2010-08-08, 14:40
Medlem
drdracula141s avatar
[quote=hallon1]Hon skriver ju att hon ogillar tunnhåriga, så den övre gränsen på 37 kan ju helt enkelt ha att göra med att hon inte vill ha någon fet tunnhårig gubbe och det är ju mest förutfattade meningar.
Jag ska inte säga så mycket då jag undviker feta tjejer.
Citera
2010-08-08, 14:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Det var väl reptilhjärnan som band och fotade, sen fattade hennes civiliserade sida att det var snett kantänka.

Nu kan ju precis vad som helst ha hänt, men det kan ju bli väldigt snett om man försöker dominera och vara sadistisk på någon som inte är i psykisk balans.

Jag tror att både hennes o sambons gränser var flyttade efter sadistiska lekar mellan vuxna människor. De var avtrubbade och insåg inte att det är högst onormalt att binda/tejpa människor. Tyvärr hamnade en 5-åring i kläm. Det är den välvilliga tolkningen från min sida.
Citera
2010-08-08, 14:43
Medlem
hallon1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141

Jag ska inte säga så mycket då jag undviker feta tjejer.

Precis. jag uppskattar din ärlighet.
Citera
2010-08-08, 14:49
Avslutad
Kan det ha varit så att Marina har utsatts för utpressning pga händelser kopplade till övergrepp och att hon valt att ta sitt liv för att slippa skammen? OBS bara vild spekulation, men jag tycker inte att det känns riktigt normalt att tejpa en 5-åring och fota händelsen... Och om Marina var dominant och exsambon undergiven så bör det väl ha varit hon som var drivande?
Citera
2010-08-08, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag tror att både hennes o sambons gränser var flyttade efter sadistiska lekar mellan vuxna människor. De var avtrubbade och insåg inte att det är högst onormalt att binda/tejpa människor. Tyvärr hamnade en 5-åring i kläm. Det är den välvilliga tolkningen från min sida.

Det är ett högst rimligt antagande. Sjukt att göra så mot ett barn. Ett tecken på att alla spärrar inte fanns där de skulle. Psyksjuk som inte tålde behandlingen är en tanke.

Men kanske sadismen och dominerandet inte har med det hela att göra. Kanske det bara är valig hederlig svartsjuka. Förhållandet var ju slut som jag förstått det. Det hela är ännu mycket öppet för teorier.
Citera
2010-08-08, 15:01
Bannlyst
Citat:
Kan det ha varit så att Marina har utsatts för utpressning pga händelser kopplade till övergrepp och att hon valt att ta sitt liv för att slippa skammen? OBS bara vild spekulation, men jag tycker inte att det känns riktigt normalt att tejpa en 5-åring och fota händelsen... Och om Marina var dominant och exsambon undergiven så bör det väl ha varit hon som var drivande?

Nej det känns inte riktigt normalt. Kanske hon har gjort något annat som är så skamligt att hon tagit bort sig. Kanske.

I deckare så brukar ibland folk ta bort sig på ett sätt som gör att någon får skulden, förekommer väl irl också tror jag minsann. Hmm.
Citera
2010-08-08, 15:01
Medlem
Citat:

Vad jag förstått av MJ så var han inte speciellt ug, tror inte han hade samma intresse där
Citera
2010-08-08, 15:23
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Men kanske sadismen och dominerandet inte har med det hela att göra. Kanske det bara är valig hederlig svartsjuka. Förhållandet var ju slut som jag förstått det. Det hela är ännu mycket öppet för teorier.

Eller kanske det är en kombination? Han kan ha blivit galen av svartsjuka när han hittade hennes profil på Darkside, och dessutom såg att hon skrivit "singel" där...
Citera
2010-08-08, 15:43
Medlem
chiks avatar
Citat:
Marinas egen utsaga i rätten om händelsen - duger det som "tillräckligt väl insatt"? Hon fotade ju också tillfället som hon själv benämnde barnmisshandel, hur friskt är det?

kan inte få vilket inlägg, detta står.Om hennes samverkan i barnmisshandel..Det är så himla många inlägg o läsa,när man inte har varit med från början,,
Citera
2010-08-08, 15:53
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chik
kan inte få vilket inlägg, detta står.Om hennes samverkan i barnmisshandel..Det är så himla många inlägg o läsa,när man inte har varit med från början,,

Här är lite bakgrundsfakta.

https://www.flashback.org/sp24666696
Citera
2010-08-08, 16:03
Bannlyst
Låter lite läskigt
Citera
2010-08-08, 16:38
Medlem
chiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Här är lite bakgrundsfakta.

https://www.flashback.org/sp24666696
Tack..Har sökt...
""Ett par från Västsverige åtalades på onsdagen vid flera tillfällen ha misshandlat mannens femåriga dotter ""
Enligt tidningen var det flera gånger.
Känns inte bra...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in