Citat:
Ursprungligen postat av DeLorean
Jag har ingen lust att dra upp sånt här på tråden. Det har redan varit tillräckligt med sånt, tycker jag. En del av profilen har dessutom redan lagts ut här på tråden tidigare i kväll.
Med informationen som finns i tråden går det att hitta fram till sajten och ta fram profilen om man vill det.
Sen kanske jag är okunnig inom området och litet fördomsfull men jag har svårt att föreställa mig kvinnor som plågar och jävlas med andra. I fantasin - OK. Men på riktigt?
Nej, jag börjar mer och mer undra om det är någon lagt upp dem för att jävlas med MJ. Se mitt inlägg #1357.
Precis, har hittils just det inte tillfört något.
Hade det varit något annat personligt fakta som läckt ut som att hon tex var barnsligt förtjust i disney filmer så hade det knappast ältats fram och tillbaka i diverse inlägg och än så länge har det inte visat sig vara relevant.
Kan väl försöka undvika den värsta sensations journalistiken.
Känns som man blivit lämnad med ett pussel och det saknas en hel del bitar och skulle det visa sig vara en av dom så absolut, vill inget hellre än att få veta vad som har hänt eftersom jag kände henne lite i alla fall.
Men att gräva i det bara för att man tycker det är spännade eller udda är väl kanske lite smaklöst.