubbergirl, som först nämner detta med barnen (#3937). Men din fråga kvarstår förstås.
Nej, det var saffy som skrev #3937. rubbergirl skrev det i #3935, och saffy visste det genom att h*n hade läst rubbergirls inlägg. Så min fråga kvarstår inte.
Citera
2010-08-25, 19:34
Medlem
Detta med att F setts gående med barn är något som gått mig helt förbi och jag har verkligen följt tråden. Tror att jag skulle komma ihåg detta om jag läst det men jag kan ha fel...

...eller är det "hitte-på"...
Citera
2010-08-25, 19:41
Medlem
jjagares avatar
Också konfunderad när det gäller detta med barnen, kan det vara så att det är en uppgift som har kommit fram efter Polisen har knackat dörr samt haft en massa förhör??. I såfall borde det ju ha stått i tidningarna...
Citera
2010-08-25, 19:44
Medlem
Camdreas avatar
Citat:
Nej, det var saffy som skrev #3937. rubbergirl skrev det i #3935, och saffy visste det genom att h*n hade läst rubbergirls inlägg. Så min fråga kvarstår inte.

OK Vågar nästan inte skriva detta, men hur visste rubbergirl detta då?
Citera
2010-08-25, 19:45
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare
Också konfunderad när det gäller detta med barnen, kan det vara så att det är en uppgift som har kommit fram efter Polisen har knackat dörr samt haft en massa förhör??. I såfall borde det ju ha stått i tidningarna...
Jag tror inte polisen berättar allt för tidningarna.
Citera
2010-08-25, 19:56
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Jag tror inte polisen berättar allt för tidningarna.

Nej det vet jag

Men om nu uppgiften har kommit ut här så borde ju murvlarna gräva som bara den efter vittne som sett detta.

Att uppgiften kommit ut (om det nu är sant) kan ju bero på att vittnet tycker det är konstigt att inte media rapporterat om detta. Så han pratar med grannar etc om detta, så vips finns den här.

Citera
2010-08-25, 20:22
Medlem
På Kontaktsajten bodycontact finns det någon som kallar sej chrille_slave.
Och som söker en Domina...Är 30 år och bor i Stenungsund.
Mannen ifråga har satt in tre annonser och fått tre svar.
Den sista är i och för sej insatt den 4.e augusti

Men det är ju inte alldeles omöjligt att denne man känner MJ på något sätt.
http://www.bodycontact.com/kontaktannons/1463143/slav-soker-sadistisk-agarinna

Kanske har MJ sökt eller annonserat på bodycontact ?
Citera
2010-08-25, 20:30
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebop
På Kontaktsajten bodycontact finns det någon som kallar sej chrille_slave.
Och som söker en Domina...Är 30 år och bor i Stenungsund.
Mannen ifråga har satt in tre annonser och fått tre svar.
Den sista är i och för sej insatt den 4.e augusti

Men det är ju inte alldeles omöjligt att denne man känner MJ på något sätt.
http://www.bodycontact.com/kontaktannons/1463143/slav-soker-sadistisk-agarinna

Kanske har MJ sökt eller annonserat på bodycontact ?
Hans visad-räknare sticker som en raket. Vad glad han ska bli!

Naturligtvis kan det finnas ett samband där, men om MJ stack dit skulle hon nog ha tagit bilen hela vägen och inte ställt den i Stora Höga. Men hon kanske ville dölja bilen/registreringsnumret och komma anonym med tåget. Jag vet inte hur sådant fungerar i de där kretsarna.
Citera
2010-08-25, 20:51
Medlem
rubbergirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjagare

Personligen tycker jag det kommit fram massor i denna tråd som inte stått i media. Ex. detta med svampplockarna som hittat smycken i Svartedalen. Plus allt annat som att MJ varit delaktig i barnmisshandel. Det blev hon iofs inte dömd för, men iaf. Ja, och en drös andra saker om BDSM och fan och hans moster
Det råder förundersökningssekretess i ärendet och polisen tiger som muren. Sedan är inte alla vittnen/boende mediakåta och vill tala ut i tidningen.
Ja, polisen har knackat dörr, men nästan ingenting har framkommit i media.
Citera
2010-08-25, 21:06
Medlem
jjagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubbergirl
Personligen tycker jag det kommit fram massor i denna tråd som inte stått i media. Ex. detta med svampplockarna som hittat smycken i Svartedalen. Plus allt annat som att MJ varit delaktig i barnmisshandel. Det blev hon iofs inte dömd för, men iaf. Ja, och en drös andra saker om BDSM och fan och hans moster
Det råder förundersökningssekretess i ärendet och polisen tiger som muren. Sedan är inte alla vittnen/boende mediakåta och vill tala ut i tidningen.
Ja, polisen har knackat dörr, men nästan ingenting har framkommit i media.

Nej det e klart media kan ju inte publicera alla "rykten" dom får ju säkert inga bekräftelser av Polisen om dom skulle fråga om ev svampplockare, barn etc....

Känner på mig att det kommer hända något med detta fallet inom dom närmaste dagarna (kvinnlig intuition?) får se om det stämmer då

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in