2012-05-31, 09:38
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Tidigare pojkvännen Per kände till hennes koder.
Det är alltså fler än FS ( om han nu gjorde det) som kände till Ms beryktade koder. Finns det flera?
Detta är bara ett konstaterande av att fler kände till koderna ingenting annat.
FUP 503.

Citat:
Med anledning av om Marina och Fredrik varit ute med båten onsdagen den 28/7.
Var inte hon död den 28:e?
Fup 501.
Senast redigerad av bagarn29 2012-05-31 kl. 10:04.
Citera
2012-05-31, 09:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Det är alltså fler än FS ( om han nu gjorde det) som kände till Ms beryktade koder. Finns det flera?
Detta är bara ett konstaterande av att fler kände till koder ingenting annat.
FUP 503.

Var inte hon död den 28:e?
Fup 501.

Att ett par som bor ihop känner till varandras koder är kanske inte så ovanligt förutom när det kommer till FS. Han känner till de flestas koder utom just Marinas. Frågan är om Marinas ex kände till hennes nuvarande koder eller om det efter flera år blivit utbytta?
Citera
2012-05-31, 10:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Tycker du att bara du själv och andra men inte jag får ha teorier? Det är väl upp till mig om jag vill tro alla de före detta flickvännerna och andra som vittnar om FS våldsamhet? Jag tror inte att alla ljuger förutom FS. Nu finns det även en dom angående hans våldsamhet. Den får tydligen inte heller nämnas eftersom FS då kan ses som en våldsam person..

Vi vet alla om den domen, men det är fult att hävda att FS är skyldig till MJs
död för att han har höjt handen mot barnen.
Du kan inte rida på barnen pga en värdelös FUP.
Du kan inte rida på barnen pga att FS blivit friad två gånger till mordet på MJ.
Du måste iallafall försöka hitta andra argument än att dra in oskyldiga barn,
kan du bara inte hålla med om det?
Citera
2012-05-31, 10:05
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Så du tycker inte att FS visat någon våldsam sida alls?

Jag ser faktiskt inte någon direkt våldsam sida hos F.S. med undantaget domen på barnmisshandel. Som såklart inte är att förringa på något sätt.

Faktum är att jag ser fler våldsamma sidor hos Marina när jag läser vad hon har i sovrummet.
Citera
2012-05-31, 10:10
Medlem
NightHawkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Ja, ska man gå efter Ull-Strumpas telefonkontakter med Karlsborg (där hundarna utbildas) så ljög den gode EG friskt i rätten, undrar om det går att få fast han för mened? För jag antar att han var edsvuren?

Källa på att hundarna genomgår fullständig utbildning i Karlsborg?

Till Ull-Strumpa: Vem, av den oerhört stora personalen vid Polishundtjänsten i Karlsborg, hade du kontakt med via telefon?

Citat:
Ursprungligen postat av Pastakrydda
Ja det "va" hans likhund. Och att det stod "Lop hund" beror väl på att dom stavar lika jävla illa som dom sköter en utredning antar jag?

För oss lite mer initierade står Lop/Hund för inget annat än Länsordningspolisen/Hundförarpolisen, eftersom Hundförarpolisen är en enhet som ligger under Länsordningspolisen i Västra Götalands polismyndighet.
Citera
2012-05-31, 10:12
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightHawks
Källa på att hundarna genomgår fullständig utbildning i Karlsborg?

Till Ull-Strumpa: Vem, av den oerhört stora personalen vid Polishundtjänsten i Karlsborg, hade du kontakt med via telefon?

För oss lite mer initierade står Lop/Hund för inget annat än Länsordningspolisen/Hundförarpolisen, eftersom Hundförarpolisen är en enhet som ligger under Länsordningspolisen i Västra Götalands polismyndighet.

Ajdå. Jag ser mig slagen på fingrarna där
Erkänner mitt totala okunnande kring det ordet
Citera
2012-05-31, 10:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Var och en skall bilda sin egen uppfattning, absolut.

Men problemet är att det finns några i tråden som dömer FS utifrån det PÅK har försökt lägga fram och det har ju inte funkat eller hur, varken med eller utan kropp. Ni väljer att hitta sanningar i varje litet blad i FUP och vill så gärna få logik i att FS är skyldig.

Många andra tittar bredare för att hitta EN GM, men har en kritisk juridisk granskning av informationen. Och det är precis den granskningen & rättelsen som rätten behöver för att få GM dömd, för Ni kan inte döma, bara rätten.

Så att sitta och hävda att PÅK & FUP är bra och arbetet gått rätt till saknar all grund & kritisk granskning. Istället utmanar jag Mariooo, MrsM & Acoustic att berätta hur GM skall bli dömd:

1. vad kan göras bättre ?
2. vad har inte gjorts ?
3. vilka resurser behövs ?

1. Hitta dumpplats+kropp. V
2 Gå igenom fynd gjorda på lik och dumpplats, under utförande.
3. Ny åklagare till nya fynd som gjorts på dumpplats+kropp. V
Citera
2012-05-31, 10:17
Bannlyst
Citat:
Jag ser faktiskt inte någon direkt våldsam sida hos F.S. med undantaget domen på barnmisshandel. Som såklart inte är att förringa på något sätt.

.

Hur långt har du läst i fup?
Citera
2012-05-31, 10:20
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acustic
Hur långt har du läst i fup?

Jag har kommit till förhöret med kvinnan K*a
Har du läst hela? (jag vet att du, som jag, skippat kartorna men har du läst allt annat?

Jag har läst domen om barnmisshandeln med, men det är ju separat
Citera
2012-05-31, 10:21
Bannlyst
Citat:

Faktum är att jag ser fler våldsamma sidor hos Marina när jag läser vad hon har i sovrummet.

Så du ser våldsamma sidor hos Marina på grund utav piskorna? Vad tänker du när du läser om FS Vapensamling? knivar, svärd etc?
Citera
2012-05-31, 10:24
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Så du ser våldsamma sidor hos Marina på grund utav piskorna? Vad tänker du när du läser om FS Vapensamling? knivar, svärd etc?

Nu undrar jag om du läst FUP öht? Det är ju Marinas vapensamling.
Citera
2012-05-31, 10:25
Bannlyst
Citat:
Nu undrar jag om du läst FUP öht? Det är ju Marinas vapensamling.

I så fall stal han dem, för både han och framför allt den nya flickvännen pratar om alla hans vapen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in