2010-08-07, 23:45
Medlem
cochrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robotninjan
Danke
Nja så väl kände jag henne inte men var lite utspårat med hela BDSM-vapen intresse-binda fast barn grejen.Lät lite som den där satanist grejen från åttiotalet(?) med barnoffer och allt möjligt.Dock kände jag inte till det där med barnet, vilket känns helt klart tveksamt.
Men hon var helt klart en ganska komplicerad och motsägelsefull person.
Vet inte vad jag kan hjälpa till klargöra men fråga gärna.
Bättre än vilda spekulationer.

Att hon var medlem på DS och där beskrev sig som både dominant och sadist verkar vara fakta.
Att hon bundit sin sambos 5-åriga dotter är fakta.

Detta bottnar inte i några vilda flashbacksspekulationer.

Vet du ev. något om hennes ex?
Citera
2010-08-07, 23:47
Medlem
[quote=cochran]Att hon var medlem på DS och där beskrev sig som både dominant och sadist verkar vara fakta.
Att hon bundit sin sambos 5-åriga dotter är fakta.

Detta bottnar inte i några vilda flashbacksspekulationer.

Absolut absolut det säger jag inget om.
Men man ska nog inte göra för stor grej av det helt enkelt.Vet inte om det har så stor betydelse för det som har hänt.Vad det nu än är.

Och nej vet inget om honom alls.
Som sagt bara pratat via telefon och msn sen 06.
Citera
2010-08-07, 23:51
Medlem
sillobills avatar
Finns det förresten någon här som varit sexuellt aktiv med henne då detta kom upp här i tråden, eller vad fick man det ifrån?
Citera
2010-08-07, 23:52
Medlem
drdracula141s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kixon
Ålevattnet som då ligger närmast bostaden är en hyfsat stor sjö på ca 70m som djupast. Förutsätter väl också att GM hade båt för att inte riskera att nån sportfiskare får nåt bevis på kroken..
Hoppas de hittar henne (kroppen) snart så det inte blir nån ny Alm-fars av det här fallet.
Tack för infon tycker polisen borde köra ut en likhund. GM måste haft en bra kännedom om området om han har dumpat henne någon stans. Vet någon om hon hade båt eller liknande en mindre motorbåt?
Citera
2010-08-07, 23:53
Medlem
Callass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av *prosit*
Polishelikopter över Kode nu.. Lite konstig tid att leta nu dock, så är säkert något helt annat. Men tänkte ni kanske ville veta

Regnar det där också? (Regnar i Stockholm, åskade för ett tag sedan.)

Konstigt att flyga helikopter öht så här dags?
Senast redigerad av Callas 2010-08-07 kl. 23:58. Anledning: inser att jag inte vet något alls om helikoptrar...
Citera
2010-08-07, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Vet någon om hon hade båt eller liknande en mindre motorbåt?
Familjen har det i alla fall
Citera
2010-08-07, 23:55
Medlem
drdracula141s avatar
Är det någon som vet om hon vart frikyrklig eller liknande då klädesholmens befolkning bestod under 90-00 talet av flest frikyrkliga.
Citera
2010-08-07, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drdracula141
Är det någon som vet om hon vart frikyrklig eller liknande då klädesholmens befolkning bestod under 90-00 talet av flest frikyrkliga.
Inte hon men föräldrarna går i kyrka tror jag.
Citera
2010-08-08, 00:05
Medlem
Callass avatar
Citat:
Men för att klarlägga, har inte träffat henne sen 06, inget intresse från min sida egentligen men hon har ändå hört av sig till och från och pratat om att träffas osv osv och det märkliga är att hon nämnde honom inte förrens kanske för cirka en månad sen. Det var jobbigt att han inte hade flyttat eftersom det var slut men han hade ingenstans ta vägen.Ungefär så.

Har du alltså trott att hon egentligen varit singel när hon hört av sig? Har ni tidigare varit ett kärlekspar eller bara dejtat lite, eller?
Citera
2010-08-08, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callas
Har du alltså trott att hon egentligen varit singel när hon hört av sig? Har ni tidigare varit ett kärlekspar eller bara dejtat lite, eller?
Yes det intrycket man har fått ja.
Nja har väl träffat henne tre gånger men var liksom inget för mig.
Men ändå har hon hört av sig då och då.Ända fram tills...ja.
Så det säger ju en del om en drivande och envis personlighet.
Men känns väldigt märkligt att hon inte nämt det.
Hur länge hade dom varit ihop? Vet att det står här någonstans.
Citera
2010-08-08, 00:10
Medlem
Tratexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kixon
Ålevattnet som då ligger närmast bostaden är en hyfsat stor sjö på ca 70m som djupast. Förutsätter väl också att GM hade båt för att inte riskera att nån sportfiskare får nåt bevis på kroken..
Hoppas de hittar henne (kroppen) snart så det inte blir nån ny Alm-fars av det här fallet.

Även om Ålevatten ligger alldeles inpå bostaden så finns det ett flertal bostäder som har utsikt över större delen av sjön samt att vägen från Spekeröd in mot kronoparken Svartedalen passerar just här, känns rent spontant som stor upptäcktsrisk. Finns dessutom bara ett ställe att göra av bilen i sådana fall och där syns man tämligen bra och får ingen förvarning om passerade bilar innan utan hux flux så passerar en bil och man har bara några sekunder på sig att reagera för att exempelvis gömma en kropp. För er som är insatta i området så tänker jag på vändplatsen i Anvik, där asfaltsväg övergår i grusväg.

Särskilt i dessa tider så kryllar det av turister i dom trakterna. Finns dock gott om sjöar en bit in som dom flesta inte hittar till. Dessutom så hade han tillgång till en SUV (Hyndain) och borde kunna ta sig in längre än dom flesta. Någon som vet om Hyndain var fyrhjulsdriven? Skulle vara intressant att spekulera i hans framkomlighet på dåliga vägar.
Citera
2010-08-08, 00:10
Medlem
Citat:
Inte hon men föräldrarna går i kyrka tror jag.

Citat:
Idag har vi firat svenska nationaldagen med svenska kanelbullar i kyrkan.

Är dom sådär jätte kristna som tex. anser att droger är fel? (hmm det kanske man inte behöver vara kristen för egentligen ) , tänkte mest då i hur stor utsträckning dom visste om FS's användande av droger...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in