Citat:
Ursprungligen postat av Yori
Jo men det hindrar ju inte att väktaren kan ha en polare som på något sätt vet att det var han som fann bilen. Det kan ju knappast Kininy veta antar jag. En jobbarkompis kan ju ha fått reda på det och berättat det för nån gemensam vän, på något sätt så kan ju en polare fått veta det. Det är ju inte otroligt och motsägs ju inte av att Kininy bor ihop med väktaren. Vi får väl se när väktaren vaknar vad som sägs.
Jo, men nu är det så att han har ingen kontakt med sina kollegor på nattronderna och han själv vet precis vilka han har pratat med och inte inatt och utifrån det grundar jag att det
Vargflock påstår är ren dynga, speciellt eftersom
Vargflock dessutom inte har haft vett att svara på ett mail jag skickade till honom där jag frågade vem han är. Sambon är dessutom vaken nu och skakar bara på huvudet åt hela diskussionen som startats över det här.
Vargflock är full av bullcrap i sitt påstående att han överhuvudtaget vet vem min sambo är och jag vill inte att han vid ett senare tillfälle ska komma med nåt dumt påstående om det här fallet och att det skulle ha kommit ifrån min sambo, då min sambo dessutom känner vissa familjemedlemmar till Marina. Punkt.
Yori, varför är det här en så stor grej för dig?