Citat:
Ursprungligen postat av Mariooo
Var PF och Marina träffades är ointressant. Och att man är vän med sitt ex och att exet fortfarande har ett vänskapsband med föräldrarna är inte alls konstigt för normala människor.
Att du tycker det är läbbigt att flytta in i ett hus där någon mördats har ingen betydelse heller. Världen är full av mordplatser. Ta bara huset i Arboga. Tänk att några vill bo där? Men det finns sansade människor här i världen. Vad ska de göra? Riva alla bostäder där mord begåtts? Om ett mord begåtts i en lägenhet, ska de riva hela huset? Eller vad har du för förslag?
När du citerar mina svar så är det jävligt bra om du tar med det inlägg jag svarat på!
Jag har inte frågat var PF och MJ träffades. Jag ifrågasatte PFs ord på att han aldrig varit hemma hos MJ sen FS flyttat dit.
Nej, det läbbiga är att flytta in i MJs hus, möblerat med MJs möbler, förutom vapenskåpet, det hade han ju lämnat kvar. Att så snart L*ila frågar, några månader efter MJs försvinnande, nappa på erbjudandet, det tycker jag är lite ruggigt.
Om det hade varit nåt av syskonen, men ett ex med en ny flamma, nej.