Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Varifrån innehållsförteckningen kommer får du inte veta.
Jag avrådde Lalajlaj från att publicera med hänsyn till männen i den. Många av dem har troligen haft ingen eller liten kontakt med Marina. Då är det helt onödigt att deras grannar, kollegor och partners får läsa namnen.
Jag avrådde Lalajlaj från att publicera med hänsyn till männen i den. Många av dem har troligen haft ingen eller liten kontakt med Marina. Då är det helt onödigt att deras grannar, kollegor och partners får läsa namnen.
Du har ett märkligt resonemang. Den offentliga fuppen kryllar av namngivna personer som med största sannolikhet aldrig haft kontakt med Marina eller ens visste vem hon var. Människor kan inte välja bort att hamna i en fupp eller slask.
Varför känner du behov av att visa hänsyn till just de män som figurerar i slasken? Inga av Marinas så kallade sexkontakter finns med i slasken enligt Lalajlaj. Du har ju inte den blekaste aning om (och ingen annan heller) i vilket syfte de blivit hörda.
De som hamnat i slasken har inte tillfört utredningen något.
Är det enbart förhör med män i slasken? Är inga kvinnor hörda? Eller finns det någon särskild anledning till att du känner hänsyn till just de män som är hörda?
Du vill inte att deras partners får läsa namnen? Vad menar du med det? Jag får känslan av att du anser det skamligt att människor på något vis blivit hörda oavsett om de kände till Marina eller inte. Eller vill du bara få det att framstå som att alla som figurerar i slasken var några sexpartners till Marina? I så fall är du väldigt fel ute då din kollega i slaskklubben informerat om att inga sexkontakter finns i slasken.
Nej..du drar dig inte för att hänga ut oskyldiga människor så länge det inte passar ditt eget syfte. Dubbelmoral av sällan skådat slag.