Citat:
Jag pratar inte om loggen, jag pratar om just den chatten i listan över chattar, FUP sid 541-542:
Ursprungligen postat av AsAc
Skulle den loggen innehålla något intressant skulle den vara med i FUP. Är du så konspirationsteoretiskt lagd?
Citat:
Detta tycks vara en lista över M:s sista kända chattar, med maskerade nick och kortfattad beskrivning av innehållet.
2010-07-25
[nick] , kallas [namn]
Marina vill umgås med [namn], vill träffas nästa vecka (v.30) för att titta på "And there was light"
2010-07-26
[nick] , kallas [namn]
Marina och [namn] planerar en resa/vistelse på Varghotellet på Järvzoo Djurpark i Järvsjö
2010-07-27
[nick] , kallas [namn]
Marina har haft en jävlig dag med sin inneboende som fyller år idag. "Tänkte köpa nytt block imorgon (läs 28/7) när jag vaknar och kanske nya linor sen ska jag ut och snorkla tänkte jag
(skrivet 28/7 kl 00:21)
[nick] kallas [namn]
[Namn] kan inte åka till Varghotellet, han skall vara med 3 kompisar hela veckan.
Marina blir besviken på honom.
2010-07-28
kl. 00:08 mark_
Marina har haft en krappy dag och ursäktar sig om hon inte är helt med i konversationen
kl. 00:38 krustyclown
Marina irriterar sig över en usel dag, hon ville fixa en liten trevlig dag för sin inneboende men
det gick åt helvete
Krustyclown vill stanna över vid sitt besök hos Marina
Marina svarar: "funkar inte när inneboende är lite labil, då är det enklare att inte ses här och inte sova över"
Alla dessa chatkonversationer finns i sina fulla versioner hos underteckand
[nick] , kallas [namn]
Marina vill umgås med [namn], vill träffas nästa vecka (v.30) för att titta på "And there was light"
2010-07-26
[nick] , kallas [namn]
Marina och [namn] planerar en resa/vistelse på Varghotellet på Järvzoo Djurpark i Järvsjö
2010-07-27
[nick] , kallas [namn]
Marina har haft en jävlig dag med sin inneboende som fyller år idag. "Tänkte köpa nytt block imorgon (läs 28/7) när jag vaknar och kanske nya linor sen ska jag ut och snorkla tänkte jag
(skrivet 28/7 kl 00:21)
[nick] kallas [namn]
[Namn] kan inte åka till Varghotellet, han skall vara med 3 kompisar hela veckan.
Marina blir besviken på honom.
2010-07-28
kl. 00:08 mark_
Marina har haft en krappy dag och ursäktar sig om hon inte är helt med i konversationen
kl. 00:38 krustyclown
Marina irriterar sig över en usel dag, hon ville fixa en liten trevlig dag för sin inneboende men
det gick åt helvete
Krustyclown vill stanna över vid sitt besök hos Marina
Marina svarar: "funkar inte när inneboende är lite labil, då är det enklare att inte ses här och inte sova över"
Alla dessa chatkonversationer finns i sina fulla versioner hos underteckand
Klart jag är nyfiken vad det är, eftersom allra sista chatten saknas, och personen bakom tycks inte gå att spåra.
Det är polisen som har skrivit PM:et, inte åklagaren. Vill polisen dölja något? Står det något som går emot polisens slutsats, "han har haft ihjäl henne".
Kalla det konspirationsteoretiskt om du vill.