2010-08-08, 00:26
Medlem
DeLoreans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robotninjan
Nej bor långt bort.
Ingen aning varför faktiskt.
Men det är märkligt.Jag vet en del men hade ingen aning om honom.Eller visste ens riktigt vad hon jobbade med förens jag läste det här i tråden.
så ja...det är mycket märkligheter.
Som du och andra beskriver henne så var hon mycket bra person rakt igenom. Och förutom heltidsjobb var hon en uppskattad fotograf åt koståkningsförbundet och använde inga droger.

Skulle det kunna vara så att det är hennes ex-sambo som lett in henne på det här med Darkside? Och skulle det kunna vara så att det var han som tejpade barnet och hon fotograferade för att hon inte alls gillade vad han gjorde och ville ha bevis för vad han gjorde (alternativt att hon ville bevisa att hon inte var delaktig)?
Citera
2010-08-08, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillobill
Mmm...pengar alltså? vad gör föräldrarna? yrke? vem försörjer sin 31-åriga dotter?? jisses

H*n skrev inte försörjde. Bara bidrog, det är väl en stor skillnad.
Och som redan framkommit i tråden här har föräldrarna en hel del pengar, varför skulle man inte kunna hjälpa sina barn då, även om de är 31 år gamla?
DET ser jag inget konstigt i..
Citera
2010-08-08, 00:27
Medlem
Citat:
Mmm...pengar alltså? vad gör föräldrarna? yrke? vem försörjer sin 31-åriga dotter?? jisses

Tror det ja.
Alltså hon jobbade ju också men tror inte hon hade haft råd alla resor utan deras hjälp.
Senast redigerad av robotninjan 2010-08-08 kl. 00:31.
Citera
2010-08-08, 00:27
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *prosit*
??????
Den försvunna damen. Inte nåt man gömmer undan så lätt heller. Väger väl 200 pannor och det släpar man inte ut i skogen och styckar direkt.
Citera
2010-08-08, 00:28
Medlem
Callass avatar
Citat:

De är välbärgade och driver en Marina. Läs tråden!
Och att bidra är inte samma sak som att försörja!
Citera
2010-08-08, 00:32
Medlem
pekingbrudens avatar
Nån som har koll på vart Gräskärr ligger? Någon här som startat en tråd om att h*n har hittat en död människa där... https://www.flashback.org/t1262815

kollade upp det. H*n skriver väg 44. Verkar vara i närheten av Uddevalla. Kan det vara Marina tro?

EDIT: killen verkar vara ett troll...
Senast redigerad av pekingbruden 2010-08-08 kl. 00:36.
Citera
2010-08-08, 00:37
Medlem
sillobills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
De är välbärgade och driver en Marina. Läs tråden!
Och att bidra är inte samma sak som att försörja!

Amen vad trevligt! nej men det är väl inte alla som BIDRAR med pengar till sina barn i 30årsåldern om de har heltidsjobb osv? Varför behöver de bidra då?

Ursäkta oft
Citera
2010-08-08, 00:40
Medlem
Tratexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeLorean
På bildena från parkeringen i Stora Höga där Huyndaien hittades såg den ut att vara ren och inte lerig eller smutsig. Då borde den i så fall ha tvättats sedan kroppen dumpats.

Även om det har regnat lite i trakten på sistone så är vägarna överlag torra även i skogarna, finns mycket grusvägar som är farbara bara för fordon med högre markfrigång. Finns även en gör det själv tvätt vid macken 300 meter bort... GM kan ju ha tvättat bilen ena dagen i samband med dumpning av kropp och kört den till pendelparkeringen en annan dag. Bara ren spekulation...
Citera
2010-08-08, 00:41
Medlem
Citat:
Amen vad trevligt! nej men det är väl inte alla som BIDRAR med pengar till sina barn i 30årsåldern om de har heltidsjobb osv? Varför behöver de bidra då?

Ursäkta oft

Absolut inte, men det är väl många med mycket pengar som hjälper sina barn ekonomiskt. Hon har ju två yngre systrar som jag tror studerar och som dessutom åkt konståkning tills för något år sedan på hög nivå. Många stöttar väl sina barn ekonomiskt under tiden de studerar, och att åka konståkning är långt ifrån gratis heller. Så ger de massa pengar till två av sina döttrar är det väl inte konstigt stt göra det med det tredje heller.
Obs! Endast spekulationer!
Citera
2010-08-08, 00:42
Medlem
SoTireds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pekingbruden
Nån som har koll på vart Gräskärr ligger? Någon här som startat en tråd om att h*n har hittat en död människa där... https://www.flashback.org/t1262815

kollade upp det. H*n skriver väg 44. Verkar vara i närheten av Uddevalla. Kan det vara Marina tro?

EDIT: killen verkar vara ett troll...

I Uddevalla ligger det något som heter Gräskärr.
44:an passerar där, leta rastplats
Citera
2010-08-08, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av *prosit*
Absolut inte, men det är väl många med mycket pengar som hjälper sina barn ekonomiskt. Hon har ju två yngre systrar som jag tror studerar och som dessutom åkt konståkning tills för något år sedan på hög nivå. Många stöttar väl sina barn ekonomiskt under tiden de studerar, och att åka konståkning är långt ifrån gratis heller. Så ger de massa pengar till två av sina döttrar är det väl inte konstigt stt göra det med det tredje heller.
Obs! Endast spekulationer!

Ungefär så ja.
Gissningsvis.Men är väl inte direkt relevant.
Tror dom betalar resorna till mallorca också, äger nån typ av fastighet där.
Citera
2010-08-08, 00:45
Medlem
pekingbrudens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoTired
I Uddevalla ligger det något som heter Gräskärr.

Jo, jag kollade upp det och la till det i mitt inlägg. Det knepiga är att killen (?) som startade tråden verkade få kalla fötter och ändrade sitt första inlägg och skrev nåt i stil med "det räcker för mig nu"... Men OM, jag säger OM, det finns sanning i trådstarten så är det ju inte hiskeligt långt mellan Uddevalla och Spekeröd...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in