2010-08-08, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Perception
Är dom sådär jätte kristna som tex. anser att droger är fel? (hmm det kanske man inte behöver vara kristen för egentligen ) , tänkte mest då i hur stor utsträckning dom visste om FS's användande av droger...

Vet inte faktiskt men fick det intrycket, dock mest bara en känsla.
Dock så vet jag att hon använda inga droger...och då jag inte ens kaffe eller nikotin eller alkohol.
Citera
2010-08-08, 00:13
Medlem
DeLoreans avatar
Att hon varit registrerad på DS vet alla i tråden vid det här laget.

Men det är väl ingen som vet om hon varit aktiv eller om hon mest reggat sig för att det var en häftig grej? Och det gör ju stor skillnad.

Hur många av er som läser denna tråd har inte reggat er på nån sajt/community med profil och allt, men där ni sedan inte gjort ett smack, eller i alla fall väldigt litet?
Citera
2010-08-08, 00:14
Medlem
sillobills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robotninjan
erhm?

Haha, ojdå! Nej men revolt från hennes sida kanske? Kyrkliga föräldrar och då vill man vara tvärtemot?
Citera
2010-08-08, 00:15
Medlem
sillobills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeLorean
Att hon varit registrerad på DS vet alla i tråden vid det här laget.

Men det är väl ingen som vet om hon varit aktiv eller om hon mest reggat sig för att det var en häftig grej? Och det gör ju stor skillnad.

Hur många av er som läser denna tråd har inte reggat er på nån sajt/community med profil och allt, men där ni sedan inte gjort ett smack, eller i alla fall väldigt litet?

Precis det jag menar... Jag undrar ifall någon verkligen varit sexuellt aktiv med henne här eller hur det kom upp i tråden?
Citera
Medlem
DeLoreans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tratex
Även om Ålevatten ligger alldeles inpå bostaden så finns det ett flertal bostäder som har utsikt över större delen av sjön samt att vägen från Spekeröd in mot kronoparken Svartedalen passerar just här, känns rent spontant som stor upptäcktsrisk. Finns dessutom bara ett ställe att göra av bilen i sådana fall och där syns man tämligen bra och får ingen förvarning om passerade bilar innan utan hux flux så passerar en bil och man har bara några sekunder på sig att reagera för att exempelvis gömma en kropp. För er som är insatta i området så tänker jag på vändplatsen i Anvik, där asfaltsväg övergår i grusväg.

Särskilt i dessa tider så kryllar det av turister i dom trakterna. Finns dock gott om sjöar en bit in som dom flesta inte hittar till. Dessutom så hade han tillgång till en SUV (Hyndain) och borde kunna ta sig in längre än dom flesta. Någon som vet om Hyndain var fyrhjulsdriven? Skulle vara intressant att spekulera i hans framkomlighet på dåliga vägar.
På bildena från parkeringen i Stora Höga där Huyndaien hittades såg den ut att vara ren och inte lerig eller smutsig. Då borde den i så fall ha tvättats sedan kroppen dumpats.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillobill
Haha, ojdå! Nej men revolt från hennes sida kanske? Kyrkliga föräldrar och då vill man vara tvärtemot?

Aha
Nja...i smyg i såfall.
Dom var nog rätt tighta.Lät så, med söndags middagar och allt sånt.
Och jag tror dom bidrog med en hel del pengar.
Citera
2010-08-08, 00:17
Medlem
DeLoreans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillobill
Den tanken har slagit mig också.
Citera
2010-08-08, 00:17
Medlem
Citat:
Vet inte faktiskt men fick det intrycket, dock mest bara en känsla.
Dock så vet jag att hon använda inga droger...och då jag inte ens kaffe eller nikotin eller alkohol.

Jag har samma intryck, men vet inte säkert. Låter rimligt att MJ inte använde något, ingen av hennes systrar dricker alkohol. Vet också att familjen (eller vissa medlemmar i familjen iaf) inte tyckte om sambon. Har dock ingen anledning till varför, men visste de om hans bakgrund så kan det ju vara därför.
Citera
2010-08-08, 00:19
Medlem
Callass avatar
Citat:
Yes det intrycket man har fått ja.
Nja har väl träffat henne tre gånger men var liksom inget för mig.
Men ändå har hon hört av sig då och då.Ända fram tills...ja.
Så det säger ju en del om en drivande och envis personlighet.
Men känns väldigt märkligt att hon inte nämt det.
Hur länge hade dom varit ihop? Vet att det står här någonstans.

Tack för att du svarar och bidrar i tråden!
Mystiskt, man undrar om hon skämdes för sin pojkvän... eller bara tyckte det skulle försämra chanserna att du ville träffa henne? Gissar att du inte bor i hennes trakter eller har gemensamma bekanta... annars är det ju "dubbelstört att låtsas vara singel".
Citera
2010-08-08, 00:19
Medlem
Citat:
Aha
Nja...i smyg i såfall.

Är av samma åsikt även här. MJ var dessutom en offentlig person inom Svenska Konståknings Förbundet. Jag tror inte att man ska göra för stor grej av de här sakerna som ni hittat.
Citera
2010-08-08, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Tack för att du svarar och bidrar i tråden!
Mystiskt, man undrar om hon skämdes för sin pojkvän... eller bara tyckte det skulle försämra chanserna att du ville träffa henne? Gissar att du inte bor i hennes trakter eller har gemensamma bekanta... annars är det ju "dubbelstört att låtsas vara singel".

Nej bor långt bort.
Ingen aning varför faktiskt.Dessutom har jag sagt att jag inte har något intresse av att träffas på det sättet.
Men det är märkligt.Jag vet en del men hade ingen aning om honom.Eller visste inte ens riktigt vad hon jobbade med förens jag läste det här i tråden.Eller det där med barnet vilket är det mest udda.
så ja...det är mycket märkligheter.
Senast redigerad av robotninjan 2010-08-08 kl. 00:24.
Citera
2010-08-08, 00:24
Medlem
sillobills avatar
Citat:
Aha
Nja...i smyg i såfall.

Mmm...pengar alltså? vad gör föräldrarna? yrke? vem försörjer sin 31-åriga dotter?? jisses
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in